Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

CZ 350 !!!!!!!!!!!! PROBLEM
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 2:11, 26 Lut 2011    Temat postu:

na początku musisz na przerywaczach ustawić wartość 0.35 (taka jest najlepsza) a dopiero później ustalasz kąt zapłonu ma być od 2.7 do 3.2 mm.


Najlepszy i najdokładniejszy jest do tego czujnik zegarowy, ale koszt jest duży jak na zakup. Używasz go zamiast suwmiarki wtedy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystianskrobek19
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 9:55, 26 Lut 2011    Temat postu:

A jak na początku ustawię na przerywaczach wartość 0.35 i później będe regulował całym zapłonem żeby ustawić 2.7 - 3.2 to nie trzeba jeszcze później znów regulować tych przerywaczy żeby było 0.35 bo chyba przy regulacji wyprzedzenia wartośc 0.35 się przestawi.?????????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:27, 26 Lut 2011    Temat postu:

zakładając że płytka jest prosta a podstawa prądnicy nie wygięta to odchyłka może wynieść 0.5 mm.

A dlatego regulujesz pierwszo przerwę pomiędzy przerywaczem, żeby punkt w którym będzie rozwarcie styku przypadła właśnie na 2.7-3.2 mm przed GMP. Odwrotnie to nie ma sensu. Oczywiście po ustawieniu wyprzedzenia warto skontrolować odstęp pomiędzy stykami przerywaczów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin