Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pierścienie mz
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:37, 16 Mar 2010    Temat postu:

Bo jest tłok zapewne z nagaru, szczotka druciana i zetrzyj nagar a potem rozpuszczalnikiem przemyj i powinieneś wszystko widzieć co i jak Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:26, 16 Mar 2010    Temat postu:

Może być podana ale to nie znaczy że tyle jest, nie jasno sie wyrażam? Samo docieranie zmienia już średnice tłoka bo jest rodzajem zużycia, a na obwodzie dla pierścieni różnica jest jeszcze większa. I jak ma kupić pierścień teoretycznie na dany wymiar i mieć przerwę na zamku 1mm to lepiej kupić nad wymiarowe i poprawić pilnikiem, chociaż z tym też trzeba uważać bo może sie "jajo" zrobić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:36, 16 Mar 2010    Temat postu:

docieranie w bardzo maly stopniu zmienia srednice tloka. jakby tak sie dzialo to bysmy po do tarciu musieli wymieniac tlok. ta sa setne czesci milimetra ja osobiscie kupywalem pierscienei pod wymiar tloka i mialem przerwe w zamku 0.4 mm mierzony szczeliniomierzem w cylindrze na wysokosci okolo 2 cm od gornej krawedzi.
Nie powiesz mi ze pierscienie sa produkowane ze juz po wlozeniu masz duzy luz. owszem jak masz wyrobiony juz cylek to i nowy tlok nie pomoze ani wymiana pierscieni. W przypadku gdy kupisz pierscienie orginalne MZ bo takie mozna jeszcze kupic to sa produkowane idealnie,a nasze polskie czy inne trzeba samemu doszlifowywac zamki bo ich nie wsadzisz nawet


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:03, 16 Mar 2010    Temat postu:

Ja tak pisze ponieważ biorę pod uwagę produkty nieoryginalne i zużycie. Mam właśnie tłok na którym nie ma wymiaru tylko jest 1,50 co oznacza 3 szlif (69+1,50=70,50), nie wiem z jakiej to produkcji, do tego kształt inny. A na zamkach po roku jest jakieś 1mm przerwy, a po szlifie żyletki nie szło włożyć. Po prostu kpina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:23, 16 Mar 2010    Temat postu:

tez sie zdarza...umnie w sklepie koles odrazu pyta czy kupuje pan tanszy czy drozszy to jak widze ze kolesie kupuja ta chinszczyzne to mnie szlag trafia, co prawda nasze polskie niektore wyroby sa tez takie nie najlepsze ale...to i tak nie orginal.
Ale w pelni zgadzam sie z Toba ze cos takiego moze byc.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:05, 17 Mar 2010    Temat postu:

Mam stary zestaw z 250 i tam okna się całkowicie nie otwierały, teraz w 251 dzięki temu że ten tłok jest trochę "inny" otwierają się całkowicie. Już sam się zgubiłem co jest oryginalne a co nie. Ten nowy tłok ma też krótszy płaszcz czyli ssanie już inaczej przypada. Nie wiem może tłoki w 250 i 251 też są różne nie tylko cylindry. Zamierzam wszystko pomierzyć, stopnie, wysokości okien itd. ale to przy składaniu silnika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:42, 17 Mar 2010    Temat postu:

moze tak byc bo jednak 250 jest troche starsza konstrukcja i moze w 251 w silniku tez grzebali cos

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin