Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

czy to kwestia regulacji gaznika 30N3-1 ????

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marcin19Poznan
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:24, 29 Mar 2010    Temat postu: czy to kwestia regulacji gaznika 30N3-1 ????

Witam, mam nastepujacy problem: moja mz pali kolosalne ilosci paliwa ( okolo 15 l na 100 Shocked ale jezdze nia tylko po lasach i polnych drogach) do tego z malej predkosci obrotowej nie ma mocy dopiero po chwili zaczyna przyspieszac. no i kwestia regulacji wolnych obrotow... nie da sie tego wyregulowac , wszystko zrobilem wedlug ksiazki i porad z forum a mino to ta mala sruba moge sobie krecic ile mi sie podoba i w ktroa strone chce i nie wiele sie zmienia(duza oczywiscie 2,5 obrotu wykrecona) dodam jeszcze ze najlepiej mz chodzi gdy ta wieksza sruba jerst cala wkrecona Shocked . gaznik troche sie " poci " na uszczelce od komory plywaka i kruccu dolotowym do cylindra. i teraz moje pytanie : co z tym zrobic , obnizylem juz igice i nadal to samo, moze poziom paliwa w komorze plywaka??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:49, 29 Mar 2010    Temat postu:

Może właśnie poziom paliwa w komorze, jak za duży to go przelewa i paliwo sobie leci bokiem stąd spalanie. Chyba że już gaźnik jest tak zużyty że powinien iść dawno na śmietnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZICK
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 09 Wrz 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jaworzno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:07, 30 Mar 2010    Temat postu:

mam podobny problem ... mianowicie na ssaniu obroty szły do konća budzika wiec zmniejszylem na gazniku ilosc paliwa i teraz moto na wolnych obrotach muli i gasnie gdy spanie ponizej 2tys i ciezko sie wkreca na obroty za to powyzej 3tys chodzi gicior Reszta jest dobrze wyregulowana znajomi mowili ze juz gazior do dupy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin19Poznan
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:43, 30 Mar 2010    Temat postu:

jak dobrze pamietam to trwalosc gaznika przewidziana jest na chyba 40 tys km ja mam 30 tys, niby juz nie wiele brakuje ale jak mialem mz etz 150 to tam bylo grubo ponad 40 tys i wszystko dobrze chodzilo. no ale oczywiscie wszystko zalezy jak gaznik byl eksploatowany , wiec wszystko mozliwe :-/ moze ma ktos jeszzce jakies pomysly?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:28, 30 Mar 2010    Temat postu:

A weś zmniejsz poziom paliwa w komorze pływakowej... Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:29, 30 Mar 2010    Temat postu:

Jak teraz pali 15 na nowym by miał palić 5 to zakup szybko by sie zwrócił.
Spróbuj jeszcze go ustawić, masz serwisówke? jak nie to tu masz temat możesz pobrać
>> http://www.mzetz.fora.pl/schematy,29/obsluga-i-naprawa-motocykli-mz,6095.html <<
w instrukcji napraw jest pokazana regulacja pływaka w prawdzie jest to do starszy gaźnik ale pływak ustawia sie tak samo.
Do głowy przychodzi mi jeszcze jedno. w gaźniku obok dyszy głównej powinna być wkręcona jeszcze jedna śruba, jeśli jej nie ma motor chodzi ładnie nawet nie ma zbytniej różnicy ale pali więcej, będziesz widział po rozkręceniu gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin19Poznan
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:44, 31 Mar 2010    Temat postu:

serwisowke oczywiscie mam Mruga poziom zmierzylem i o 1 mm za pozno zawor zamykal plywak . a sam stan techniczny plywaka wskazuje jednoznacznie ze zbliza sie termin wymienienia go na nowy Wesoly no i ten zaworek co paliwo nim do gaznika sie dostaje tez wyglada mi na dos zuzyty . narazie jest dobrze ( chociaz testowalem na malym odcinku bo deszcz padal ) tak ze dzieki panowie za rady Wesoly pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:03, 31 Mar 2010    Temat postu:

Wlej z 5l i wyjeździj to "normalnie" omijając pola i lasy, normalna eksploatacja jakbyś jeździł do roboty czy szkoły i zobacz na ile starczy. Iglice daj na środek i dobrze uszczelnij komorę, pocić się będzie bo te gaźniki już tak mają ale byle by nie leciało.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez OsteR9019 dnia Śro 23:04, 31 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marcin19Poznan
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 23 Lut 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Poznań
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:17, 03 Kwi 2010    Temat postu:

zmniejszylem poziom paliwa w komorze plwaka , spuscilem iglice nizej i widze roznice ,ale to jeszcze nie to co byc powinno, mysle ze prawdziwa przyczyna jest juz starosc gaznika a iglica to juz na bank jest do wymiany bo ma takie jakby "wżery" . dzieki za porady , napisze czy jest dobrze jak juz kupie zestaw naprawczy. teraz mam nowy problem ale o tym to juz inny post... pozdrwaiam Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin