Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zmiana biegów Jawa 350 634
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kryfar16
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:18, 20 Lip 2010    Temat postu: Zmiana biegów Jawa 350 634

Jak to jest ze zmianą biegów w Jawie? Wiem, że jest tam sprzęgło półautomatyczne i że jest tam możliwość zmiany biegów bez używania sprzęgła. Spotykam się jednak z różnymi sprzecznymi opiniami, że albo to trzeba używać sprzęgła przy ruszaniu i przy redukcji, albo tylko przy ruszaniu, albo że można nawet ruszać bez sprzęgła, lekko zwalniając dźwignię zmiany biegów. Jak to wygląda w rzeczywistości i czy to nie szkodzi skrzyni biegów? Zastanawiam się, bo remontuję Jawę, na której nigdy nie jeździłem i jak przyglądam się temu na sucho, to wygląda to tak jakby sprzęgło w ogóle nie było potrzebne, nawet przy ruszaniu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 15:30, 20 Lip 2010    Temat postu:

wiesz zaprojektowali sprzegło konstruktorzy wiec go uzywaj ale to prawda jak ktos ma wyczucie to mozna i nawet ruszac bez sprzegła ale nie radze ci co do redukcji i zmiany to lepiej uzywac sprzegłą ale bez sprzegła tez by dało rade jawa ma naprawde fajne sprzęgło sam musisz je rozpracowac jak złozysz motóra

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:57, 20 Lip 2010    Temat postu:

ale chyba jeździłes na innych motórach ze sprzęgłem , dla mnie to jest przyjemność wciskanie sprzegła , wrzucanie biegu i ruszanie , poprostu odlot , i zmiana biegów z użyciem sprzęgła to jest cos , każdy woli co innego , tu masz linka przy okazji składania skrzyni : http://www.mzetz.fora.pl/ogolne-o-motoryzacji-artykuly-dane,21/naprawa-skrzyni-jawa-350-ts,6034.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kryfar16
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:25, 20 Lip 2010    Temat postu:

nie no, nie przeszkadza mi zmiana ze sprzęgłem, też to lubię, ale czasem dla odmiany... dzięki za linka, może się przydać

Żeby nie zakładać nowego tematu pytam tu:
Co sądzicie o modułach zapłonowych? Podobno eliminuje to przestawianie zapłonu, iskrzenie na przerywaczu itd.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kryfar16 dnia Wto 19:50, 20 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:59, 20 Lip 2010    Temat postu:

wiec jesli chodiz o moduł zapłonowy jest to dobra zecz mozna dosc dokłądnie ustawic zapłon iskre masz cały czas o tej samej mocy na małych zarówno jak i an duzych obrotach mniej awaryjny jedyna wada wgm to taka ze dosc duzo pradu pobiera ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:55, 20 Lip 2010    Temat postu:

Nie radze Ci jezdzic na automacie no chyba ze chcesz szybko skrzynie zalatiwic. Z tego co wiem od takiej jazdy wodziki siadaja
Co do modul to same plusy Wesoly zmniejsza spalanie, poprawia kulture pracy silnika, nie przejmujesz sie ustawianiem zaplonu, bezobslugowosc i co najwazniejsze pradu Ci nie zbraknie Wesoly Jedyny minus to cena Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 13:05, 21 Lip 2010    Temat postu:

z pradem bym sie sprzeczał miałęm moduł i troche pobierał ale juz dawno smigałęm an module moze sa juz lepsze..heh

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:13, 21 Lip 2010    Temat postu:

modul pobiera o polowe mniej pradu niz zwykly, klasyczny ragulator napiecia....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 0:26, 22 Lip 2010    Temat postu:

witam poczytałem troche i masz racje pobiera mniej ...osobiscie miałem pecha i spotkałem sie z takim który mi pobierał dosc duzo pradu ale to było dawno i jaki to był moduł juz nie pamietam PoZdRo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kryfar16
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Stalowa Wola
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:52, 23 Lip 2010    Temat postu:

I znów by nie spamować:
Zakończyłem wczoraj remont, mam jednak problem z obrotami jałowymi. Po odpaleniu na zimno utrzymywały się one na poziomie 2-3 tys. , a po dodaniu gazu i puszczeniu go zaraz utrzymywały się na 4,5 tys. i bardzo powoli spadały na 2 tys. Myślałem, że problem znikł, gdy po którymśto odpaleniu, po dłuższej jeździe i godzinnej przerwie i po drobnych korektach przy gaźniku udało mi się je okiełznać na 0.9-1 tys. , ale to było wczoraj, a dziś znów to samo - falują i wariują. Kolega podpowiedział mi, że to kwestia dotarcia ( założone nowe tłoki ) albo to przez iglicę, którą kupiłem i okazała się trochę za gruba, więc trochę ją przytarłem żeby weszła i może nie być idealnie wpasowana. Proszę o pomoc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kryfar16 dnia Pią 19:54, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:41, 23 Lip 2010    Temat postu:

wiec z iglica nie ma zartów lepiej ja zmień i moze głupie ale miałęm tak w junaku i przyczyna byłą zacinajaca sie linka hahah

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:04, 23 Lip 2010    Temat postu:

a nie łapie gdzieś lewego powietrza ?? wyreguluj gaźnik i powinno pomóc , sprawdz połączenie gaźnika z cylindrem , i gumą od filtra , a jak nie to to reglacja gaźnika , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / CZESKIE MOTOCYKLE Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin