Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ETZ 150 przerywa, po zgaszeniu ciężko pali albo wcale

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Irek
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Czw 21:32, 30 Cze 2011    Temat postu: ETZ 150 przerywa, po zgaszeniu ciężko pali albo wcale

Mam taki kłopot- MZ zimna zapali tak za 2-3 kopem, lecz przy wysokich obrotach przerywa tzn jak do końca rozpędzam na każdym biegu to przy wysokich obrotach przerywa i dusi, na średnich i wolnych normalnie jedzie.
Ale jest gorsza sprawa- jak już ją zgasze to z nic nie moge zapalić... czasem zaskoczy ale ciężko.
Iskra mała ale niebieska, wg mnie zbyt słaba.
Kondensator, akumulator przewód WN, fajka i przerywacze nowe. Próbowałem na 4 świecach.
Czyżby to była wina cewki zapłonowej?
Regulacja OK przedwczoraj lux jeździła zgasiłem i zaczęły sie kłopoty. Odstoi to zapali a potem to już męczarnia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:40, 30 Cze 2011    Temat postu:

Filtr powietrza sprawdź czy nie brudny. Może być że moduł zapłonowy coś nie domaga. Możesz dla pewności zmienić cewkę zapłonową na inna i sprawdzić czy podobne objawy będą....

Jaki masz przewód WN ??? z linką miedzianą w środku czy inny?? jak masz linkę miedziana to oki, jak inny (typu samochodowego to od razu wypierdziel)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Czw 22:06, 30 Cze 2011    Temat postu:

To platyniarz...
Przewód Bosch z miedzią.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:44, 30 Cze 2011    Temat postu:

przerwa miedzy stykami na platynka źle ustawiona....

sprawdź też powierzchnie styku i ewentualnie wyrównaj ją miedzy stykami przerywacza.

A odpalasz na ssaniu czy bez jak zimna?? Sprawdź też poziom paliwa w gaźniku, może być że jest za mały.

Uszczelniacze silnika rozumiem że sprawne?? Nieszczelności na wale korbowym też uniemożliwiają rozruch.

Stan uszczelek między króćcem a cylindrem??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Czw 22:51, 30 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Pią 8:57, 01 Lip 2011    Temat postu:

Wszystko OK jak mówie przedwczoraj jeździła Mruga
Przerwa OK- 0,3mm .Przerywacz nowy.
Zimna na ssaniu pali potem bez.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:20, 01 Lip 2011    Temat postu:

To sprawdź jeszcze na innej cewce WN Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Pią 19:23, 01 Lip 2011    Temat postu:

Sprawdziłem na samochodowej- iskra od razu 10 razy lepsza. Napięcie takie poszło że chińskie platyny z miejsca sie wypaliły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:07, 01 Lip 2011    Temat postu:

to teraz zamień na motocyklową 12 voltową cewkę bo ta od samochodu raz że pobiera za duży prąd z aku to i tak daje te same napięcie WN na świece co zwykła motocyklowa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Sob 18:54, 02 Lip 2011    Temat postu:

Dałem nową cewke poprawiło sie nie przerywa; ale nie na długo na początku elegancko paliła ale po 5-6 km przejażdżce koniec za cholere nie pali ... spróbuje załatwić kompletny zapłon electronic....
Gaźnik chyba też do wymiany bo obroty nie równe nawet jak wkręce wkręt regulacji składu mieszanki do oporu i tak świeca aż za jasna a lewego powietrza nie bierze...Simernig widze nowy nie wiem no pojęcia nie mam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek dnia Sob 19:19, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin