Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zapłony Etz 150
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:29, 28 Cze 2011    Temat postu: Zapłony Etz 150

jaki by był lepszy zapłon do Etz 150 Elektroniczny czy Klasyczny??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
brzoza006
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 31 Maj 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radzyń Podlaski
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:46, 28 Cze 2011    Temat postu:

Ja osobiście mam elektroniczny i bardzo sobie go chwalę Mruga Zawsze mam pewność że będzie dobrze ustawiony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hary_1991
Moto-VIP
Moto-VIP



Dołączył: 28 Cze 2010
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gdańsk - Buszkowy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:48, 28 Cze 2011    Temat postu:

a posiada ktoś schemat jak połączyć ten zestaw do instalacji klasycznej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:54, 29 Cze 2011    Temat postu:

Elektroniczny od klasycznego jest dużo lepszy, pisałem niedawno trochę o tym w innym temacie więc nie będę się powtarzać.
Tu już ktoś napisał jakie były typy
[link widoczny dla zalogowanych]
Podłączenie jest łatwe, zamiast zielonego przewodu od przerywacza podłączasz zielony od modułu, czerwony to zasilanie, tak jak zasilanie cewki. Z modułu też wychodzą kolorowe przewody a przy nadajniku widać gdzie jaki ma być bo też są kolory.
Teraz który typ najlepszy, szczerze nie wiem, ale po coś to modernizowali, w końcowych pewnie jest jakaś mapa zapłonowa, ale na pewno nie w typie A i raczej nie w typie B. Może od elektronika typu C zaczął się zmienny kąt wyprzedzenia.
Ale jakby nie było z klasycznego przerywacza na moduł to duży postęp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Czw 21:18, 30 Cze 2011    Temat postu:

Wg mnie tylko elektronic! W Mińsku mam electronic to nie pamięta sie o czymś takim jak zapłon iskra bdb zawsze taka sama a w ETZ na przerywaczu ciągle się coś kopie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kura256
Moto-Vip
Moto-Vip



Dołączył: 20 Maj 2011
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 10:02, 01 Lip 2011    Temat postu:

No wiadomo że elektryczny lepszy. Tylko że elektryczny kosztuje 500 na allegro przy średniej cenie mz 1500 to nie ma sensu bardzo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:08, 01 Lip 2011    Temat postu:

Cytat:
No wiadomo że elektryczny lepszy. Tylko że elektryczny kosztuje 500 na allegro przy średniej cenie mz 1500 to nie ma sensu bardzo

Na szczęście nie brakuje tych którzy nie mają pojęcia jak ustawić elektronika i zamieniają się za klasyke.
Ja swój wyrwałem z motocyklem ETZ250 bez papierów za 300zł
Po prostu trzeba mieć fart. Jak chcecie to mogę wrzucić schemat podłączenia modułu pod platyny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SofCHJanek
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 01 Cze 2011
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zakopane
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:00, 02 Lip 2011    Temat postu:

...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez SofCHJanek dnia Śro 17:16, 20 Mar 2013, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Sob 19:05, 02 Lip 2011    Temat postu:

Moje ostatnie doświadczenie dały mi do zrozumienia że nie ma nic gorszego niż ETZ na platynach... nie mam do tego siły iskra jest jak jej sie widzi; chce to pali od pierwszego nie to od 5 a nawet od pycha... electronic to electronic....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:47, 02 Lip 2011    Temat postu:

Irek , to masz dziwną MZ ,ja tamten sezon prześmigałem bez zaglądania pod pokrywę a mam klasyka , takie zdanie , jak dbasz tak masz Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Irek
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Cze 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skarżysko

PostWysłany: Sob 19:58, 02 Lip 2011    Temat postu:

Zapłon cały sprawdzony a jednak... takie ma odbicia i jest to bardzo bardzo wkurzające...
Co tu do dbania ETZ mam dopiero tydzień, wymieniłem cały układ prócz płytki (to nic nie ma wspólnego) a działa jak działa....


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Irek dnia Sob 19:59, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:26, 02 Lip 2011    Temat postu:

SofCHJanek ja tam napisałem "może", nie napisałem jak zakładać to tylko typ c bo tam jest mapa zapłonowa.
Za to w MZ500 moim zdaniem powinno już coś takiego być, w końcu to 4T.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin