Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nowy alternator i brak ładowania HELP!!!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:40, 13 Maj 2011    Temat postu:

to masz rozwiązanie, Twój akumulator jest już za stary i dlatego regulator wykrywa go jako rozładowany. Stąd duży prąd ładowania i napięcie na akumulatorze....proponuje zamienić ten wyeksploatowany akumulator na taki jaki powinien być a problemy się skończą Mruga

Miałem taki sam problem kiedyś w małym fiacie, akumulator uszkodzony bo nie trzymał już prądu ani trochę i cały czas kontrolka się żarzyła na uruchomionym silniku...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remi200833
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Syców
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 13:35, 15 Maj 2011    Temat postu:

ale kiedys podlaczylem sprzwny akumulator ktory trzymal napiecie 13,5V zelowy 9Ah i tak samo bylo ale mielem stary wirnik jeszce zobacze na nowym aku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:24, 15 Maj 2011    Temat postu:

żelowy akumulatory nie nadają się do motocykli takiego typu jak old timery...z tego względu że przeładowanie takiego akumulatora kończy się znaczną utratą pojemności. Bez inteligentnych układów te akumulatory są tylko stratą pieniędzy;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 18:39, 15 Maj 2011    Temat postu:

Motórzysta , znasz jakieś sposoby na ożywienie akumulatora?? Otóż mój aku stał sobie i miał napięcie 12.7 , no to czyli ok , no i stał sobie stał , i gdzieś nagle przewrócił się , elektrolit wylał się na części z ETZ i narobił ambarasu , który na szczęście usunąłem , elektrolit wylał się do połowy z wszystkich cel , napięcie na nim 12.1V , i teraz nie wiem co zrobić bo on tak stoi cały i długi czas , czy mam elektrolit wylać , czy nalać wody destylowanej i go naładować , akumulator jest nowy , ile u mnie był , kilka miesięcy . potrzebuję go jakoś naprawić bo 50 zł mi się nie widzi na nowy wydawać ,Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remi200833
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Syców
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:16, 16 Maj 2011    Temat postu:

mam sprawny aku tzrymie 13,5V 7Ah i napiecie skacze od 12,50 do 18V przy pelnym gazie a amper od 0,70 do nawet ponad 10

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:30, 17 Maj 2011    Temat postu:

a sprawdzasz na wyłączonych światłach??

Jak dla mnie to albo szczotki dobrze nie kontaktują i regulator wariuje, albo regulator jest trafiony bo takich wahań nie powinno być. Sprawdź masowanie regulatora i połączenie masy regulatora z masą silnika. Musi być obowiązkowo połączone masą wspólną bo czasami krzaki się dzieją bez tego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remi200833
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Syców
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:20, 17 Maj 2011    Temat postu:

szczotki jeszcze sprawdze ale ich winna nie jest i oczywiscie mase regla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remi200833
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Syców
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:01, 17 Maj 2011    Temat postu:

nawet jak zaloze stary regulator to prad jest kolo 12V i dojdzie do 13 ale on jest mechaniczny i rozregulowany wiec niema co sie dziwic i kontrolka gasnie juz przy 1500 obr. gasnie czyli wina regla

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:10, 17 Maj 2011    Temat postu:

hm powinna zgasnąć przy ponad 1000 obrotów na minute

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 9:07, 18 Maj 2011    Temat postu:

W ETZ przy 1200 obrotów ładowanie powoli budzi się dożycia , poniżej jest chłam , Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
remi200833
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Syców
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:21, 18 Maj 2011    Temat postu:

szczotki sa ok a jak mierze wzbudzenie to pokazuje mi 5,5V

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:29, 18 Maj 2011    Temat postu:

Słuchaj a te napięcie jest stałe czy zmienia się wraz z obrotami??

Powinno wzrastać wraz z obrotami...


Kurde szkoda że masz tak daleko, bo tak na forum ciężko było stwierdzić co dolega z tym ładowaniem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin