Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ładowanie w mz etz 150
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 22:55, 23 Lip 2010    Temat postu:

czyżby komutator?? wirnik?? pokombinuj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:00, 23 Lip 2010    Temat postu:

juz chyba 3 razy to pisałem ze komutator lub wirnik !!!!!!!!!!!!!!!!! i zadnej odpowiedzi na ten temat

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:02, 23 Lip 2010    Temat postu:

hehe , nie chce sie sprawdzić??? to pewnie bedzie to , jak nie to to ja już nie wiem , ehheh , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mato18
Moderator
Moderator



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszogród :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 7:31, 24 Lip 2010    Temat postu:

komutator na to lukałem jest cały i wzrokowo wydaje się dobry.
Wirnik też dobrze wyglada.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:41, 24 Lip 2010    Temat postu:

może dobrze wyglądać ale ładować już nie musi , najlepiej sprawdzić od innego moto wirnik i komutator , a na na jakiej podstawie oceniłeś że obie części są dobre?? masz rentgena w oczach??? nie pamietam jak sie sprawdzało ale chyba miernikiem jakie napięcie wytwarza wirnik itd , itp , musisz sie pobawić miernikiem i wiedzieć ile Voltów ma mieć prąd wytwarzany przez wirnik , zapytaj sie ZYRAFO albo OSTERA , oni napewno wiedzą , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mato18
Moderator
Moderator



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszogród :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:59, 24 Lip 2010    Temat postu:

Rentgena w ochach nie mam Wesoly
No trochę się tam bawiłem miernikiem ale za duzo to mnie nie dało .
Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:35, 24 Lip 2010    Temat postu:

Po pierwsze sprawdz dokladnie kable, moze jakis sie poluzowal, badz urwal, nie łączy, lub się przetarł.
Po druge zapal moto i sprawdz napiecie na szczotkach alternatora od wzbudzenia. Jak to sprawdzisz i nie bedzie napiecia to albo regulator od tego malucha jest do kitu albo on sam nie dostaje napiecie.
Jak na moje to ten regulator cos Ci chrazni na Twoim miejscu wstawilbym orginalny.
Chyba nie musze opisywac jak sprawdzic czy regulator dostaje napiecie i jakie napiecie powinno byc na szczotkach.... Zreszta jak nie wiesz to poszukaj na forum napewno bylo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:15, 24 Lip 2010    Temat postu:

YYYY , napisz bo mi sie też przyda , a przy okazji pomożesz kolegom , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mato18
Moderator
Moderator



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszogród :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:06, 26 Lip 2010    Temat postu:

sprawdzałem ze szczotki DF wychodzi cos ponad 1,2 V a z D - wychodzi 0,3 V
To jest coś za małe jak na moje oko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawel2089
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 14:03, 26 Lip 2010    Temat postu:

Na pradnicy masz 3 zaciski :
D- - masa
D+ - wyjście prądowe z prądnicy
DF - wzbudzenie
Po włączeniu zapłon na zacisku DF powinno się pojawić napięcie wzbudzenia, czyli przy niepracującym silniku napięcie akumulatora. Bez niego prądnica nie podejmie pracy. Jeśli jest za niskie, to nie ma co wywołać pola elektromagnetycznego.
Teraz masz dwie przyczyny dlaczego w Twoim moto nie ma ładowania : rozładowany bądź zużyty akumulator, regulator napięcia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mato18
Moderator
Moderator



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszogród :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:31, 26 Lip 2010    Temat postu:

No oki. Kupie regulator taki jak powinien być w mz i zobacze wtedy.
No to dzięki i pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mato18
Moderator
Moderator



Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wyszogród :)
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 16:25, 26 Lip 2010    Temat postu:

Czyli miałeś racje.
Sprawdzałem przed chwila i wyniki są taki:
Stan akumulatora 11,45 V
Stan na zacisku DF 1,44 V


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin