Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[MZ ETZ 250] całkowity muł po wrzuceniu biegu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CedoY
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień/KrK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:11, 24 Sty 2011    Temat postu: [MZ ETZ 250] całkowity muł po wrzuceniu biegu

Problem polega na tym że: MZ wcześniej odpalała, lecz podczas jazdy w ogole nie miała mocy, wrzuciłem 1 jechało się po woli po prostej drodze ale tak dziwnie szarpała, i jak jechałem po prostej drodze to nie gasła ale tak męczyła, ale jak wjeżdżałem do bramy do domu to zdechła (było lekkie wzniesienie) nie wiem czy to ma jakiś związek z brakiem końcówki na wydechu?

na pewno nie ma to związku z zapłonem, gaźnikiem i zatkanym wydechem, gdyż gaźnik jest nowy, iskta jest dobra, zapłon dobrze ustawiony, filtr powietrza czysty, simeringi nowe, cylinder i tłok stan dobry, wydech czyszczony i MZ bez problemu odpalała, od kopa

nie mam kompletnie pojęcia co się stało

silnik nie tak dawno był przeze mnie rozbierany i składany, wał nie ma luzów ani nie jest krzywy, wszystko jest OK, poza tym że NIE MA W OGÓLE MOCY



jeśli potrzebne jeszcze jakieś informacje, to podam


Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:12, 24 Sty 2011    Temat postu:

Jeżeli mówisz że układ elektryczny jak i paliwowy jest oki, to jedyną przyczyna braku mocy może być stan zużycia tulei cylindra i tłoka, pęknięty pierścień (przy środkowym pękniętym pierścieniu lub dolnym silnik tarci moc i to znacznie) lub co najgorsze sworzeń tłoka wypchnął zabezpieczenie i zrobił rysę w cylindrze (objaw taki sam jak wyżej i nic nie słychać), z takich drobniejszych to uszczelka pod cylindrem źle jest założona.

A swoją drogą to zapchany wydech ma bardzo dużo do braku mocy w silniku...

Zapytam a stosunek oleju jaki w mieszance??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CedoY
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień/KrK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:47, 24 Sty 2011    Temat postu:

stosunek oleju 1:50

benzyna 98

cylinder i uszkodzone pierścienie odpadają, ponieważ zozbierałem silnik, i wszystko jes k, są tylko drobne ryski, ale to normalne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bolek 667
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:52, 24 Sty 2011    Temat postu:

Spróbuj wymienić świece jeśli masz gaźnik czysty filter itd to to musi być na sto procent świeca wkręć inna i zobacz bo u mojej mz juz tak dwa razy miałem Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CedoY
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień/KrK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:54, 25 Sty 2011    Temat postu:

ale jeśli na biegu jałowym WSZYSTKO GRA WKRĘCA SIĘ DBRZE NA BROTY to teoretycznie nie jest to wina świecy, możliwe że gaźnik jest źle ustawiony, ale to też jusz sprawdzałem widocznie muszę jeszcze raz wszystko dokładnie posprawdzać ze szczegółami, ale świeca raczej odpada

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:12, 27 Sty 2011    Temat postu:

Ustaw poziom paliwka , wyreguluj gaźnik , ustaw przerwę na przerywaczu , zapłon 2.5 mm przed GMP , wymień kondensator, i to na tyle , jeśli te wszystkie czynności nie pomogą to musiałeś coś źle złożyć , to są takie podstawowe rzeczy , Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CedoY
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień/KrK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:17, 25 Lut 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] <---- tutaj pokazałem w przybliżeniu jak wyglądała kartka którą przyłożyłem do tłumika ETZ 250

trzymałem ją 30sekund silnik chodził na wolnych obrotach, i tak wyglądała, i chciałem zapytać czy nie zbyt wiele paliwa wyrzuca? dodam że benzyna była czysta (bez oleju)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CedoY
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień/KrK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:01, 26 Lut 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] <-- śrubki regulacyjne gaźnika 30n3 do czego służą poszczególne (1 i 2)?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:43, 26 Lut 2011    Temat postu:

1 położenie przepustnicy
2 wolne obroty (chyba Jezyk gdyż nie miałem doczynienia z takim gaźnikiem)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:51, 26 Lut 2011    Temat postu:

Daj jej więcej paliwka na iglicy i podnieś poziom w komorze plywakowej , potem drobna regulacja mieszanki , i tyle .Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk4773
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Czw 19:45, 26 Maj 2011    Temat postu:

miałem ten sam problem w 150tce. Padł mi kondensator Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin