Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Luzne lozysko etz 150

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:34, 23 Sie 2011    Temat postu: Luzne lozysko etz 150

witam mam luzne gniazdo lozyska na walku glownym od strony sprzegla.Chce to skleic na kleju loctite 648 ale tu pojawia sie problem poniewaz za lozyskiem (idac w strone sprzegla)jest pierscien zabezpieczajacy ale w karterze nie ma rowka na niego(jest poprostu stoczony)i bylo to zamocowane tak ze za pierscieniem byla podkladka z podtoczona fazka pod ten pierscien i ta podkladka przykrecona byla do karteru za pomoca 4 srub.I tu pytanie czy w 150 tak ma byc czy to poprostu czyjs wymysl??na schemacie tego nie ma wiec pytam a jest to nie glupie rozwiazanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:35, 24 Sie 2011    Temat postu:

Wymysł właściciela wieśniaka i nie powiem kogo , tam jest seger , a w gnieździe jest wytoczenie na niego , jedynym wyjściem jest kupno nowego karteru a najlepiej kompletu , nie wiadomo czy ten właściciel nie stoczył po to żeby założyć większe łozysko które ma większy pierścień zewnętrzny bo stare oryginalne latało itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:13, 24 Sie 2011    Temat postu:

Rozfrezowanie na większe łożysko nie jest złym pomysłem, tylko trzeba zrobić tak jak w fabryce, nie jakieś blaszki, podkładki, kleje.. No i oczywiście musi być w tej samej osi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:54, 24 Sie 2011    Temat postu:

Dla mnie takie patenty są nie do przyjęcia , ma być oryginalnie tak jak fabryka przykazała a nie jak sobie właściciel wiejskiego garażu wymyślił , który młotem naprawia silnik , sory za moją opinię ale chyba nikt nie lubi partaczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:01, 25 Sie 2011    Temat postu:

powiem tak napewno nie bede kupowal zadnych karterow bo to jest nieoplacalne.
Z zawodu jestem tokarzem i rozfrezowanie otworu pod wieksze lozysko to nie problem.
Mysle nad nacynowaniem lozyska i wcisnieciu go na prasie wtedy seger nie bedzie potrzebny.W 150 nie panuja duze sily boczne na to loysko wiec go nie wypchnie(wiem co mowie bo podobny przypadek mialem w 250 tez cynowalem i bylo ok a tam jest kolo zebate o zebach skosnych wiec dzialaja sily boczne)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:00, 25 Sie 2011    Temat postu:

No ale skąd wiesz że akurat dobrze dopchniesz łożysko ?? Tak aby było na starym miejscu jak było oryginalnie gdy seger je zabezpieczał , jeśli łożysko będzie za głęboko lub za płytko , będziesz miał nie małe problemy z wydystansowaniem kosza i zabieraka no i ustawienia kół w jednej linii . Najlepiej to zrobić tak żeby łożysko wcisnąć do momentu aż będzie na równi z gniazdem w środku silnika , będzie to w miarę po oryginalnemu i aż tak większych problemów nie będzie potem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:21, 25 Sie 2011    Temat postu:

nie bedzie za gleboko poniewaz ustawie go na rowno ze sciana karteru od strony skrzyni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:28, 26 Sie 2011    Temat postu:

No i o to mi chodziło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:29, 28 Sie 2011    Temat postu:

Więc zamierzasz frezować? Bo już trochę się pogubiłem. Jak frezujesz to możesz wykonać taki otwór żeby było pasowanie ciasne i nie będzie trzeba cynować. Jak nie frezujesz tylko chcesz nacynować to może być problem, bo co gdy zamiast okrągłego otworu masz jajo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 19:03, 29 Sie 2011    Temat postu:

nie. nie frezuje.bede cynowal a jesli bedzie jajo to cyna go wypelni bo jest miekka a naddatek materialu ladnie zejdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin