Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gaźnik
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 8:46, 13 Kwi 2012    Temat postu:

Zwykły elektroniczny , kabelki masz podpisane na starym i na nowym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 15:24, 15 Kwi 2012    Temat postu:

ok, a ten mechaniczny czesto się psuje albo coś trzeba z nim robić żeby mi aqu i instalacji nie popsuł? narazie wydaje sie ze wszystko jest ok, lampa ladowania dziala wylacza sie przy okolo 1000rpm swiatla wszystko tez sprawne nie pali narazie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:38, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Miernik w rękę i mierzysz , 13.6-14.4V powinien ładować , od wolnych obrotów do wysokich , na światłach możesz mieć małe spadki napięcia , regulator mechaniczny powinno sie czyścić , styki , i regulować odstęp między stykami , blaszkami , ale nie polecam tego zabiegu komuś kto nie ma o tym pojęcia , próbowałem raz regulować i wyszła wielka kupa , niby wszystko jest opisane w książce ale jakoś nie wyszło , może tylko mi , cóż

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:27, 15 Kwi 2012    Temat postu:

Binladen napisał:
Miernik w rękę i mierzysz , 13.6-14.4V powinien ładować , od wolnych obrotów do wysokich , na światłach możesz mieć małe spadki napięcia , regulator mechaniczny powinno sie czyścić , styki , i regulować odstęp między stykami , blaszkami , ale nie polecam tego zabiegu komuś kto nie ma o tym pojęcia , próbowałem raz regulować i wyszła wielka kupa , niby wszystko jest opisane w książce ale jakoś nie wyszło , może tylko mi , cóż


I tu się z Tobą kolego nie zgadzam. Regulator mechaniczny jest prosty w regulacji. Reguluje sie tylko odstęp pomiędzy stykami. Raz na rok zajrzeć do środka trzeba zajrzeć. A miałem elektroniczny który mi akumulatora nie doładowywał dobrze...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:35, 16 Kwi 2012    Temat postu:

Tak , rozumiem , zgadzam się z twoją opinią , jednak jak pisałem próbowałem regulować i nic z tego nie wyszło , obecnie śmigam na elektroniku i jest dobrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 11:26, 16 Kwi 2012    Temat postu:

Dawidqwerty1993 napisał:
ok, a ten mechaniczny czesto się psuje albo coś trzeba z nim robić żeby mi aqu i instalacji nie popsuł?


mialem juz kilka mz i mechaniczne sa najlepsze nigdy mi sie nie zepsul a ladowanie bylo ok ~14.6v na swiatlach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:33, 16 Kwi 2012    Temat postu:

Ładowanie mam bardzo dobre na tym mechanicznym jednak od kilku lat nikt tam nie zaglądał a ładowanie na poziomie 13-14,5 z włączonymi światłami. Narazie nie zamierzam grzebac w nim bo wgl o tym nie mam pojęcia i nie chcę nic zepsuć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:42, 17 Kwi 2012    Temat postu:

skoro wszystko chodzi to po co cos zmieniac??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:08, 17 Kwi 2012    Temat postu:

Nie nie chce zmieniać tylko czytałem że często się psują te mechaniczne regulatory i się przyszłościowo zapytałem zebym wiedział już co zrobić jak coś go strzeli Mruga Że nie ustawiany był od paru lat to mam pewność bo mam tą mzke po ojcu a on tam nie grzebał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:08, 17 Kwi 2012    Temat postu:

Dawidqwerty1993 napisał:
Nie nie chce zmieniać tylko czytałem że często się psują te mechaniczne regulatory


napewno zaddziej niz elektroniki:P


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:27, 18 Kwi 2012    Temat postu:

skoro tak mówisz to byłoby dobrze, gorzej jak się rozreguluje to kaplica

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawidqwerty1993
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:45, 20 Kwi 2012    Temat postu:

Dzisiaj chciałem przetestować v max w mzcie ale coś słabo szła, na 4 ponad 110 a jak wrzuciłem 5 bieg to max 95 i nic więcej ;( coś chyba nie tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin