Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

FILTR STOŻKOWY
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 18:39, 15 Lip 2006    Temat postu: FILTR STOŻKOWY

Elo mam pytanie czy jak założe do mz etz 150 filtr stożkowy da mi to coś? Da moc czy tylko dzwięk.
Powrót do góry
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Sob 18:57, 15 Lip 2006    Temat postu:

Raczej dźwie. I ten filnt filtruje conajwyżej muchy, a nie pył

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 0:43, 03 Sie 2006    Temat postu:

a ja słyszałęm że można zyskać nawet 10% mocy Wesoly
Powrót do góry
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Czw 8:23, 03 Sie 2006    Temat postu:

Chyba tylko na allegro tak może pisać Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 9:01, 03 Sie 2006    Temat postu:

mój brat taki ma i słabo coś, mocy nie ma wcale więcej na najwyższym biegu trochę przyduszony, a i strasznie śmiesznie pracuję jakoś głośniej Wesoly nie kupuj Uwaga
Powrót do góry
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pią 21:21, 01 Wrz 2006    Temat postu:

Czyli jak sie załozy taki filter to moze byc spadek mocy czy coś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pią 21:44, 01 Wrz 2006    Temat postu:

tak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 21:45, 01 Wrz 2006    Temat postu:

no ja nawet czytąłem gdzieś na jakimś forum, że te oryginalne filtry są najlepsze, bo biorą powietrze z tłustymi oparami.. i że to wszystko wylicozne
Powrót do góry
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pią 21:48, 01 Wrz 2006    Temat postu:

Aha szkoda bo nawet fajnie by to wygladało nawet jesli by nic nie dawało ale jak ma byc gorzej to nie kupie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:45, 05 Wrz 2006    Temat postu:

Pewnie miał filter jusz zawalony syfem i teraz dał stonrzek czysty to wiadomo że troche się weżnie moc podskoczy do gury Very Happy a na Allegro tak bedą pisac bo muszą mić chyba jakiś zysk i nachęcać Allegrowiczównajlepiej jak coś bedziesz kupywał to nieczytaj tam takich np: że moc powiększy czy coś innego jak jestes zainteresowany kupnem to se wejdz na [link widoczny dla zalogowanych] i se coś tam wpisz co ci gust przyniesie doi rozumu Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:50, 05 Wrz 2006    Temat postu: Filter

Filtry powietrza dzielą się na sportowe wkładki oraz filtry stożkowe. Jak działają filtry? Zredukowane opory przepływu powietrza zwiększają stopień napełniania cylindrów mieszanką paliwowo-powietrzną, co powoduje wzrost energii poruszającej tłoki. Filtr stożkowy może dawać większy przyrost mocy (nawet o 10%) w stosunku do wkładu jednak zwiększa hałaśliwość jednostki. Sprawia także, iż krzywa momentu obrotowego przesuwa się w prawo i do góry, tzn. przy niskich obrotach silnika moment jest niższy od tego z seryjnym filtrem, dopiero przy bardzo wysokich obrotach zauważalny jest znaczny wzrost momentu w stosunku do użycia standardowego filtru. Następstwem takiego działania jest konieczność jazdy na wysokich obrotach w celu uzyskania zadowalającej dynamiki, co w sposób dość znaczący może się przyczynić do skrócenia żywotności silnika. Filtr stożkowy rządzi się pewnymi prawami tzn. musi być zamontowany w komorze jak najdalej od źródła ciepła (silnika) najlepiej przy dodatkowym wlocie powietrza na masce. Przyczyna? Gorące powietrze ma mniejszą gęstość od zimnego, co w konsekwencji prowadzi do mniejszej sprawności napełniania komory spalania i mniejszej mocy. Przy montażu trzeba także szczególnie uważać na długość układu ssącego, skrócenie go powoduje zjawiska falowe, często bardzo niebezpieczne dla silnika. Należy jednak zaznaczyć, że filtry stożkowe bardzo dobrze sprawdzają się w sporcie samochodowym, tam jednak silniki często osiągają prędkości obrotowe rzędu 10000 obr./min Natomiast wkładki sportowe filtra powietrza, montowane w miejsce standardowego, daje mniejszy przyrost mocy od filtrów stożkowych (choć w niektórych samochodach zdarza się także około 10%), nie sprawiają jednak kłopotu przy montażu oraz nie stwierdzono żadnego negatywnego ich działania na silnik. W podsumowaniu należy stwierdzić iż wkłady są bardziej korzystnym wyjściem do zwykłej codziennej jazdy po mieście, natomiast filtry stożkowe na pewno bardziej zadowolą streetracer'ów szalejących na wysokich obrotach, dla których każdy dodatkowy koń mechaniczny jest bardzo istotny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Pią 20:31, 08 Wrz 2006    Temat postu:

Czyli jednak nie opłaca sie.Dzieki zyrafao2 Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin