Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CZ 472.6 problem z filtrem powietrza

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:43, 07 Sie 2011    Temat postu: CZ 472.6 problem z filtrem powietrza

Mam mały problem z moja CZ, nie chce działać na filtrze powietrza, tzn ma problem z odpaleniem, jak dam cały gaz to robi charakterystyczne buuuu i leje się jej z kominów i do tego widać, że ma za bogatą mieszankę bo kopci jak wściekła. Jak zdejmę gumę od filtra powietrza to jest wszystko ok. No i niby logiczne, że jak nie chce działać na filtrze to coś nie tak z nim ale nie... wyczyściłem go i sam aribox i to samo, założyłem nowy i też to samo.... dałem nawet inny gaźnik i to samo. Panowie co to może być? Już pomału pomysły mi się kończą. Zapłon? przedmuchy? nieszczelności?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:20, 07 Sie 2011    Temat postu:

Gazior do regulacji , poziom paliwa pewnie za duży

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:21, 07 Sie 2011    Temat postu:

Nie to nie to gaźnik założyłem inny i wyregulowałem i nadal to samo. Zapomniałem dodać, że jak odkręcę przepustnice to leci z niej dym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:04, 07 Sie 2011    Temat postu: Re: CZ 472.6 problem z filtrem powietrza

pawel2089 napisał:
Mam mały problem z moja CZ, nie chce działać na filtrze powietrza, tzn ma problem z odpaleniem, jak dam cały gaz to robi charakterystyczne buuuu i leje się jej z kominów i do tego widać, że ma za bogatą mieszankę bo kopci jak wściekła. Jak zdejmę gumę od filtra powietrza to jest wszystko ok. No i niby logiczne, że jak nie chce działać na filtrze to coś nie tak z nim ale nie... wyczyściłem go i sam aribox i to samo, założyłem nowy i też to samo.... dałem nawet inny gaźnik i to samo. Panowie co to może być? Już pomału pomysły mi się kończą. Zapłon? przedmuchy? nieszczelności?


Mam podobny sprzęcior to może Ci coś doradzę Mruga

Po tym co piszesz wnioskuje że mogą być przedmuchy (przykręcasz gaźnik na uszczelkę czarną (gruby plastik) a pomiędzy nią dajesz nowe uszczelki papierowy...czy wszystko na stare uszczelki skręcasz??)

Po zmianie gaźnika lub jego ponownym przykręceniu ważne jest aby zmienić uszczelki, gdyż przylga gaźnika się odkształca i później trzeba ją obrabiać.

lub druga opcja jest to że iglica przepustnicy jest za wysoko ustawiona. Sprawdź jeszcze w jakim stanie jest dysza główna i wykręcana z boku dysza wolnych obrotów. Gdyż po odpaleniu powinna spalać paliwo a ją dosłownie zalewa. Zobacz czy pływak masz cały i czy nie ma w nim paliwa.

Układ zapłonowy wyregulowany dobrze??? Świece w dobrym stanie??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Nie 18:06, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:45, 11 Sie 2011    Temat postu:

Chyba znalazłem przyczynę miała przedmuch pod głowicą na lewym garnku. Wsadziłem nowe uszczelki i powinno być git. Do tego nowa iglica i dysza od wolnych obrotów i chyba jest ok Wesoly Zobaczę jak w trasie będzie chodzić, bo przez tą pogodę nawet nie miałem kiedy jej wypróbować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:28, 12 Sie 2011    Temat postu:

a jak dokręcasz głowice?? Bo tu masz prawidłowy schemat montażu Mruga [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:59, 13 Sie 2011    Temat postu:

Dzięki za linka, ciekawych rzeczy się dowiedziałem Wesoly jak następnym razem złapie przedmuch to tak zrobię a jak na razie to dałem nowe podkładki bez niczego. Głowice przykręciłem trochę inaczej, najpierw wszystkie śruby delikatnie i stopniowo je dokręcałem aż do maxa, potem zrobiłem trasę 30 km i sprawdziłem czy się nie poluzowały i było git. Aha i dałem na głowice podkładki sprężynowe a potem te zwykle. Dzisiaj nawinąłem następne 70 i jak na razie jest dobrze Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:17, 14 Sie 2011    Temat postu:

pawel2089 napisał:
Dzięki za linka, ciekawych rzeczy się dowiedziałem Wesoly jak następnym razem złapie przedmuch to tak zrobię a jak na razie to dałem nowe podkładki bez niczego. Głowice przykręciłem trochę inaczej, najpierw wszystkie śruby delikatnie i stopniowo je dokręcałem aż do maxa, potem zrobiłem trasę 30 km i sprawdziłem czy się nie poluzowały i było git. Aha i dałem na głowice podkładki sprężynowe a potem te zwykle. Dzisiaj nawinąłem następne 70 i jak na razie jest dobrze Wesoly


Nigdy sprężynowych podkładek pod głowice się nie daje Mruga wystarczą same płaskie...a jeżeli chcesz mieć mocniejszy docisk to zmień nakrętki na szersze czyli standardowe M10, wtedy kluczem nasadowym 17 zakręcasz Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:33, 14 Sie 2011    Temat postu:

Pierwsze słyszę.. dlaczego się nie daje?
Będę musiał zastosować Twój patent z farbą dzisiaj zrobiłem ponad 100 km i znowu zauważyłem że mi kompreche puszcza. Farba może być byle jaka czy musi być żaroodporna?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:41, 15 Sie 2011    Temat postu:

Każdy mechanior znający się na rzeczy Ci tak powie że taki podkładek się nie daje. Wystarczą same płaskie podkładki.

Może być farba żaroodporna jak najbardziej. A jak kompresja Ci puszcza to źle głowice dokręciłeś Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:00, 25 Wrz 2011    Temat postu:

Odświeżam
Problem rozwiązany. Wszystkie problemy, które opisałem w pierwszym poście były związane z przedmuchem pod głowicami. Lewa puszczała na obrębie 50% przylegania do cykla a prawa na 30%. Za pierwszym razem dałem chińskie uszczelki i to był błąd. . . z prawą głowicą było wszystko ok natomiast lewa jak przepuszczała tak przepuszczała. Za drugim razem wsadziłem uszczelki z jawaczęści i teraz jest git Wesoly
A co do farby to nie jest to najlepszy pomysł. . . farba się wypali i powstanie przedmuch od nowa. Lepszym rozwiązaniem jest hermetyk. Osobiście nic nie dawałem pod uszczelki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:04, 25 Wrz 2011    Temat postu:

pawel ja zawsze na farbe skręcam takie uszczelki w CZ czy Jawie i nie mam przedmuchu bo farba nie do końca się wypala, a zakleja mikropęknięcia i mniejsze szczeliny. Hermetyk może zostać wypchnięty.

W CZ350 typ 472.5 trzeba umiejętnie dokręcać nakrętki głowicy, pomoc znajdziesz na mojej stronce pod linkiem: [link widoczny dla zalogowanych] i jest to bardzo pomocne. Ja kiedyś też miałem przedmuchy w głowicach Mruga bo to nietypowe mocowanie głowicy (3 nakrętki).

A uszczelki robię z blachy aluminiowej o grubości 1mm, dlatego że mam 40 km do sklepu w którym sprzedają części do CZ.

Temat zamykam Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin