Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mz 251 - Verva 98 Oktanowa
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Ogólne o motoryzacji - artykuły - dane
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
don Camillo
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 19 Wrz 2006
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Janowiec Wlkp

PostWysłany: Czw 23:07, 01 Lis 2007    Temat postu:

Musze powiedziec Ci <<shark2>> ze zainteresowała mnie twoja wypowiedz... ja juz przejechalem 5tys km moja etka na czerwonym olejku i jak rozbierałem silnik to był wporzadku ale moze tez sie przerzuce na Mixol, chociaz poprzedni właściciel polecał Orlenowski. Ale z drugiej strony nie sadze zeby producenci pił spalinowych i kosiarek skazywałi swój motor na wczesna smierc tylko dlatego zeby bylo 0,1KM wiecej... Wkosiarkach temperatury silnika sa ow iele wieksze i skoro w nich ten olej nie wyparowuje to dlaczego miałby to robić w MZ`cie???
A wracając do sedna sprawy to wlałem kiedyś 98 do MZ 250 i nie widziałem różnicy, na 95 ciągnie równie dobrze:) nie widze sensu katowac silnika, on i tak byl robiony pod benzyne olowiowa i bezołowiówka jest dla niego duza zmiana, a co dobiero 98oktanowa benzyna jakiej wtedy nie bylo:)
Ja lałem 95 cały czas i chodziła jak marzenie:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Sob 0:49, 10 Lis 2007    Temat postu: lol

shark2 napisał:
zazawyczaj jest mniej dymu z syntetyka dlatego sie je uzywa glownie w kosiakrach, pilach.
to zeczywiscie jest argument


shark2 napisał:
jak sie wleje syntetyka slychac inna prace silnika tzn tloka w cylidnrze slychac jak on sucho pracuje. zalewaja mixol dopiero sl;ychac plynnosc mi miekkosc ;-D


mi simson mocno sie grzeje i chyba puchnie tlok uzywam orlenu 2T, przy najblizszej okazji zatankuje paliwo z mixolemS i jesli sie nie poprawi to obale ta twoja teorie ze mixol jest lepszy raz na zawsze bo juz drugi temat to ciagniesz
a pozatym jezdzac na orlenie2T tez bedziemy miec nagar na tloku i w tlumiku kopcenie tez bedzie tylko mniejsze wiem po sobie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Czw 15:10, 15 Lis 2007    Temat postu: lol

Camilo zalej do kosiarki czy tez pily mixolu to sam sie przekonasz. Jak szybko spadnie moc tego silniczka. Jaki bedzie brudny w srodku. wydech szykbo pozapycha itp itd. Do kosiarki si enei nadaje a do starej generacji dwusuwa jak najbardziej.

Ostap a jaki tlok wsadziles?:-P t ozalezy tez od jakosci tloka jezeli puchnie. Najlepiej rozkrec cylka i zoabcz czy gdzies go nie trze. Pozatym jak to ten piekny swiecocy i blyszczacy sie tlok to moze byc przyczyna.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Sob 0:58, 17 Lis 2007    Temat postu:

shark2, wlasnie mialem ten z almotu o ktorym piszesz, zmienilem na ten najdrozszy firmy MZA z ak20 i specjalnie poprawy nie bylo

sorry za OT


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eryk
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 17 Wrz 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: TORUŃ / CHEŁMNO

PostWysłany: Nie 19:09, 10 Lut 2008    Temat postu:

jak zatankowałem v-powera racing 100 oktanów to tylko miał za dużo powietrza wtedy i nieciągnął Smutny pali tak samo tylko że na dłużej starcza (takie są moje spostrzeżenia)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Digidy1
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 20 Lis 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sucha beskidzka
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 8:07, 12 Maj 2009    Temat postu:

Ja polecam Orlen 2T, lub też niedawno kupiłem Makity, oryginalny 1L/19 zł u mnie.. Wesoly pozdrawiam, przyczepności szerokości chopy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Ogólne o motoryzacji - artykuły - dane Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin