Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hempgru97
Moto-Maniaq

Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 23:14, 19 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli co powinienem wymienić.
Mam dosc ytarte przekładki tarcze też w nienajlepszym stanie. To przez to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 10:38, 20 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
musisz wymienić przekładki i tarze jak tak;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hempgru97
Moto-Maniaq

Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 17:51, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A mugłbyś napisać ile te przkładki będą kosztować i ile ich kupować i jakie???
Czy wszystkie przekładki są takie same?
Bo tarcze to wiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ETZPOWER94
Moto-Amator forum

Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 20:56, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Pierwsza przekładka(od kosza) jest z jednej strony wypukła, tarcz jest 6,a przekładek 5 plus jedna wypukła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hempgru97
Moto-Maniaq

Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 21:48, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
a ile kosztują przekładki?
to pierwsza jest gładka czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ETZPOWER94
Moto-Amator forum

Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 22:00, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co mam rozumiec przez pojęcie ''gładka''
Jak kupywałem kiedyś tarcze to płaciłem chyba 7zł za jedną, ale to było koło października, a przekładki to nie wiem po ile, zobacz sobie na allegro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ETZPOWER94 dnia Wto 22:02, 21 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hempgru97
Moto-Maniaq

Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 22:15, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
bo przekładki są takie jakby na powierzchni ponacinane.
i czy ta wypukła tez taka jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
ETZPOWER94
Moto-Amator forum

Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: Wto 22:25, 21 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba tak, nie pamietam dokładnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 12:17, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hempgru97 napisał: |
bo przekładki są takie jakby na powierzchni ponacinane.
i czy ta wypukła tez taka jest? |
powierzchnia powinna być gładka w przekładkach metalowych. Większa powierzchnia styku = lepsze tarcie na sprzęgle czyli mocniejsze sprzęgło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
hempgru97
Moto-Maniaq

Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 14:38, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
co ty wogule motorzysta piszesz za brednie przecież przekładki mają być takie ponacinane żeby sie ocierały.
a ty piszesz ze powinna być gładka!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
motorzysta86
Moderator

Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gródek k. Białegostoku Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 18:29, 22 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hempgru97 masz jaką kol wiek wiedzę mechaniczną czy nie?? i czy umiesz dokładnie czytać??
Jest jedna różnice w nazwie tarcza sprzęgłowa a przekładka. Zauważasz tą różnice czy potrzebujesz iść na kurs czytania ze zrozumieniem??
Przeczytaj jeszcze raz a później pisz pierdoły:
motorzysta86 napisał: |
powierzchnia powinna być gładka w przekładkach metalowych. Większa powierzchnia styku = lepsze tarcie na sprzęgle czyli mocniejsze sprzęgło. |
Taka zależność występuje w każdym sprzęgle pracującym w kompieli olejowej. Inaczej jest w sprzęgłach suchych.
Tu masz komplet. Widać na nim tarcze sprzęgłowe z tworzywa specjalnego, który może tylko pracować w kompieli olejowej. A te widoczne nacięcia na przekładkach i tak z czasem znikną podczas pracy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|