Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rozpoławianie silnika mz 250
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bolek 667
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:14, 08 Sty 2011    Temat postu: Rozpoławianie silnika mz 250

Siemka mam pytanko mógł by mi ktoś podać wymiary ściągaczy do mz chodzi mi gł o tą belke do rozpołowienia silnika jaki powinna mieć wymiar gdzie wywiecić dziury na sciągacze itd oraz także proszę o wymiar pozostałych dwóch ściągaczy gdyż szykuję sie do rozpołowienia silnika.
Z góry dzięki Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:19, 08 Sty 2011    Temat postu:

książka jeżdżę motocyklem MZ powinno być bo sam wymiarów nie znam.

Skoro bedziesz rozpoławiał silnik to możesz sam wymiary machnąć Jezyk z silnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:48, 11 Sty 2011    Temat postu:

Bardziej instrukcja napraw, na końcu są rysunki techniczne narzędzi specjalnych, wszystkie książki były podawane na forum.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bolek 667
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:24, 15 Sty 2011    Temat postu:

Mam jeszcze jedną sprawę mianowicie zacząłem rozpoławiać silnik i mam problem ze zdjęciem wirnika (mz etz 250) czy jest jakiś klin który trzeba ściągnąć i jaką śrubę wkręcić w wirnik aby zeszedł?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:10, 15 Sty 2011    Temat postu:

M8 gwint zwykły. Potrzebujesz trochę długie śruby, tak na pewno z 10 cm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bolek 667
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:55, 17 Sty 2011    Temat postu:

Mam jeszze jedną sprawę mianowicie nie mogę zdjąć kosza sprzęgłowego ściągaczem kręce śrubą i w dochodze do pewnego momentu gdzie dalsze przekręcenie klucza jest wręcz niemożliwe.Znacie na to jakięs patenty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:59, 17 Sty 2011    Temat postu:

ja zdejmuje 3 ramiennym ściągaczem do łożysk. Masywne draństwo...

Zrób tak. Dokręć ściągacz do końca, śrubę wkręć do oporu i w nią stuknij młotkiem. Później znów dokręć śrub i stuknij. Tak kilka razy i powinno sprzęgło odskoczyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bolek 667
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:01, 17 Sty 2011    Temat postu:

Dzięki za rade spróbuje miejmy nadzieje że to coś da Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bolek 667
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:13, 18 Sty 2011    Temat postu:

Witam rozpołowiłem dziś silnik przypomne że w mojej mz 250 nie ma biegów więc po rozpołowieniu ukazała mi sie skrzynia biegów i wszystko w niej wygląda dobrze zastanawia mnie tylko ustawienie wałka krzywkowego powiedzcie jak ma być prawidłowo ustawiony aby wszystko dizałało wieczorem postaram się zamieścić jakieś foto.Pozdrawiam Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:12, 18 Sty 2011    Temat postu:

jeżeli wszystko wyczyściłeś to powinien oczom Twoim ukazać się rowek na wałku od zmiany biegów (tzw ślimak) odkręcasz kulki tak żeby ustawić wałek w położenie luzu, zakładasz półksiężyc który porusza ślimakiem tak ażeby otwór w nim zgadał się z kreską w ślimaku. Wszystko Smile

Sprawdź z 3 razy czy wszystkie biegi są, szczególnie 4 i 1.

I oczywiście przyjrzy się całej skrzyni po rozłożeniu. Odsyłam Cie do artykułu o tym....co prawda jest od CZ 350 i Jawy ale w MZ skrzynia rożni się tylko automatem. > [link widoczny dla zalogowanych]

Sprawdź koła przesuwające, wodziki, prowadnice, wałki, jak tryby zazębiają się wzajemnie, czy tryby przesuwne dobrze się zazębiają ze stałymi, kły trybów i sprawdź podkładki na wałkach czy nie są wyrobione. Jak ich nie ma to znaczy że albo uległy uszkodzeniu albo ich ktoś nie włożył.

Później wymień sprężynkę pod kulką (od ślimaka zmiany biegów) na trochę twardszą) będzie lepiej zmieniać biegi.

Tu proszę instrukcja serwisowa TS 250 po polsku: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Wto 15:34, 18 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bolek 667
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:16, 18 Sty 2011    Temat postu:

U mnie szkopół tkwi w tym że rozpołowiłem silnik bez ściągania ksza sprzęgłowego bo siedzi tak mocno że go nie rusze i niemam jak rozebrać skrzyni a na pierwszy rzut oka skrzynia jest w porządku tylko po poruszeniu nóżką od biegów nie ma reakcji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:32, 18 Sty 2011    Temat postu:

pomijając niezdjęte sprzęgło to i tak możesz cały mechanizm od zmiany biegów sprawdzić...zapoznaj się z lekturą na pewno Ci pomoże Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin