Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ostry tuning ETZ 150
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 12:22, 24 Lip 2007    Temat postu: ostry tuning ETZ 150

Witam wszystkich

Mam do was takie pytanie jak oni w japonii z hondy NSR wyciągają po 30 KM Neutral ??? Jak sie da z takiego gówna wyciągnąć tyle kucyków to z naszych maszyn też się da Wesoly tylko jak może maice jakieś sprawdzone przepisa na taki tunung ? Mruga
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Wto 15:22, 24 Lip 2007    Temat postu:

bo japonce sa cwane a nsr to nie kupa, nsr ma duzo wieksze obroty niz mz, jak chcesz zwiekszyc obroty to podetnij tlok o 2-3mm od strony gaznika i podnies okno wydechowe tez o 2-3mm, podszlifuj od gory tlok tak zeby mieszanka i spaliny przechodzily bez oporow, wypoleruj kanaly w cylindze zaluz sportowy gaznik i membrane oraz dostrojony wydech.
podsumowujac jest to nie oplacalne i nikt tego nierobi w mz. MZ nie miala przeznaczenia wyscigowego Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:42, 24 Lip 2007    Temat postu:

tam jest po prostu inna budowa silnika nowe technologie itp dzisiaj 80 siatki potrafia miec wieksza moc niz taka mz etz 150 po prostu technologia idzie do przodu a nie stanela na roku ok 1980 kiedy to byly produkowane mz
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:44, 24 Lip 2007    Temat postu:

Japońce są Japońcami polacy chcieli kiedyś przepis od nich i nasz klub NEMESIS też chciał to ale nic z tego nie dają nikomu takich spraw dowiedziałem sie tylko kiedyś od jednego japońca że ta tuleja co jest w cylku zostaje wyciśnięta i zrobiony większy otwór w korpusie i wprasowywana nowa tuleja o większej mocy Wesoly i tłok kuty z pierścieniami i chudszy korbowód mniejsze koło wału korbowego, łorzyska o większym poślizgu tzn. Brązowe i tylko to wiemy i nic więcej Wesoly ale jeszcze coś tam robią jakoś ze sprzegłami, zębatkami ale zębatki są takie same tylko kiedyś miałem w rękach taką i orginalną i mi się wydawała że ta zębatka jest lżejsza ale nie wiem nic więcej Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siro13
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tkc

PostWysłany: Śro 9:25, 25 Lip 2007    Temat postu:

o zyrafa mowi po japonsku!!! hehe, jesli chodzi o moc japoncow to chodzi glownie o membrany, dostrojone tlumiki, i uklady zasilajace dobrej jakosci, wysoki stopien kompresji, male tarcie, dobre plukanie cylindra i macie 30km z 125ccm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kwahoo
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 12 Kwi 2006
Posty: 279
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:35, 27 Lip 2007    Temat postu:

Niemcy do już dużo dawnej potrafili [link widoczny dla zalogowanych]
W sumie to znasz historię skradzionej z toru wyścigowego MZ przez japończyków?

Ale w ETZ nie możesz osiągnąć takich parametrów, potrzebne są całkiem inne materiały - redukja masy elementów ruchomych!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 21:54, 28 Lip 2007    Temat postu:

kwahoo napisał:
Niemcy do już dużo dawnej potrafili [link widoczny dla zalogowanych]
W sumie to znasz historię skradzionej z toru wyścigowego MZ przez japończyków?

Ale w ETZ nie możesz osiągnąć takich parametrów, potrzebne są całkiem inne materiały - redukja masy elementów ruchomych!


nieźle tamta MZ jedzie max 195 !!!!! niewiarygodne !!!
Powrót do góry
pavel007
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mzetz.fora.pl

PostWysłany: Sob 23:05, 28 Lip 2007    Temat postu:

kwahoo napisał:

W sumie to znasz historię skradzionej z toru wyścigowego MZ przez japończyków?


ja nie znam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Nie 1:27, 29 Lip 2007    Temat postu:

ja tez nie znam. moze opowiesz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eloziom
Offroad
Offroad



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:35, 30 Lip 2007    Temat postu:

heh z tymi japońcami mnie rozjeb**ło Wesoly

co w tym dziwnego że NSR 125 ma 30 KM ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 13:01, 31 Lip 2007    Temat postu:

jak o co w tym dziwnego ? jawa 350 na 28 a MZ 250 21 a NSR ma 30 !!!!!!!!!!! i dalej nie wiesz co w tym dziwnego ?
Powrót do góry
eloziom
Offroad
Offroad



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:06, 31 Lip 2007    Temat postu:

nie wiem co w tym dziwnego Shocked
przeciez wiadomo że etz o jawy to są można powiedzieć że ,,starocia''.
NSR po odblokowaniu ma tyle koni i już.
tak samo jak byś się dziwił temu że cross 125 ma 40KM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin