Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

honda vf
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / JAPOŃCZYKI (HONDA, SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI ...)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mucha
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:06, 22 Paź 2010    Temat postu: honda vf

witam mam problem z praca przednich cylindrow rury nie naggrzewaja sie sie tak szybko jak tylnie a jeden w ogole sie nie nagrzewa na jesieni w lecie nie ma takiej rożnicy o co może biegac muwie opracy na luzie a nie pdczas jazdy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:05, 22 Paź 2010    Temat postu:

witam przednie cylindry sa heh sprzodu zimne powitrze łatwoiej do nich trafia i je lepiej chłodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 22:02, 23 Paź 2010    Temat postu:

Ale co mówiłeś coś że jeden gar wogule się nie nagrzewa... tzn?? co masz na myśli że wogule nie pracuje?? Jest zimny??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mucha
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:12, 24 Paź 2010    Temat postu:

stegnacjuss napisał:
witam przednie cylindry sa heh sprzodu zimne powitrze łatwoiej do nich trafia i je lepiej chłodzi
gdybys doczytal dalej podałem zimne na luzie a nie podczas jazdy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:18, 24 Paź 2010    Temat postu:

mój błąd ale znowu piszesz ze ,,na jesieni w lecie nie ma takiej różnicy'' co ma do tego pora roku moze najzwyczajniej niektóre cylindry nie pracuja świece?? ciezko powiedziec napisz cos więcej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mucha
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:19, 24 Paź 2010    Temat postu:

zyrafao2 napisał:
Ale co mówiłeś coś że jeden gar wogule się nie nagrzewa... tzn?? co masz na myśli że wogule nie pracuje?? Jest zimny??
tak nie pracuje natomiast w lecie tego problemu nie było mam podejżenia do łancóchów rozrzadu że daja lekkie przesuniecie faz rozrzadu w tył i dlatego przy tak krutkim skoku tłoka mniej sie dogrzewaja wzgledem tylnich tylne kolanka rur po 5 s sekundach juz sa tak gorace że paża natomiast przud można jeszcze długo trzymać gdybym zmienił wałki wzgledem wału o 1 zab czy by tocos zmieniło zastanawiam sie czy tylko ssace czy i wydech też zmienic

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mucha
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:28, 24 Paź 2010    Temat postu:

stegnacjuss napisał:
mój błąd ale znowu piszesz ze ,,na jesieni w lecie nie ma takiej różnicy'' co ma do tego pora roku moze najzwyczajniej niektóre cylindry nie pracuja świece?? ciezko powiedziec napisz cos więcej
prekładałem już swiece zamieniałem cewki fajki przewody takze zawsze przód był zimniejszy a zwłaszcza lewy przód prubowałem wtrysnac odrobine paliwa ale nie widzałem żadnej różnicy co do jesieni mam teorie byc może błedna jak wiesz w lecie silnik podszebuje mniej paliwa można dodac od razu gazu a silnik sie nie dusi natomiast w zimie musi troszke pochodic a dopiero pózniej mozna mu dac gazu wiec temperatura otoczenia czyli powietrza ma znaczenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:31, 24 Paź 2010    Temat postu:

wiesz ja z trybami bym sie nie bawił może łańcuszek juz wysłuzony , ale jesli chcesz sie bawic to proponował bym i ssacy i wydechowy , tylko by potem nie było problemów ze tylnie nie zgodzą sie z przednimi i bedzie problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mucha
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:46, 24 Paź 2010    Temat postu:

myśle że nie powinno byc problemu ponieważ jak sie dobrze przyjżałem na znaki to jeżeli tylne sie zgadzały to na przednich wałkach była roznica o jakieś pul zeba wiec jeżeli zmienie o 1 zab to różnica bedzie tez o pół zeba ale w przeciwna strone jeżeli to nie jest to to dla mnie został tylko gażnik ktury też byl czyszczony ale byc moze membrany cos sie przycinaja niestety nie wiem jak to sprawdzic podszas obrotów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 21:19, 24 Paź 2010    Temat postu:

Jeżeli na rozrządzie bedzie różnica półzęba to nic sie nie stanie , a jeżeli jeden ząb to trzeba od nowa ustawiać , a jak synchronizacja gaźników??A jak bedziesz miał nowy łańcuszek to pamiętaj , na nim jest zaznaczony punkcik i on ma się zgrywać z punktem który znajduje sie na kole pasowym które znajduje się na wałku od głowicy , i pamiętaj , znak na łańcuszku zaznaczony jest tylko i wyłącznie do pierwszego montażu , to jest tylko zaznaczone tak aby wszystko ładnie ustawić tylko i wyłacznie za pierwszym razem , potem i tak oby dwa znaki nie beda równo się pokrywać , wiem bo coś takiego widziałem i nawet pytałem się gościa , i pisze dokładnie to co mi mówił bo z nim robiłem w warsztacie na praktykach.Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mucha
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:36, 25 Paź 2010    Temat postu:

Binladen napisał:
Jeżeli na rozrządzie bedzie różnica półzęba to nic sie nie stanie , a jeżeli jeden ząb to trzeba od nowa ustawiać , a jak synchronizacja gaźników??A jak bedziesz miał nowy łańcuszek to pamiętaj , na nim jest zaznaczony punkcik i on ma się zgrywać z punktem który znajduje sie na kole pasowym które znajduje się na wałku od głowicy , i pamiętaj , znak na łańcuszku zaznaczony jest tylko i wyłącznie do pierwszego montażu , to jest tylko zaznaczone tak aby wszystko ładnie ustawić tylko i wyłacznie za pierwszym razem , potem i tak oby dwa znaki nie beda równo się pokrywać , wiem bo coś takiego widziałem i nawet pytałem się gościa , i pisze dokładnie to co mi mówił bo z nim robiłem w warsztacie na praktykach.Pozdrawiam
dzis pcofołem ssacy wałek o 1 zab sprawdze czy to cos da mówisz ze synchronizacja moze byc zła ale czy to by wpływalo na wysokich obrotach rożnica ciepłoty raczej powinna znikac ja natomiast jeden gar mam praktycznie zimny no chyba ze membrana w ogole nie działała jeżeli sie nic nie zmieni to chyba wypuszcze paliwo pojedynczo z gazników i porownam może cos z poziomem na plywaku szybko przyspieszajac miałem efekt dławienia chwilowo przy wolnym przyspieszaniu tego nie było

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:21, 25 Paź 2010    Temat postu:

Wszystko musi być dokładnie ustawione , jeden ząb to już za dużo , tam ma być maxymalnie pół zęba przestawione , inaczej moto będzie wariować a synchronizacja gaźników to ważna rzecz , to od niej zależy kiedy i jak i w jakiej ilości będzie podawane paliwo na dwa gary , np.na jeden gar podaje prawidłową ilość benzyny a na drugi nie , i o to problem zimnego gara , z tym musisz pojechać do specjalistycznego warsztatu , i żebyś nawet się nie tykał poziomu paliwa , to już jest ustawione fabrycznie specjalistycznymi urządzeniami tak jak inżynierowie przykazali , chyba że jesteś tak doskonały i chcesz poprawiać fabrykę w czym ci życzę powodzenia ,Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / JAPOŃCZYKI (HONDA, SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI ...) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin