Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Psuje świece MZ 250
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 0:02, 31 Lip 2009    Temat postu:

Jak olej to simering a olej w przekładni ci znika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hecktor2
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 12:14, 31 Lip 2009    Temat postu:

Czy znika to mi jest ciezko określić bo tez mi sie delikatnie skrzynia poci wiec nie wiem czy ewentualny ubytek oleju nastał z powodu małego wycieku ze skrzyni czy przez simmering. Wiem tez tyle ze kiedys byl przegrzany (widac po tłoku) i wyplul tez pierścionki, ale moto dobrze ciągnie i pali od kopa, no góra od 2-3 (ale palony jest ok. 12 w nocy wiec sie nie na co dziwić) kompresje tez ma bardzo dobra wiec nie chce narazie go remontować. A co do tego oleju to chyba nie ubywa bo gdy go kupiłem odkręciłem próbkę i sie olej lal teraz bedzie juz jakiś miesiąc po kupnie i olej dalej sie leje. Ale co ciekawe to wycieku z tlumika nie zauważyłem na starym tlumiku (byl pogiety, prawany) teraz tylko nam problem z tymi świecami i tym tłumiliem. A jakby tak spróbować wymienić cewke zaplonowa i kondensator? Moze one sa przyczyną tych komplikacji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawex08
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:33, 31 Lip 2009    Temat postu:

zyrafao2 napisał:
hecktor2 ok, a Pawex08 miałem kiedyś ten identyczny problem lecz w Jawie jak wykręciłem F80 i wkręciłem F95 to nie było mowy by ją odpalić nawet z popychu... powiedz mi czy przez ostatnie dni grzebałeś lub zmieniałeś coś przy zapłonie?

nie i nie mam zamiaru .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:43, 01 Sie 2009    Temat postu:

hecktor2 spróbuj pierw wymienić kondensator a Pawex08 musisz lekko przestawić zapłon i będzie palił na innych świecach Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawex08
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:35, 01 Sie 2009    Temat postu:

zyrafao2 napisał:
hecktor2 spróbuj pierw wymienić kondensator a Pawex08 musisz lekko przestawić zapłon i będzie palił na innych świecach Wesoly

w lewo czy w prawo???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:22, 02 Sie 2009    Temat postu:

Przyspiesz go Wesoly czyli jak koło do przodu się kręci koło to ty lekko cofnij do tyłu Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
hecktor2
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Miechów
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:35, 02 Sie 2009    Temat postu:

Trochę dziwne rozwiązanie, ale chyba znalazłem w czym tkwił problem... Z Bratem jak ustawialiśmy zapłon to zaczelismy kombinowac pózniej z obrotami... zaczęlismy przestawiać igglice... zamiast ją podnieść to ją opusciliśmy na full. Czego objawem była wiecznie mokra i czarna świeca i ten "olej" z rury, który był raczej nie przepalonym paliwem. Ale dziwie się ze na takiej dawce paliwa Mz jeździła w miare poprawnie. Jakby nie starszy brat to byśmy w życiu na to nie wpadli. Teraz jeżdze na Iskrze f75 (bo tylko taka mi została) i zobaczymy czy ją szlag trafi czy nie.

Dzięki za wszelką pomoc... pewnie sie za jakis tydzień wypowiem jak teraz Mz działa Mruga Jeszcze raz dzięki Mruga


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:25, 02 Sie 2009    Temat postu:

Z tym olejem z rury to też przypuszczałem że to jest nieprzepalonego paliwa ale napisałeś że simering ci puszcza olej to myślałem że simering Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT / MZ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin