Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[etz150]tlok 3 pierscienie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 23:24, 10 Lut 2007    Temat postu: [etz150]tlok 3 pierscienie

czy taki tlok dodaje mocy gdzie mozna taki dostac??
Powrót do góry
pavel007
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 543
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z mzetz.fora.pl

PostWysłany: Sob 23:53, 10 Lut 2007    Temat postu:

można szamemu wyciąć 3 rowek. jak chcesz wiecej pocztytac o tym to wejdź na [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 13:19, 11 Lut 2007    Temat postu:

A etz 150 może chodzić na jednym pierścionku, mój kolega w swoim tak miał, kupił i gdy zdejmował cylinder zobaczył że ma 1 pierścionek, a jeszcze motocykl jechał ok. 110km/h
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 17:26, 11 Lut 2007    Temat postu:

nie mozliwe chyba ze zalozyl jeden pierscien bo jak dwa to gdzie sie podzial ten drugi mial by caly tlok i cylinder porysowany i pewnie wogle by nie chodzil nie mial by kompresji i by napewni nie szedl 110km/h .......a co do tego tloku z 3 pierscieniami to ja bym wolal kupic bo zrobic to ciezko precyzyjna robota
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 17:44, 11 Lut 2007    Temat postu:

Mozliwe- pierścień załozony miał wiekszy niż potrzeba więc kompresja była.
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:26, 13 Lut 2007    Temat postu:

Bedzie śilna, bedzie miała leprzą kompresje no i jakaś letrza prędkość Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muszy
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Wto 22:00, 13 Lut 2007    Temat postu:

...kumpel miał tak w SHL 175 to zaorał pole od miedzy hehe...
... i przy okazji zatarł maszyne...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siro13
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tkc

PostWysłany: Wto 23:51, 13 Lut 2007    Temat postu:

pewnie bedzie miala lepsza kompresje, ale musisz tez pomyslec ze 3 pierscien bedzie robic wieksze tarcie i dlatego moze sie troche mocniej grzac. poza tym wiadomo ze jezeli zwiekszamy kompresje to po dupie dostaje wal, sprzeglo itd. ogolnie przeniesienie napedu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 11:09, 14 Lut 2007    Temat postu:

Siro, daj spokój co innego splanować głowice a co innego dać trzeci pierścień, zurzycie silnika będzie minimalnie większe, a nawet niewidoczne Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siro13
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tkc

PostWysłany: Śro 16:16, 14 Lut 2007    Temat postu:

moze bedzie niewiele wieksze, moze bedzie duzo wieksze. ciezko to oceniac, ale napewno bedzie wieksze niz gdybys tego nie zrobil

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 17:36, 14 Lut 2007    Temat postu:

Mały temat wam moge doradzic Wesoly mierzyćie jakiś pierśćien jaką ma szerokość bierzecie szlifierke Twisted Evil i muśićie zmierzyć długość pierśćienia Wesoly i długość kamienia na szlifierce Wesoly i jadziemy z tym koksem tylko po zakonczeniu wypłucz i wyczyść dobrze tłok z opiłków Wesoly bo moze porobić rysy na cylinderku a w tym momencie jest nieciekawa sprawa kłania się szlif Smutny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:40, 14 Lut 2007    Temat postu:

Przy takim wycinaniu szlifierką łatwo się machnąć i tłok do wyjeba*** najlepiej zrobic to na tokarce Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin