Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mz ts 250 Brak iskry na nowym akumulatorze
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz1.1
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:03, 30 Lip 2012    Temat postu: Mz ts 250 Brak iskry na nowym akumulatorze

Witam kolegów mam problem ze swoją mz ts 250 otóż odkopałem ją z pod słomy i próbuje wskrzesić. Do rzeczy: Kupiłem nowy akumulator platynę szczotki i świece zapłonową ale moto nie odpala- brak iskry:(. I zrobiłem pewien eksperyment pod akumulator podłączyłem prostownik podkręciłem na 7V i od razu odpaliła beż żadnego problemu po odłączeniu prostownika moto chodzi ładowanie lekko ponad 6V. Aku trzyma 6.3V. Czy to może być wina kondensatora a może cewka wzbudzenia? Czekam na wasze wypowiedzi:]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:09, 31 Lip 2012    Temat postu:

Regulator mechaniczny do regulacji i przeczyszczenia. Rezystor przy prądnicy do sprawdzenia lub ewentualnej wymiany. To nie jest żadna cewka....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1.1
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:35, 31 Lip 2012    Temat postu:

Na czym polega regulacja regulatora i w którym miejscu dokładnie znajduję się ten rezystor?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BOOSTER212
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 225
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:00, 31 Lip 2012    Temat postu:

jak nie znasz sie na elektryce to nie grzeb lepiej w regulatorze.ewentualnie go przeczysc.tam nie ma alternatora zeby byla cewka wzbudzenia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:30, 31 Lip 2012    Temat postu:

mateusz1.1 napisał:
Na czym polega regulacja regulatora i w którym miejscu dokładnie znajduję się ten rezystor?


Zapoznaj się z książką Jeżdżę motocyklem MZ. Tam jest i regulacja regulatora i rozrysowane co masz przy prądnicy. Temat o regulacji regulatora był, użyj opcji szukaj, a w razie wątpliwości pisz Mruga

Przy czym BOOSTER212 ma rację jeżeli nie czujesz się na siłach to nie polecam, bo jeżeli regulator uszkodzisz to jest go ciężko kupić a elektroniczny to szajs.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1.1
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:43, 01 Sie 2012    Temat postu:

Regulator ustawiłem bez świateł na 6,7V lecz to nie rozwiązuje mojego problemu bo mz nadal nie pali macie jeszcze jakieś pomysły?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:34, 01 Sie 2012    Temat postu:

Jaki jest kolor rezystora przy prądnicy??

Możesz dać kabel plusowy bezpośrednio na cewkę zapłonową i włączyć kluczyk, spróbować czy zapali. Jak tak zapali to gdzieś jest przerwa w obwodzie zasilania cewki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1.1
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:45, 01 Sie 2012    Temat postu:

Kolor rezystora hmm nie wiem czy o dobrą rzecz mi chodzi ale ten zwój jest jasno miedziany wygląda dobrze. Podłączyłem kabel bezpośrednio do cewki i mz nie odpala.Odkręciłem cały wirnik i strasznie wszystko było zaolejone obczyściłem ale nadal nic. Już nie mam pojęcia. Tyle że po wyregulowaniu regulatora teraz potrzeba mniejszego prądu do odpalenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:08, 02 Sie 2012    Temat postu:

Zmień kondensator przerywacza i sprawdź stan przewodu od przerywacza do cewki, czy nie jest nigdzie otarty. Co do rezystora to taki kolor powinien mieć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1.1
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:07, 02 Sie 2012    Temat postu:

Regulator powinien być przykręcony do masy silnika bo mój ma podłożone gumowe kawałki pod swoją podstawę? Czy regulator od mz 150 będzie pasował do 250ts? Bo w takim razie mogę zamienić bo takowy posiadam to samo tyczy się kondensatora też posiadam od mz 150.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz1.1 dnia Czw 12:11, 02 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 12:58, 02 Sie 2012    Temat postu:

Podstawa regulatora powinna mieć kontakt z masą motocykla i dodatkowy przewód z masy silnika, a najlepiej jest zrobić kabel dodatkowy który spina regulator z masą. Kondensator pasuje,natomiast nie znam mocy obu prądnic i ich konstrukcji. Posiadałem TS 250 i ES 250. A czy regulator jest rzeczywiście taki sam w obu motorach to nie wiem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1.1
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:00, 02 Sie 2012    Temat postu:

Tak więc zmieniłem kondensator i regulator napięcia i bez zmian. Juz na prawdę brak pomysłów co za ustrojstwo:D Jak masz jeszcze jekieś pomysły co do naprawy to proszę Cie napisz;p Zastanawiam się nad kupnem elektoronicznego regulatora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin