Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZ ETZ 150 problemik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bazyl
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:52, 19 Lip 2012    Temat postu: MZ ETZ 150 problemik

Witam. Niedawno kupiłem mz 150 i nie za bardzo orientuje się w tym silniku itp. A więc mam takie 2 problemy mianowicie jeździłem sobie z kolegami po wsi i spotkaliśmy koleżanki i staliśmy z nimi dosyć czasu i obrotomierz działał, jak wracałem do domu to też działał a już na drugi dzień nie, chciałem się przejechać to już nie działał(wskazówka się wo gule nie dźwiga) i czego to może być wina? bezpiecznik, linka czy co mogło się zrąbać? i drugi problem właśnie powstał w ten sam dzień jechałem etą, chodziła płynnie a gdy ją zgasiłem i postała dosyć czasu aż silnik był zimny to po odpaleniu nie chce wejść na wysokie obroty powyżej 5 tyś zaczyna ją przerywać, szarpac i czasem strzeli z tumnika i tak na każdym biegu. świeca jest dobra taka kawa z mlekiem i tak minimalnie mokrawa.Proszę o pomoc. Z góry dzięki i pozdrawiam Kwadratowy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lukasz7871
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Lip 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:37, 20 Lip 2012    Temat postu:

Obrotomierz nie ma nic wspólnego z akumulatorem anie bezpiecznikami. Działa on na zasadzie: po lewej stronie silnika wychodzi Ci taka linka której korpus zamocowany jest trzema śrubami. tam własnie obroty silnika przekazywane są na linkę, która przenosi moment obrotowy do obrotomierza. Zanim coś kupisz sprawdź pierw wykręcając linkę z obrotomierza i odpal silnik i zobacz czy się tam w środku obraca. Jeśli nie, to musisz rozkręcić ten korpus po lewej stronie silnika i tam może się trybo wytarło lub linka do wymiany. A jeśli moment obrotowy jest przenoszony do obrotomierza to wina wadliwego obrotomierza, który trzeba raczej zakupić nowy. Co do przerywania na wysokich obrotach to przyczyn może być kilka. Jedną z nich jest regulacja gaźnika, drugą zapłon. Nie będę Ci pisał jak większość wyreguluj gaźnik na pewno pomoże a nie zaszkodzi. W mojej etce 251 przerywała mi powyżej 5 tys obrotów z powodu cewki 6V na instalacji 12V. Po prostu grzała sie ona bardzo i motor zaczynał przerywać. A jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi. :>

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:05, 21 Lip 2012    Temat postu:

jezeli walek obrotomierza (ten w silniku) sie kreci to albo linka sie ukrecila, mogla sie odkrecic kolo obrotomierza lub obrotomierz do wymiany. Jezeli zas walek w silniku sie nie kreci to prawdopodobnie spadl ci spreżny pierscien segera z tego walka i walek osunol sie na dol(najbardziej prawdopodobna wersja)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:34, 21 Lip 2012    Temat postu:

aaaha jak będę mieć chwilę to zajrzę do tego gaźnika, a co do tego obrotomierza jeszcze; to jak by wałek sie osunął czy co to tam to żeby go założyć to trzeba rozpoławiać silnik czy tylko wystarczy odkręcić dekielek z lewej strony? i zapomniałem napisać jeszcze że jak go pier**, np jadąc po większych dziurach to sie ruszy i przez chwilę zadziała.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:04, 22 Lip 2012    Temat postu:

wystarczy tylko dekiel sciagnac.Jesli masz wprawne rece to obejdzie sie bez sciagania sprzegla:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bazyl
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:34, 22 Lip 2012    Temat postu:

dzięki wielkie, jak bede mieć chwilę do zajrzę do tego i napisze co i jak. Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:33, 31 Sie 2012    Temat postu:

Nie zapomnij oleju zlać!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin