Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kontrolka ładowania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemex94
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Sob 23:20, 25 Cze 2011    Temat postu: Kontrolka ładowania

Witam. Założylem elektroniczny regulator napięcia od poloneza JEZPOL RNA-2 9d i po odpaleniu pali żarówke od kontrolki ładowania( na wyższych obrotach rozjaśnia ją i przepala się) Czy to może byc wina źle podłączonych przewodów? Czy co? Napiszcie mi co sprawdzać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:43, 26 Cze 2011    Temat postu:

Wywal to w śmietnik i kup dedykowany na tyle przewodów ile trzeba bez kombinacji, kiedyś zlecili mi by to podłączyć to nawet do ręki tego nie wziąłem, wolałem mechaniczny naprawić. Tu masz oryginał dedykowany do etz może troszke droższy ale cena nie jest zabujcza. [link widoczny dla zalogowanych]
Co nie znaczy że nie da się tego podłączyć i że nie będzie działać ale po co kombinować.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herrq666
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 13:13, 26 Cze 2011    Temat postu:

To żeś doradził OsteR9019. Ten regulator od poloneza zasadę działania ma taką samą jak ten dedykowany, różni ię tylko budową trochę, co za tym idzie z powodzeniem działa w etz. Musiałeś coś namotać z podłączeniem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:46, 26 Cze 2011    Temat postu:

No ten "dedykowany" jest z firmy MEGA , słyszałem kilkanaście opinii na jego temat , nie nadaje się do niczego , nawet szanowny INTR go nie używa już , a sporo osób z mz klubu ten regulator przeklina bo pochodził trochę i albo coś namodził w instalacji albo sam się spalił albo od kupna był zepsuty , [link widoczny dla zalogowanych] ja mam ten regulator od tamtego roku , przejechałem sporo kilometrów , i powiem ze nic się z nim nie dzieje , ładuje normalnie , nic nie pali , ładowanie 14.4V bez obciążenia , z obciążeniem 13.8V , dlatego jednym słowem polecam ten ,Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herrq666
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 13:57, 26 Cze 2011    Temat postu:

Otóż drodzy panowie dedykowanych elektroników jest wiele, ja miałem na myśli ten czarny, polskiej produkcji, który jest bardzo dobry. Regulator JEZPOL RNA-2 9d od poldżera ma taką samą zasadę działania, jak ten czarny, co za tym idzie Twoja etka przemex94 nie powinna miec na nim problemów z ładowaniem. Tylko podłącz go właściwie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
herrq666
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 13:59, 26 Cze 2011    Temat postu:

Ten który dałeś Binladen też jest dobry, ale nieco droższy, więc skoro nie widać różnicy po co przepłacać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:01, 26 Cze 2011    Temat postu:

Tak tylko poleciłem bo sam go przetestowałem i testuje dalej , dlatego uważam że wybór należy do autora tematu , Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:04, 26 Cze 2011    Temat postu:

a ja wam proponuje zajść na szrot i odszukać w jakimś alternatorze regulator Boscha (były zarówno w polskich jak i zagranicznych autach)

zamontować i po problemie. Zasada budowy jest taka sama jak każdy inny regulator alternatora.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin