 |
MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek_dafxf105
Moto-Amator forum

Dołączył: 20 Mar 2010
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: karnice Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 14:49, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
wygoda jest troche z tymi 4T bo nie trzeba mieszanki sporzadac podjezdzasz pod dystrybutor tankujesz i pojechał. ale znowu 2T jak piszecie to wieksza moc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
OsteR9019
WYMIATACZ

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pią 21:31, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
W etz251 osiągnąłem spokojnie ponad 10 albo i jeszcze więcej, i to przestarzała konstrukcja więc myślę że nowe silniki by dały rade.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|