Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem JAWA 350 TS

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Selassie
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock (okolice)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:40, 21 Lip 2011    Temat postu: Problem JAWA 350 TS

Jestem jej posiadaczem od kilku dni i od samego poczatku mam problemy. Gdy ja przyprowadzilem nie chciala odpalic wiec przeczyscilem swiece, platynki, naladowalem akumulator i odpalila. Wyregulowalem gaznik, ladnie wchodzila na obroty itd lecz po przejechaniu 100m silnik gasl lecz po 5 min odpalal normalnie i za 100m znowu to samo. Gdy 1-szy raz rozebralem gaznik aby go wyczyscic nie zauwazylem dyszy pod plywakiem i jej nie wyczyscilem. Po zlozeniu bylo to samo lecz z czasem przestal palic z kopa tylko z popychu. Jeszcze raz rozebralem gaznik, wyczyscilem wszystko, zlozylem i.... nie odpala wogole. Jaka moze byc tego przyczyna? Iskre ma dobra, kompresje też, zapłon ustawilem na ok 3mm przed GMP, z ladowaniem nie ma problemow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:19, 21 Lip 2011    Temat postu:

przerwa na przerywaczach na 0.35, zapłon ustawiasz na 2,5 lub 2,7 ale nie więcej niż 3 bo jest kaplica.

W gaźniku pod łapką od pływaka jest zaworek Webbera, taka trzpień z kulką na końcu i on zamyka wszystko.

Ustaw wkrętkę wolnych obrotów na 1 i 1/2 obrotu, iglice przepustnicy na 3 rowek od góry, a paliwo w komorze pływakowej tak aby nie wyciekało tu masz pokazane co i jak: [link widoczny dla zalogowanych]

W przypadku zbyt małego poziomu paliwa w gaźniku to Jawa nie chce zapalić tak łatwo nawet na ssaniu. Wiem bo miałem taki problem w swojej Mruga


Jeszcze jaki jest stan uszczelki pod cylindrami?? Są jakieś wycieki. przedmuchy itp??


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Selassie
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock (okolice)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:01, 21 Lip 2011    Temat postu:

Pod cylindrami wyciekow zadnych nie ma. Gdy ruszalem kopniakem slyszalem powietrze w okolicach glowicy ale polalem olejem rozpuszczonym w benzynie (takie scieki ale nie zaszkodza gdyby dostaly sie do cylindrow) i nie bylo zadnych przedmochow. Moglem ustawic zaplon na troche wiecej niz 3 bo nie mam zbytnio narzedzi i odmierzalem suwmiarka. Jutro sprobuje tak na 2.5 ustawic i napisze jaki bedzie efekt. Po podlaniu paliwa bezposrednio do cylindrow nie bylo zadnego efektu wiec to raczej nie jest wina gaznika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:38, 22 Lip 2011    Temat postu:

Tylko pierwszo ustaw rozwarcia styków przerywaczy dokładnie na 0.35 szczelinomierzem a później zajmij się wyprzedzeniem. Z tym powietrzem to tak jest Mruga

Podstawa to dobra świeca na prawym cylindrze, gdyż silnik jest tak skonstruowany że prawy cylinder jest pierwszy przy uruchamianiu. Zainwestuj w NGK świece i sprawdź kondensatory, fajki i przewody.

Ja swoje cewki od razu wymieniłem bo też miałem problemu z jazdą, raz mi akumulator wyładowały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Selassie
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock (okolice)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:48, 22 Lip 2011    Temat postu:

Zaplon ustawilem na 2.5-2.7. Jak narazie wszystko jest ok, nawet zyskala na mocy Very Happy Cewki napewno mam do wymiany bo sie grzeja i leci mi paliwo z gaznika ale to zapewne kwestia regulacji blaszki przy plywaku. Dzieki wielkie za pomoc. Zobaczymy jak sie bedzie zachowywala po przejechaniu kilku kilometrow.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 14:28, 22 Lip 2011    Temat postu:

dla fana Jawy zawsze pomogę Mruga może ten w gaźniku masz nieszczelną uszczelkę to zrób z brystolu (no i ten poziom paliwa ustaw, ja dobierałem to eksperymentalnie) jeżeli świeczek nie zmieniałeś to jak zmienisz to jeszcze się poprawi Very Happy

Jak jakieś info Ci potrzeba to zapraszam na moją stronkę, tam znajdziesz prawie wszystko do Jawy z informacji.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin