Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jawa 350 TS szarpie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tobiash13
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:19, 13 Sie 2010    Temat postu: Jawa 350 TS szarpie

Witam mam problem moja jawa 350 ts przy ruszaniu jak i np jezdzie na 2 biegu predkoscia 20-30 km tak samo na 4 biegu jadac 60 km/h lekko poszarpuje i po dodaniu gazu zaczyna sie dusic co moze byc tego przyczyna ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tobiash13 dnia Pią 17:43, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:51, 13 Sie 2010    Temat postu:

szarpanie to moze cos ze sprzegłem jak dławi dusi gaźnik lub zapłon albo i swiece (swieca)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
the Ccamil
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: OKOLICE KLUCZBORKA

PostWysłany: Pią 22:53, 13 Sie 2010    Temat postu:

zależy jak ci szarpie.Możliwe jest żę to są wodziki,lub tak jak kolega napisał sprzęgło.A ze ci dusi to coś z gaznikiem lub zapłonem.Najlepiej ustaw zapłon,wtedy bedziesz wiedział ze to gaznik na bank

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piotrek175
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:36, 14 Sie 2010    Temat postu:

Moim zdaniem zapłon jest za mocno przyśpieszony lub nie jest ustawiony równo na dwa cylindry bądź jak już było wyżej pisane świece(świeca)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobiash13
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:05, 14 Sie 2010    Temat postu:

a jak dobrze ustawic zaplon an 2 cylindy oraz dobrze wyregulowac gaznik ? i jakie swiece polecacie do jawy ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tobiash13 dnia Sob 20:09, 14 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:05, 14 Sie 2010    Temat postu:

no gaźnik to po rozgrzaniu regulujesz az silnik zacznie łądnie pracowac i wchodzic na obroty a swiece mozna np NGK ale zwykłe iskry tez dadza rade a zapłon no to juz inna bajka ale jak wczesniej było dobrze to moze zapłonu nie ruszac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:24, 15 Sie 2010    Temat postu:

gaźnik na stół, rozbierasz i czyścisz go dokładnie, potem bierzesz się za jego regulację
Regulacja zaczerpnięta z forum jawacz.pl :
"Regulację przeprowadza się na rozgrzanym silniku w następujący sposób: śrubę biegu jałowego dokręca się do oporu, zmniejszając w ten sposób do minimum dopływ powietrza, czyli w tym momencie mieszanka jest bogata. Silnik uruchamia się przy otwartej przepustnicy, a następnie przymyka się ją (za pomocą śruby przepustnicy) stopniowo, aż do chwili, w której nastąpią zakłócenia w pracy silnika. Wtedy należy powoli odkręcać śrubę biegu jałowego do czasu, aż wyrówna się praca silnika i następnie w dalszym ciągu przymykać przepustnicę. Gdy w pracy silnika następują nowe zakłócenia, odkręca się znowu śrubę biegu jałowego i postępuje się w ten sam sposób tak długo, aż się uzyska równomierną pracę silnika przy odpowiednio małej prędkości obrotowej. Chcąc zwiększyć moc silnika musimy dać bogatszą mieszankę, co uzyskamy przez pociągnięcie do góry iglicy przepustnicy. Otwór przelotowy w dyszy głównej paliwa jest kalibrowany z dużą dokładnością i dlatego nie wolno go rozwiercać ani zaklepywać dla zmiany średnicy. Jeżeli chcemy zmienić stosunek mieszanki przy średniej prędkości obrotowej, musimy przesunąć zapinkę na iglicy przepustnicy w inne położenie. W celu wzbogacenia mieszanki podciągamy iglicę przepustnicy do góry i odwrotnie dla zubożenia mieszanki opuszczamy iglicę niżej. Położenie iglicy należy zmieniać, przesuwając ją najwyżej o jeden rowek, po czym należy sprawdzić pracę silnika podczas jazdy."
Regulacja w mojej CZ według tego opisu zajęła mi 5 min, nie jest to nic skomplikowanego Wesoly
Świece - NGK B8HS lub B7HS
Za zapłon i jego regulacje możesz się zabrać jeżeli czyszczenie i regulacja gaźnika nic nie dało.
Jak na moje wodzik odpada - nie można byłoby żadnego biegu włączyć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:58, 15 Sie 2010    Temat postu:

a mi bez tego opisu 30 sekund .
Inny opis:
wkrecasz do konca srube od wolnych obrotów i wykrecasz o 2,5 obrotów. jezeli nie paracuje poprawnie to regulujesz dalej. srube przepustnicy sam regulujesz tak zeby motor nie gasl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:46, 16 Sie 2010    Temat postu:

Akurat z tym to się nie zgodzę, takie ustawianie to jest na odpier*** Fakt można tak ustawić ale czy będzie to dokładne? nie sądze. Najlepsza i najdokładniejsza jest ta metoda, która dałem w tym opisie, dlaczego? a dlatego, że każdy silnik jest indywidualistą. Dobór odpowiedniej ilości powietrza w mieszance zależy od stanu silnika, a dokładnie od kompresji. Im silnik jest bardziej dobity tym zapotrzebowanie na powietrze w mieszance zmniejsza się. Jakbym ustawił w mojej czesławie 2,5 od wolnych to nawet nie odpaliłbym jej - żeby nie było, silnik jest w dobrym stanie, 8000 km po szlifie.
W ogóle skąd Ci się wzięło te 2,5 obrotu? Serwisówka według Twojej metody podaje od 1 do 1,5 jeżeli dobrze pamiętam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:13, 17 Sie 2010    Temat postu:

Po 1 to moje ustwienie nie jest na odpierdol... meczhaniką motocykli zajmuje sie od 10 lat. z Czeskim sprzetami mam doczynienia od 5.
Oczywisicie ze kazdy silnik jest inny ale co powiesz na to ze w 6 róznych modelach moje ustwienie mieszanki sie sprawdzalo?? Jezyk


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tobiash13
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:27, 28 Sie 2010    Temat postu:

Nadal Sprzeglo szarpie wymienilem tarcze oring i nadal szarpie nie wiem co z tym zrobic prosze o pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CedoY
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kamień/KrK
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 19:17, 28 Sie 2010    Temat postu:

to gaźnik albo zapłon

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin