Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mam wielki problem z ETZ250

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toma085
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 03 Lip 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Głowno
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:56, 03 Lip 2010    Temat postu: Mam wielki problem z ETZ250

Witam wszystkich , chciałbym się przywitać bo jestem nowym użytkownikiem. Problem mam spory bo już miałem wiele motocykli ale z taką rzeczą się jeszcze nie spotkałem. Ale do rzeczy:
Motor przestał ponad 15lat w garażu nie odpalana , po tym okresie postanowiłem ją odresteurować , instalacja elektryczna została usprawniona a silnik rozebrany do remontu.
Cylinder miał szlif w profesjonalnym warsztacie , tłok oczywiście nowy , pierścienie też. Wał oddałem do regeneracji , korbowód sworzeń nowy.

Teraz do rzeczy motor odpala od kopa ale nie mogę ustawić niskich obrotów bo poniżej 2000 obr/min gaśnie a znowu od 5000-5500obr/min zaczyna strasznie strzelać i kichać i niechce wejść na wyższe obroty.
Platynki i kondensatory oczywiście nowe wszystko posładanane najdokładniej jak potrafiłem.
Przy czym co dziwne żeby motor w ogóle zapalał muszę mieć cofniety zapłon prawie max do tyłu na środku wcale nie chce chodzić.
Co może byćprzyczyną takiego stanu rzeczy czy jest możliwe że coś z wałem źle porobili??? W zasadzie to chodzi tylko od 2000 do 6000 obr/min. Poniżej gaśnie a powyrzej strzela i kicha.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:48, 03 Lip 2010    Temat postu:

Ustaw dobrze zaplon, z tego co wyczytalem jak piszesz to nie wiesz ile ma wyprzedzenia, to nie jest tak ze na srodek czy w lewo itp. Najpierw przerwa a potem wyprzedzenie. Dalej musisz ustawi gaznik czyli po pierwsze poziom paliwa w komorze plywakowej, nastepnie regulacja. Wszystko bylo juz opiosane na forum. Jak dalej bedzie problem to pisz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stegnacjuss
Moderator
Moderator



Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z nikąd
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 0:13, 11 Lip 2010    Temat postu:

witam spotkałem sie tez kiedyś z takom rzecza ze dostałem wał z regeneracji i jakim códem nie wiem ale miał przestawiony czop ten wałek co na niego wkłąda sie łozyska i co za tym idzie w innym miejscu wejscie na klin i zabawa gotowa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin