Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wymiana oringa, naprawa obrotomierza
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
loza6
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:51, 04 Lip 2011    Temat postu: wymiana oringa, naprawa obrotomierza

Witam, mam zamiar wymienić oring na wałku, bo cieknie mi olej przy kopniaku i przy okazji skoro już będę odkręcał dekiel zrobić obrotomierz, przestał mi działać pewnego razu jak jechałem i przejeżdżałem przez dołek.

Pewnie coś spadło jakieś zabezpieczenie czy tam coś tak samo jak u mojego kolegi, mówił mi co tam mu spadło ale mniejsza o to.

Co mi będzie do tego potrzebne?
Na pewno nie obędzie się bez ściągacza zębatki i mam go, samoróbka ale jest;p i na pewno czerwony silikon żeby potem uszczelnić, coś podgrzewać czy tam coś będę musiał ???

Niech ktoś opisze co i jak pierwszy raz będę to robił Wesoly


aa i przy okazji, jakiej szerokości jest wąż paliwa który idzie z kranika do gaźnika ?? 6mm ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez loza6 dnia Pon 19:04, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:15, 04 Lip 2011    Temat postu:

Mz 150 czy 250or251??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Pon 20:16, 04 Lip 2011    Temat postu:

Wężyk 5mm
Nic podgrzewać nie musisz
Czerwony sylikon zależy jaki odradzam firmy K2; kup droższy ważne żeby gęsty był ja kupuje taki po 7zł niewielka tubka czarny lub czerwony ale super jest gęsty ładnie kryje i trzyma.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loza6
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:32, 04 Lip 2011    Temat postu:

Irek napisał:
Wężyk 5mm
Nic podgrzewać nie musisz
Czerwony sylikon zależy jaki odradzam firmy K2; kup droższy ważne żeby gęsty był ja kupuje taki po 7zł niewielka tubka czarny lub czerwony ale super jest gęsty ładnie kryje i trzyma.



wieem Wesoly mam już Wesoly



Binladen, 150e Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kura256
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:23, 04 Lip 2011    Temat postu:

Tam masz taką nakrętkę ze ślimakiem i odkręcasz to i masz cały napęd obrotonierza, wyjety tylko że się ciężko odkręca ta nakrętka, a co do silikonu to byle jaki tam masz, żeby był odporny na wysokie temperatury i już za dziecka na farbę uszczelniałem i się nie lałoSmile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kura256 dnia Pon 21:25, 04 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:26, 04 Lip 2011    Temat postu:

Oring masz w kapie , w miejscu gdzie pracuje wałek , masz wyżeźbiony rowek na oring , a co do obrotomierza to może linka padła , potem , może ząbki się wykruszyły albo podobno najczęstsza usterka tych mechanizmów , mógł wypaść seger zabezpieczający wałek ten z trybikiem od napędu obrotka , i wtedy raz łapie raz nie albo nie działa wcale , potem , może coś przy obrotomierzu się stało? A co do naprawy tej usterki to tak , klucze do odkręcenia kopniaka i wajhy od biegów , oczywiście kapa , potem klucz 14 chyba (jeżeli masz oryginalną śrubę) do zębatki wału , ściągacz zębatki z wału , potem , klucz 10 do odkręcenia sprężyny talerzowej , klucz nasadowy 17 do odkręcenia kosza sprzęgła a co za tym idzie zabieraka , no i przyrząd zrobiony z starej przekładki i kawałka dospawanego pręta po to aby zablokować zabierak podczas odkręcania/dokręcania , i pamiętaj LEWY GWINT na sprzęgle , tyle Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kura256
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:36, 04 Lip 2011    Temat postu:

A wskazówka obrotonierza nie chodzi wcale? Czy tak dryga?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loza6
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:43, 05 Lip 2011    Temat postu:

linka jest ok, odkręcałem ją i wałek obrotomierza wcale się nie kręci pewnie to zabezpieczenie spadło ponieważ jak pisałem wyżej, stało się to jak przejechałem na dołku.
przyjdzie mi oring i biorę się za to


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loza6
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 12:50, 06 Lip 2011    Temat postu:

dzisiaj chciałem wziąć się za to, spuściłem olej, odkręciłem kopniak i biegi, zaczynam odkręcać dekiel i chuuuuja śrubki nawet nie drgną, jak je odkręcić ? przez ścierkę nic, kompletnie nic, jak to odkręcić nie rozwiercając tego? próbowałem z WD i udało się jedną odkręcić ale reszta nawet nie drgnie mam tam na plaski śrubokręt, żeby to był imbus..

wiec jak odkręcić nie rozwiercając?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:41, 06 Lip 2011    Temat postu:

Młoteczek i pukasz w śrubokręt , a i radzę zmienić na imbus , ja mam teraz wszędzie i jest bajka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
loza6
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:04, 06 Lip 2011    Temat postu:

a czy czasem nie będę musiał wsadzać trzonka młotka w cylinder aby zablokować tłok jak będę chciał dostać się do obrotomierza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:37, 06 Lip 2011    Temat postu:

no trzeba jakoś odkręcić śrubę z wału , ale to wsadzisz drewno między łańcuszek a zębatke i zablokuje , wiem wiem , druciarstwo , ale co poradzisz , chyba ze odkręcisz kolanko i tam wsadzisz coś to wtedy bedzie malinka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin