Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

kawasaki kx 250 98r problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / JAPOŃCZYKI (HONDA, SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI ...)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kampton
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:39, 13 Maj 2010    Temat postu: kawasaki kx 250 98r problem

witam mam problem z maszyna na ulicy na piatym biegu mialem max i zblokowalo mi kolo jazda ostra byla moto zgaslo i nie mam pojecia dlaczego kopniak sztywny ale biegi sa. po ostygnieciu kopniak sie ruszyl ale nie odpalalem sciagnalem cylinder jest ok. tlok tak samo ale sa minimalne zatarcia na wale oraz jakies opilki i ciezko to wszystko chodzi co moglo sie stac za odpowiedz z gory dzieki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:27, 13 Maj 2010    Temat postu:

wyczytelem ze to jest 2T silnik z smarowaniem kropelkowym czy ma pompe oleju??
tak czy siak zatarles lozyska walu lub lozysko korbowodu z tad te opilki....
nawalilo Ci dawkowanie oleju


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:51, 13 Maj 2010    Temat postu:

Tłok też mógł zblokować, i ja bym się skłaniał ku temu, bo czy łożyska by puściły po ostygnięciu? Może przez to że tłok zblokował łożyska się wybiły i teraz jest ciężko, ale diagnozy kolegi o łożyskach nie wykluczam.
Jest jeszcze opcja że zawleczka sworznia tłokowego wyleciała i tam przyblokowuje wał dlatego jest ciężko obrócić, a sworzeń mógł wpaść w okno przelotowe.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:09, 13 Maj 2010    Temat postu:

OsteR9019 jak najbardziej tez mozesz miec racje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kampton
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Maj 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:54, 14 Maj 2010    Temat postu:

ak jest korba na 100% do wymiany. lozyska sie rozsypaly zastanawia mnie jak to mozliwe ze lozyska mogly sie zatrzec przeciez tam jest caly czas smarowanie olejem z silnika

oster9019 masz chyba racje z tym tlokiem
ale
podejrzewam tez ze moglo dojsc do przegrzania silnika przed wyjazdem wlalem do chlodnicy plyn samochodowy podobno nie nadaje sie do crossowek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:57, 14 Maj 2010    Temat postu:

Jak miałeś max to mogło się stać i to nie ważne z jakim płynem. Jak już to mogło się coś zapowietrzyć przy wlewaniu i nie było obiegu. A smarowanie nie jest tym olejem z silnika bo to 2T chyba że masz 4T to powiedz. A jak nie wiesz to możesz też nie wiedzieć że trzeba lać dodatkowy olej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:57, 15 Maj 2010    Temat postu:

OsteR9019 w 2T smarowanie moze byc ustalane przez wal korbowy.
Podobny uklad jest w Yamaha DT, jezeli uklad byl zapowietrzony lub zabrakolo oleju w zbiorniczku to kicha...silnik polegl
Ukladzik ten oleji lozyska walu i i metoda kropelkowa dodaje olej do mieszanki.

kampton plyn chlodniczy rozni sie tylko skladem, a kazdy choldzi silnik lepiej lub bardziej. Poprostu nie odpowietrzyles ukladu jak wlewales plyn....i teraz tak sie stalo


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / JAPOŃCZYKI (HONDA, SUZUKI, YAMAHA, KAWASAKI ...) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin