Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Blokada predkosci w sr50 pomocy!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Sob 20:18, 02 Gru 2006    Temat postu:

wspólczuje ja mam simsona 70ccm zebatke 16 jade 68-71 i co ty na to?? Crying or Very sad nikt nie wie dlaczego tylko tyle jechal tyle przed i po remoncie

slyszalem o blokadach w simkach ale u cibe to moze byc wina
-nagaru ktuóry nazbieral sie na cylindrze tam gdzie zaklada sie kolanko tlumika - tylko ze u ciebie ma duzo mocy wiec odpada chyba
-za mala dysza główna - moze ten starszy pan zmienil zeby jeszcze mniej palil
-a sprawdz predkosc z samochodem bo moze po prostu licznik źle wskazuje
-z tylu gaźnika (od strony filtra) sa male diurki jedna jest zaplombowana(niby powinna byc ale niektozy wyciagaja i podobno lepiej chodzi ja zrobie to na wiosne) spróbuj ja wydlubac bedzie szlo dodatkowe powietrze na rozpylacz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:58, 19 Gru 2006    Temat postu:

co do tej blokady to jest. Pierwsza jest w gaźniku i bo sam miałem przy swoim simku, 2 to kolanko, 3 cylinder miał do połowy zaślepione okna (wydechowe i przelotowe) Kupilem komplet pilników i było po blokadach. Wesoly Kupiłem gaźnik BING 17 i teraz spokojnie 80 ciągnie. mój simek jest z 1996 roku i fabrycznie byla to wersja 60km/h z blokadami. Więc ci co sie nie znają niech nie mówia ze nie ma blokad bo sie ośmieszają. Wesoly Świadczy to tylko o ich niewiedzy na temat simsonów.

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 21:55, 01 Sty 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Wto 19:38, 19 Gru 2006    Temat postu:

zalezy tez od wersji binga Jezyk
mój kuzyn ma chyba 1006 takie oznaczenie i leci około 60km/h

ej mam takie pytanko bo kuzyn sie sprzecza zemną
to tak ja waże około 67kg
kuzyn 48kkg niewiem dokładnie niechwali się ale patyk jest Jezyk
i jego simkiem ja lece 60km/h i może troszke więcej przy dobrym wietrze
a on pier**** mi że z nim simeq leci 70km/h i jeszcze mówi że niedawał maxa gazu czy to mozliwe bo mi się zdaje tzn. chyba oczywiste że takiej różnicy niebędzie znacznej...????


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:34, 19 Gru 2006    Temat postu:

Moja jawka z roku 1974 i jechałem nią 80Km/h max zamkłem licznik i czym tu sie chwalić a calibrą jechałęm 260km/h a normalnie ma 240km/h ale mam plan głowicy, A ostatnio jechałem jak sie troche dotarła calibra to jechałem 270km/h

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 18:45, 20 Gru 2006    Temat postu:

jestem moderatorem na forum o simsonach które liczy ok 300 osób. Był tam opisywany podobny przypadek. Jedną z fabrycznych blokad które zapamiętałem to kolanko włożone za głęboko do tłumika. Porównaj z kolegami czy nie masz "krótszego" tłumika
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Śro 21:20, 20 Gru 2006    Temat postu:

ej niechodzi mi o mojego simqa moje śmiga śmiało i bieze kuzyna...
mi chodziło ze na jego simqu ja jade 60 a on 70 i czy to możliwe przy takiej małej... różnicy masy:) między mna a kuzynem???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 1:22, 28 Gru 2006    Temat postu:

Co do zebatki to miala 15z kupilem 16z i jedzie 5-10 km\h szybciej.A kolanko wchodzi do tlumika ok 3cm.Nawet na jedynce rozpedzie sie na chwile na caly gaz to nadal jest to brzeczenie i tak jest na kazdym biegu dopuki nie osiagnie sie obrotow w ktorych jest ten smieszny dziek brzeczenia:(
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 2:24, 28 Gru 2006    Temat postu:

Jest mi to znajome, ja nawet na moim silniku(mam jawkę) który jest całkiem nowy bez żadnych blokad jadę tylko 60 po prostej. I też przy maksie zaczyna mi brzęczeć, ale czasem tak na starym silniku miałem że na wysokich onrotach nie szło jeździć bo brakowało paliwa w gaźniku. Pewnie już ci to wsyzstko radzili, a co do gaźnika to w seryjnym gaźniku jest 1 blokada, ale jej zdjęcie(a raczej rozwiercenie) daje śladowe efekty.
Również zapłon jest ważny, tyle ciekawe że silnik pracuje spójnie na niższej prędkości więc nie można mówić o złym stanie.
A co do cylka 60ccm to powiem ci że mój kolega już 3 raz wymienia pęknięte pierścienie w swoim 60ccm za 80zł, niemieckie musiałbyś oryginalne kupić co daje duże pole do popisu, lecz jest niezmiernie drogie.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 1:47, 22 Sty 2007    Temat postu:

blokada niestety nie jest w gazniku Smutny zalozylem gaznik kumpla i nadal ten sam problem Smutny
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:02, 27 Sty 2007    Temat postu:

Moze juz masz wychlastany cylinder lub pierscienie i niema takej siły Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muszy
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 20:37, 06 Lut 2007    Temat postu:

...w simku nie ma zadnych blokad przynajmniej w tych starszych...
...na nominalnym cylindru i tłoku simek leci 55 km/h...
... im wiekszy szliw cylindra tym Vmax sie zwieksza...
...a jesli chcesz jezdzic szybciej to kup sobie wiekszy cylinder 60 lub 70 cm zmien zebatki wyczysc kanały dolotowe i wylotowe kup gaznik Bing...
i wtedy poleci moze z 80km/h
ale najlepiej to kupic sobie wiekszy motor:DWesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muszy
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 20:41, 06 Lut 2007    Temat postu:

...osobiscie jednak nie jestem zwolennikiem takich przeróbek gdyz silnik ma wtedy mniejsza zywotnosc...
jak zmienisz cylinder na wiekszy i dasz w pizde to moze ci wał pierdoln*c i po ch*j robic sobie dodatkowej roboty...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin