Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mz 251- PROBLEM Z CYLINDREM

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dario
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:22, 29 Gru 2009    Temat postu: Mz 251- PROBLEM Z CYLINDREM

Mam problem z MZ 251. Z ciągnąłem głowicę i cylinder , na tłoku były kawałki metalu wtopione w tłok , cylinder ma dwie rysy , jedna dosyć głęboka. Głowica ma po wybijane "dziurki" na tłoku wyczytałem ,że moja MZ miała robiony szlif bo na tłoku u góry jest wybity numer 69 46 8F.
Pierścionki wszystkie ok, łożysko na korbowodzie nie ma chyba wszystkich wałków były one przyczyną moich rys na cylindrze.
POMÓŻCIE JAK MAM WYJĄĆ TULEJE W TŁOKA I CZY DA RADĘ JESZCZE ZROBIĆ SZLIF GDYŻ JEDNA Z RYS JEST DOŚĆ GŁĘBOKA.

DZIĘKUJĘ Z GÓRY Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:52, 29 Gru 2009    Temat postu:

Ty masz dopiero pierwszy szlif więc śmiało możesz jeszcze,
Nie rozumie o co chodzi z "JAK MAM WYJĄĆ TULEJE W TŁOKA"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:15, 29 Gru 2009    Temat postu:

Tuleji nie wyciągniesz to znaczy wyciągniesz ją lecz jak będziesz miał prasę i masz dopiero 1szlif więc zrób jeszcze 2 szlif zmień pierścienie wyczyść tłok i smigasz jeszcze jeden sezon a na drugi polecam zmienić tłok z pierścieniami, pierścienie tanie a nowe to nowe Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dario
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:44, 29 Gru 2009    Temat postu:

tylko że mój tłok jest zmasakrowany brałem go papierem ściernym i tak ma wgłębienia i podejrzewam że łożysko igiełkowe jest rozwalone czy na pewno wystarczy zrobić szlif i zmienić pierścienie Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domczak
Street-race
Street-race



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ST.BIELSKO

PostWysłany: Wto 23:30, 29 Gru 2009    Temat postu:

no to skoro jest bardzo zmasakrowany to zrób drugi szlif kup tłok kpl z pierscionkami tez po 2 szlifie i to łozysko igiełkowe. a zanim to wszystko poskładasz to sprawdz czy Ci korbowodu nie skrzywiło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:35, 29 Gru 2009    Temat postu:

Najlepiej jak byś porobił fotki tłoka, rysy cylka to ci powiem jak sprawa wygląda i co zrobić a czego nie musisz ruszać Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
domczak
Street-race
Street-race



Dołączył: 29 Lip 2007
Posty: 483
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ST.BIELSKO

PostWysłany: Śro 0:08, 30 Gru 2009    Temat postu:

ooo i to jest bardzo madry pomysł

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 1:45, 30 Gru 2009    Temat postu:

No ale tłok pod szlif i tak trzeba kupić, jak sie robi szlif to właśnie pod nowy tłok...
Najlepiej weź do tego zakładu gdzie by miał być robiony i niech tokarz oceni czy drugi szlif wystarczy czy trzeba już np trzeci. W MZ szlif wypada co 0,5mm więc jeszcze zapas masz. A co do wału to widziałem wał który sie posypał i nie miał żadnego luzu przy sprawdzaniu ręką a silnik nie odpalał więc jak masz pewność że to igiełki zrobiły to lepiej rozbierz silnik i to napraw. Wał możesz regenerować, czyli nowy korbowód i łożysko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin