Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

hamulec tarczowy MZ, pilna pomoc.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yuby51
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:33, 30 Lip 2009    Temat postu: hamulec tarczowy MZ, pilna pomoc.

mz etz 250. centrowałem sobie koło, wszystko już zrobiłem, chciałem założyć gotowe koło do motoru, ale nie wiedząc że nie można, nacisnąłem kilka razy dzwignie hamulca tarczowego, na nie zalożonym kole, efekt jest taki, że szczęki hamulcowe tak się zacisnęly, że nie moge teraz między nie włożyć tarczy, a tym samym zamontować całego koła. Co mam zrobić w takiej sytuacji? potrzebuje szybkiej odp. z góry dziękuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:04, 30 Lip 2009    Temat postu:

W tej chwili zostało ci tak odkręcić u góry korek wlewu płynu DOT i tam gdzie masz szczęki włożyć 2 duże śrubokręty płaskie i próbować wepchnąć tłoczek...

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yuby51
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:06, 30 Lip 2009    Temat postu:

już ide to zrobić, a jeżeli tego mi się nie uda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yuby51
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:33, 30 Lip 2009    Temat postu:

udało mi się to zrobić, ale z tego co zauważyłem, jak ruszam kołem, to trochę czuć opor, ale nie cały czas tylko w niektórych momentach obrotu, czyli to znaczy żę troche tarcza jest zwichrowana, wcześniej tez tak było, ale nie wiem czy aż tak, i teraz moje pytanie czy coś złęgo się stanie jeśli to zostawie i nic z tym nie zrobie, poprostu chyba te klocki się troche wytrą, a z tarczą się nic nie stanie, dobrze myśle?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:00, 30 Lip 2009    Temat postu:

Albo masz tarcze skrzywioną lub klocek itp... wszystko się teraz musi dopasować Wesoly nie musisz się czym martwić w aucie tak samo jak kręcisz przednim kołem to czuć opór bo tłoczek ci się zawsze do końca nie schowa i przylega do tarczy Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yuby51
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:05, 30 Lip 2009    Temat postu:

oki, dzięki za pomoc, bo już byłem motorem w sklepie po ziemniaki:P o taka odpowiedz mi chodziło. gdzie tu sie klika że pomógł czy coś takiego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yuby51
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:38, 03 Sie 2009    Temat postu:

Jednak problem jeszcze troche pozostał, a mianowicie na nie wciśniętym przednim hamulcu, siła docisku klockow hamulcowych do tarczy jest tak dużą, żę opór tej jest wyczuwalny minimalnie podczas jazdy. WYdaje mi się, że nie powinno tak być, można to jakoś wyregulować?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:41, 03 Sie 2009    Temat postu:

Jak już to koło się powinno tak lekko kręcić a jak ci trzyma to pewnie tłoczek z docisku ci się zapiekł... teraz to ci pozostaje całe kopyto odkręcić wyciągnąć tłoczek uważać na marzete i go wyczyścić i jak masz jakiś zadzior na tłoczku lub w kopycie to zeszlifować, składasz, zalewasz nowym płynem np: DOT 4 i odpowietrzasz i masz pokłopocie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yuby51
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Maj 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:49, 04 Sie 2009    Temat postu:

a co to jest kopyto, i marzeta? sorki, może głupie pytanie ale hamulcem tarczowym nie miałem nigdy do czynienia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:08, 04 Sie 2009    Temat postu:

kopyto to jest ten cały zacisk co posiada klocki na sobie itp... i jak sciągniesz klocek to masz tam tłoczek który naciska na klocek a wokuł tłoczka masz taką uszczelką to to jest właśnie marzeta Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin