Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZ 150 na jednym kole
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Technika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Czw 12:19, 05 Lip 2007    Temat postu: MZ 150 na jednym kole

Siema! Ja próbuje jeździć na jednym kole bez podpierania się nagami (a dopiero od niedawna próbuje wiec jestem początkującym). A gdy chcę zmienic bieg z 1 na 2 to zanim wrzucę 2 to ona już opada. Jestem pewny że ja robię coś źle bo moja MZ to jest igła i ma naprawdę dużo siły. I osiągi też ma bardzo duże. Jeżeli ktoś wie jak mi pomóc to piszcie.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 16:18, 05 Lip 2007    Temat postu:

to jest jak na rowerze nie wazna jest szybkosc i moc tylko rownowaga
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 17:31, 05 Lip 2007    Temat postu:

dzieki. bede probowal. narazie troche pojezdze na bmx kumpla. jak sie naucze na rowerze to wtedy wsiądę pewny na moją MZ i zrobie co nalezy Laughing
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 22:25, 22 Lip 2007    Temat postu:

przy zmianie biegów w motocyklach o małej mocy najlepiej z 1 na 2 nie używać sprzęgła ponieważ motor w tych ułamkach sekundy traci napęd i przestaje gumować na jednym kole
Powrót do góry
pavel007
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mzetz.fora.pl

PostWysłany: Nie 23:59, 22 Lip 2007    Temat postu:

paweltuning napisał:
przy zmianie biegów w motocyklach o małej mocy najlepiej z 1 na 2 nie używać sprzęgła ponieważ motor w tych ułamkach sekundy traci napęd i przestaje gumować na jednym kole


niby prawda ale jak zmieni bieg bez wciskania sprzegła? posypie sie skrzynia i bedzie po balu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Śro 11:24, 25 Lip 2007    Temat postu:

Jak mówił Pietros prędkośćjest nie wazna!! Strzelasz z e sprzęgła czy jak tam chcesz i łapiesz pion, ale nie możesz tak go zerwać że na siedząco lagi będąpowyżej poziomu oczu. i jeszcze jedna NAJWAŻNIEJSZA sparawa : chłopaki, początkujący Stunterzy pamiętajcie o nodze na chamulcu!!! Bo jak będziesz na kole i Cię kibnie do tyłu to gazem tego nie zredukujesz!! jedyny ratunek w tej sytuacji to sprzęgło i chamulec(ale oczywiście w połączeniu bo samo pierwsze nic nie da). No to byłoby na tyle. A jak Krzysiek chce pojeździć na kole szybko to niepozostaje nic jak dospawanie stelaża, dokupienie większej zembaty z tyłu i zmniejszenie tylnego koła . Wtedy 15o pójdzie z gazu. WesolyWesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 0:47, 26 Lip 2007    Temat postu:

ale np ja mam mz150 i wszystko jest w orginale. i gdy ruszam z miejsca i staję dęba to przejadę około 2 metry i motor opada bo puszczam gaz. gazu nie trzymam równo tylko go dodaje a pozniej opadam bo za wolno jade. a jak podniesc mz 150 na jedno kolo z 2 biegu bo nigdy mi sie nie udaje?? moze jestem za lekki?? (waze 53kg) czy musze np jechac 3 biegiem i zredukowac do 2 i dopiero wtedy podniesć?
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 2:04, 26 Lip 2007    Temat postu:

zeby jechac na dwojce na kole musisz miec odpowiednia do tego biegu predkosc i obroty bo jak bedziesz jechal za wolno to dasz gazu i nie stanie bo zamuli a jak bedziesz jechal za szybko to znowu nie bedziesz mial gazu pod reka i nie bedziesz mogl jej postawic czyli tak posrodku Jezyk
Powrót do góry
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Czw 12:29, 26 Lip 2007    Temat postu:

chłopaku to ie jest R1 zeby jezdzic na 2 na kole:D, poza tym zeby pośmigać na 2 motorkiem to trzeba go najpierw na 1 bujnąć (na kole) a potem 2 bez sprzegła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 0:15, 27 Lip 2007    Temat postu:

Mlody99 no dzieki ale widzialem jak koles jezdzil mz 150 na wielu biegach i to bez problemu. ale jak bez sprzegla to troche szkoda skrzyni biegow
Powrót do góry
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Pią 16:16, 27 Lip 2007    Temat postu:

gazu troszeczke popuszczasz, ale nie za duzo bo Ci opadnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
emzeta
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 05 Lut 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ok Zakopane

PostWysłany: Czw 12:21, 07 Lut 2008    Temat postu:

Panowie powiedzcie jaka mz etz jest najlepsza do jazdy na kole, mi się wydaje że 150

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Technika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin