Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Obroty w mz 150
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
burczas80
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: SCZECINEK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:35, 10 Cze 2009    Temat postu: Obroty w mz 150

Mam jeszczecjedno pytanko ,moze powie mi ktos na jakich obrotach powinna pracować mz 150 po odpaleniu.mam ze swoja Rakieta problem taki,że jak prubuje ruszać ona nie wkręca sie muli na poczatku ,po chwili jakieś 2 sek na V-maxie dopiero sie wkreca i wiem ze siedze na Etce a nie na komarku.jedyne co przychodzi mi do głowy to , to ze albo mam ustawione za małe obroty albo,moze ma cos do tego elektryka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 9:07, 11 Cze 2009    Temat postu:

Obroty silnika na ciepłym silniku powinny być 900 lub 1000 Wesoly a na zimnym może mieć większe Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 11:12, 11 Cze 2009    Temat postu:

900 - 1000 obr to trochę mało dla silnika 2T. Nie wiem dokładnie ile powinna mieć ETZ 150 ale 250 ma 1300 - 1500 i myśle że w mniejszym silniku będzie podobnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:11, 13 Cze 2009    Temat postu:

ja to nawet nie moge zejść poniżej 1700 bo zaraz kiepsko chodzi próbowałęm regulacji gaźnika i niby troszke lepiej bo na 1700 przynajmniej równo chodzi. macie jakieś ciakwe patenty na regulacje gaźnika znaczy lepsze niż standart?? czy są inne rzeczy przeszkadzające do zejścia z tych obrotów poza gaźnikiem???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:30, 13 Cze 2009    Temat postu:

No faktycznie sory sory wziełem sobie porównanie z auta Jezyk a auto jest 4sówem a nie 2sówem, i jak tak sobie pomyślałem to obroty silnika powinny być 1200 to są normalne obroty na rozgrzanym silniku Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:41, 14 Cze 2009    Temat postu:

Z tymi obrotami to bywa różnie, np jakieś enduro 2suw może mieć ponad 1500.
Najważniejsze żeby było szybkie przejście po dodaniu gazu z wolnych na średnie obroty, żeby silnik nie robił Buuuuuu.....
A to czy jest 1200 zamiast 1400 wtedy nie ma znaczenia Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:29, 15 Cze 2009    Temat postu:

no ale 1700 to juz nie jest ok może to zużycie dysz ?? inwestycja w zestaw naprawczy ?? Wesoly nie no ale poważnie coś w mojej etz nie jest dobrze na jałowym musze to poprawić, prosze chłopaki napiszcie co o tym myślicie:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:31, 15 Cze 2009    Temat postu:

no ale 1700 to juz nie jest ok może to zużycie dysz ?? inwestycja w zestaw naprawczy ?? Wesoly nie no ale poważnie coś w mojej etz nie jest dobrze na jałowym musze to poprawić, prosze chłopaki napiszcie co o tym myślicie:P bo wydaje mi się że to nie jest tylko kwestia ustawienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:06, 15 Cze 2009    Temat postu:

Gaźnik może już mieć dosyć. Zestaw naprawczy może pomóc ale nie koniecznie. Możliwe że potrzebny będzie nowy gaźnik.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lenar90
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:43, 16 Cze 2009    Temat postu:

spróbuje przełożyć od 250 TS stary mówi że kupował gaźnik więc nie powinien być zjechany ( mz 250 TS stoi w garażu od uuu i jeszcze troche) regulacja i zobacze czy to coś da:) To że włoże troche starszy model to nie powinno być specjalnie źle może troche więcej spali i mniejsza moc ale dla samego sprawdzenia to nie widze przeszkódWesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
manius
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:41, 17 Cze 2009    Temat postu:

OsteR9019 napisał:

A to czy jest 1200 zamiast 1400 wtedy nie ma znaczenia Wesoly


własnie ze ma znaczenie tez,moze dostawac za duzo powietrza albo paliwa i wtedy bedzie mulic,takie glupie zaleznosci,ja w swojej etce mialem lekko ponad 800rpm i chodzila,teraz nie wiem bo obrotomierz nie podpiety,ale pyrka powolutko i leciutko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patros Mz
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:07, 17 Cze 2009    Temat postu:

mz juz tak maja jest to silnik wysoko obrotowy i tak naprawde zaczyna zyc przy 4 tys. ale zobacz jakie jest ladowanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin