Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WSK 125 PRAWDOPODOBNIE ZANIKA ISKRA/ NIE SSIE PALIWA
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / POLSKIE MOTOCYKLE (SHL,WSK ...)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damian1024
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WOLIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:42, 11 Kwi 2010    Temat postu: WSK 125 PRAWDOPODOBNIE ZANIKA ISKRA/ NIE SSIE PALIWA

Witam!!!
Mam wske 125 w ramie od crossa, jezdzilem nia okolo 20km i siadla. Mianowicie wska ma zainstalowana cewke zaplonowa taka jaka wystepuje w ogarach czy wskach 175. Zastosowałem tą cewke poniewaz gdy kuppilem silnik nie bylo cewki odpowiedzialnej za iskre przy module zaplonowym dltego tez postanowilem zamontowac w/w cewke, bo nie posiadalem oryginalnej; iskra jest zadowalajaca, gdy silnik byl na chodzie odpalalem go reka w kazdej chwili; potem miałem problem z iskra, lecz przyczyna byl brak masy na cewce zaplonowej, szybko sobie z tym poradzilem, jeszcze przez jakis czas dzialala. Raptem stanał mi w trasie, dopchalem go do chaty, sprawdzilem czy moze cewka ponownie utracila mase, i tak bylo - odnowilem mase i iskra zaczeła zanikac. Zdjołem magneto by sprawdzic czy nie ma przebcia na przewodach czy cewkach swietlnych; okazalo sie ze kondensator moze miec przebicie gdzyz przewod byl przetarty przy samej glowce kondensatora - wymienilem go na (chyba) w pelni sprawny z wski 175; Iskra jest lepsza niz byla lecz maszyna nie chce palic
Gaznik(przeczyszczony), swieca(nowa),cewka(mam 3) dzalaja
Wydje mi sie ze mogl przestawic sie wal, i nie ma synchronizacji
Jak podam paliwo po cylindra bezposrednio to nawet nie zapyrka, mimo ze gdy przyloze swiece do cylindra w fajce to jest iskra jak trza -- to raczej odpada
Jednyym pomyslem, ktory jescze przyszedl mi do glowy jest zwarcie na przerywaczu, przez co po wkreceniu swiecy do glowica zanika iskra (rozchodzi sie po masie)...


Prosze o pomoc, gdyż nie mam juz absolutnie zadnych pomyslow
Z góry dziekuje, prosze o szybko odpowiedz, bo juz siedze jak na szplikach. Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez damian1024 dnia Nie 20:30, 11 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:52, 11 Kwi 2010    Temat postu:

mozesz miec juz zuzyty mloteczek przerywacza i jest na nim przebic.
Ale stawiam na to ze nie wyregulowales przerwy dobrze miedzy mloteczkiem a kowadelkiem(platynki).

Ogolnie to tak:
-wymien kondensator na nowy
-zmien przeywacz na dobrego stanu
-wyreguluj przerwe


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian1024
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WOLIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:02, 11 Kwi 2010    Temat postu:

Przerwa ustawiona prawidłowo, kondensator sprawny, a na przerywacz nie zwróciłem dokładnej uwagi, ale sprawdzę - bo ten czynnik mi również wydaje się najprawdopodobniejszym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:11, 11 Kwi 2010    Temat postu:

ewntulanie jesli za mocno smarowales krzywke magneta to olej mogl sie dostac na oske mloteczka i teraz robi zwarcie.umnie cos takiego bylo kilka razy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:22, 11 Kwi 2010    Temat postu:

a ile masz luzu na korbowodzie , bo moze byc tak ze ci sie wał rozsypał i masz za duzy luz i nie chce zapalic , ale jak nalewasz benzyny przez strzykawke to powinna zapyrkac , wymien przerywacz albo jak kto woli platynki , tak jak pisał kolega wyzej , albo moze cewka sie juz przepaliła i nie daje dobrej iskry i pokombinuj ze swieca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian1024
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WOLIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 7:19, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Tak jak wyzej napisalem wyzej: swieca jest nowa, a cewki mam 3 kazda sprawdzalem - nie ma roznicy co widac po iskrze, a tego filcu smarujacego kszywke chyba tam nawet nie ma bo jak, kiedy krzywka jest na magnecie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:43, 12 Kwi 2010    Temat postu:

krzywka to jest taki garbik , napewno zobaczysz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian1024
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WOLIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:01, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Ale dokladnie w ktorym miejscu sie ona znajduje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:13, 12 Kwi 2010    Temat postu:

to jest piasta magneta, tak to potocznie mozna nazwac...a jak nie smarowales to juz mloteczek przerywacza masz do wymiany i napewno przerwa sie zmniejszyla i nie pali. to trzeba smarowac co iles tam kilometrow w zaleznosci jak czesto jezdzimy bo jednak szybko sie bez smarowania mloteczek przerywacza zuzywa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemekp42
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:22, 12 Kwi 2010    Temat postu:

A zapłon masz dobrze ustawiony?? Nie przestawił Ci się??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian1024
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: WOLIN
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:34, 12 Kwi 2010    Temat postu:

Chodzi wam o krzywik na magnecie, z nim wszystko w pozrzadku, zalozylem oryginalna cewke iskrowa i iskra jest idealna (b. mocna); kombinowalem z zaplonem jak tylko moglem, odezwal sie jednynie jak zplon byl ustawiny w pozycji kiedy silnik dzialal; posadzilem brata na wske 175 podpiolem linka crossa i jazda na zaciąg, odezwal sie na 1. dostal normalnych obrotow i prr pr pppp p p p p i koniec z jazdy; jedbyna przyczyna moze byc skrecenie walu jak na moje oko, prosze ow eryfikacje mojej diagnozy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:03, 12 Kwi 2010    Temat postu:

hm ktoras generacja walow miala czopy na wieloklinie (np SHL 125) wprasowywane w przeciwwagi, tylko nie pamietam czy bylo tak ze wszystkimi WSKami, ale jest mozliwe ze wal jest przekrecony juz.
Najlatwiej sprawdzisz w ktorym momencie masz iskre.
Cos podobnego robisz jakbys ustwaial zaplon, i patrzysz jezezli w gornym martwym punkcie tloka jest iskra na swiecy tzn ze jest oke, a jak wogole w innym punkcie to out wal.

Moze byc pekniety pierscien i nie masz sprezania w cylindrze lub uszczelniacze na wale ci poszly..

A nei prosciej bylo kupic cewke zaplonowa do WSKi 125 z allegro czy indziej?? koszt chyba z 20 zlotych i nie trzeba nic przeabiac Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Pon 22:08, 12 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / POLSKIE MOTOCYKLE (SHL,WSK ...) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin