Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aprilia af1 125
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / INNE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:45, 19 Lip 2010    Temat postu:

ale z tego co mi sie zdaje , to jest dwusów , a jeśli dobrze pamietam to dwusówy smarowane są z mieszanki , i łozysko wału , moge sie mylić ale to pewnie tak jest , polej korbowód lekko olejem , poczekaj noc , i jutro wez poruszaj , jeśli bedzie gładko chodziło albo lepiej niz przedtem to i tak musisz rozebać bo nie wiadomo co sie porobiło z łozyskiem na wale , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:09, 19 Lip 2010    Temat postu:

tak to jest dwusów tylko że ja odłączyłem ten dozownik oleju i mieszam w baku. moim zdaniem jest tak bezpieczniej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:31, 19 Lip 2010    Temat postu:

no nie bardzo , dozownik jest ustawiony fabrycznie tak aby dawał wyznaczoną ilość oleju do benzyny , według mnie troche źle zrobiłeś , jeżeli jest dozownik to jego nie ruszać , on jest ustawiony ze ma dawac tyle oleju ile fabryka przykazała , a jeżeli mieszasz w baku , to nie zawsze bedzie to jak dozownik odmierzy , proste , zanim benzyna sie w baku wymiesza porzadnie to trzeba poczekać , a jak masz dozownik to on odrazu daje olej do benzyny , miesza sie błyskawicznie i nie ma bata żeby sie coś stało , podłącz dozownik , wyreguluj tak zeby dawał optymalną dawke oleju i śmigaj , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:35, 20 Lip 2010    Temat postu:

sprecyzuj bardziej jak zdjołes cylek ukazał ci sie korbowód takie cos posrodku wału
rusza ci sie to płynnie czy nie jesli to ci sie rusza ale całosc ci sie nie rusza to znaczy ze łozysko na któryms czopie wału pierdykło a jesli to posrodku ci sie nie rusza to najzwyczajniej w swiecie zatarłęs wał i objawy by sie zgadzały najpierw chodził na pół gwizdka bo juz sie lekko przytarł a potem zakleszczyło całkowicie spowodowane to mogło byc jak binladen pisze brakiem dobrego smarowania jak juz lejesz bez dozownika to lej duzo tego oleju z 50 ml wiecej czyli jak lejesz dajmy an to 150 ml na 5 l to lejesz 200 ml na 5 l ale to i tak takie pi********* najlepiej dozownik jak jest po to jest żeby nie było z tym problemów to nie motorynka czy jawka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:37, 20 Lip 2010    Temat postu:

no i stegnacjus mądrze napisal , takie sranie z mieszaniem w baku to nie jazda , a z tym wałem to sprecyzował dobrze , najpierw na pół gwizdka chodził a potem zakleszczyło , proste , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:39, 20 Lip 2010    Temat postu:

a jeszcze jedno pytanko ile ma przejechane ??moze juz łozysko padło na wale (mało prawdopodobne ale ..)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:42, 20 Lip 2010    Temat postu:

i ciekawe jak była traktowana , czy ktoś jej nie załował , czy dbał jak o swój tyłek , jak dawałeś jej po piździe , jeszcze do tego mieszanie benzyny w baku , to teraz są skutki , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 0:44, 20 Lip 2010    Temat postu:

dokładnie ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:48, 20 Lip 2010    Temat postu:

Przejechane ma 25800tyś. Mi się zdaje że to łożysko na wale bo korbowód to ładnie chodzi. A jeżeli chodzi o mieszankę to ja tylko lałem setkę na 5l.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:38, 20 Lip 2010    Temat postu:

ok i o to chodziło bo przedtem zabardzo nie napisałes czy korbowud czy cały wał jesli nie rusza ci sie wał to mogło łozysko pujśc albo cos na sprzegle blokuje tak czy siak silnik trzeba rozebrac albo od strony sprzegłą zeby je sprawdzic jesli tam nie ma problemu to łozysko pierdut

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 11:53, 20 Lip 2010    Temat postu:

słuchaj kolego , masz troche pojęcia z mechaniki?? czy ktos ci to bedzie robił?? bo aprilia to już są motocykle sportowe , a nie jak ETZ , rozłozysz , złozysz i jakos bedzie , w aprili i podobnych motocyklach tak nie ma , lepiej zastanów sie czy samemu robić i cos spieprzyć niż z kimś albo ktoś kto ma pojecie o mechanice , tyle z mojej strony , a tak to życze ci szybkiego zrobienia af 125 , i śmigania po szosach , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:06, 20 Lip 2010    Temat postu:

A macie może jakieś schematy silnika?? Najlepiej po polsku... a jeżeli chodzi o mnie to trochę się znam na mechanice. Właśnie chodzę do szkoły na kierunek technik-mechanik. Przy motorkach spędzam bardzo dużo czasu. A przy rozbiurce to pomoże mi brat cioteczny ponieważ on się sporo lepiej zna na aprili. Ma aprilie rs 125 którą miał wypadek i po wypadku bardzo ładnie wyszykował motorek który wygląda jak nowy... he Szukałem wszędzie jakiś schematów do tych silników ale nigdzie nie mogę znajść... Pomożecie???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / INNE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin