Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaki silnik wstawic do mz o wiekszej mocy z innego motoru
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 21:46, 13 Cze 2007    Temat postu: Jaki silnik wstawic do mz o wiekszej mocy z innego motoru

Wielu pewnie z was planowalo wstawic jakis inny silnik do swojej mz. Wiec prosze zamieszczac w tym temacie wszelkie informacje jaki silnik mozna wstawic do emzety za rozsadna kase. Mysle zeby silnik mial minimum 40 koni i zeby jakos onwygladal najlepiej chyba 1 lub dwu cylindrowy bo one najmniej waza. Mozna juz dostac fajne okazy ale nie wiadomo jaki by pasowal. Wiadomo ze trzeba bedzie przerobic mocowania i takie duperele male, ale czy wogule sie da jakis inny wstawic. Mysle jak zabraknie mocy mi w mz to cos wmontowac w rame lepszego. Mam na oku sciga 400ccm i ma okolo 50 koni. Mysle ze jest to juz rozsadny silnik którry by bylo mozna wstawic. Male spalanie granice 5 lub 6 litrów a frajdy juz duzo z jazdy. Wiadomo ze pewnie rame tez troche trzeba bedzie przerobic ale dla polaka jak wiadomo nic trudnego. Jak bedzie kasa do kupie silnik jakas moze 250 z krosa to ma 40 lub 50 koni i juz pelen odjazd a mocy mu nie zabraknie. Jak macie jakies ciekawe propozycje do piscie. Mówcie co by bylo zmienic w motorku zeby silnik dobrze wygladal w ramie i dobrze sie sprawowal i nie duzo kosztowal koszta tu mysle o 1000zl. Mz najbardziej mi sie podoba i jakbym dorwal jakas bez silnika to czemu nie mozna by bylo po eksperymentować. Piscie co wiecie na temat zmiany silnika na inny od innego moto.
Widzialem w necie z silnikiem 4 gary mz chyba byl silnik 750pojemnosci i niesle to wygladalo ale to juz rame trzeba wzmacniac i wogule. Niezlego kopa miala cos kolo 5s do 100km/h i 200 na maxa szla ( dane podaje z glowy bo nie pamietam dokladnie)


P.S.


PROSZĘ NIE USUWAĆ TEMATU BO MOŻE KTOŚ Z NIEGO SKORZYSTA.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH I CZEKAM NA WYPOWIEDZI
Powrót do góry
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:35, 14 Cze 2007    Temat postu:

Jak ci życie nie miłe to ten ze ściga będzie idealny

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 13:12, 14 Cze 2007    Temat postu:

wow taki silnik do mz to rama sie nie zlamie w pol najlepiej by bylo jak bys dorwal silnik od jakiejs lepszej 125 albo cos kolo tego niektore 125 tez potrafia miec po 40 koni
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 14:22, 14 Cze 2007    Temat postu:

ja nie chce wstawiac tylko mysle nad takim czyms na nastepny sezon. Mysle dorwac silnik od crossa 125 chlodzonego ciecza i wszystko by jakos upchnac. Rame to nie problem wzmocnic i wogule. Dorywam dobrego spawacza który zawodowo spawa i wszystko bedzie git polozy odpowiedznie spawy i po wszystkim. Najlepiej to 125 by sie prezentowala chlodzona ciecza i by bylo wszystko okey. Najlepiej to od jakiego moto wyrwać 125 scigacz czy cross. piscie co wiecie i nie mówicie ze to pomylka bo juz w necie widzialem duzo takich przeróbek mz i mialy silniki od 400 po 1100 ccm i jakos jezdzily. Ale to oczywiscie przesada 1100 wstawiac. Najlepiej to chyb kupic rame od 250 mz etz z elektryka i wogule i do tego wepchnac 250 ccm silnik od crossa 40 konny. Czy silnik od cz cross 125 by pasowal do mz i ile on pojedzie wogule. Pewnie na moc jest robiony , a przelozenia nie do wyscigów. Napiscie od czego zalapac silnik zeby dobrzes ie krecil i ladnie jezdzil. Duzo jest roboty z takim silnikiem jak chcemy wstawic. Mysle ze najprosciej kupic moto 125 lubv 250 do 1tys zl i wtedy sie bawic. Przy okazji remont silnika i bedzie git. Co o tym sadzicie
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Czw 19:52, 14 Cze 2007    Temat postu:

ja bym chcial zamontowac do simsona silnik Yamaha DT80 chlodzony ciecza Ty zamontuj do MZ od DT125 Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:24, 14 Cze 2007    Temat postu:

Kur... wy to tu natwrzorzycie Wesoly wiecie ja bym chciał mieć silnik w Audi z 2 rakietami po boku Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eloziom
Offroad
Offroad



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:57, 14 Cze 2007    Temat postu: Re: Jaki silnik wstawic do mz o wiekszej mocy z innego motor

Pawelek napisał:
Wielu pewnie z was planowalo wstawic jakis inny silnik do swojej mz. Wiec prosze zamieszczac w tym temacie wszelkie informacje jaki silnik mozna wstawic do emzety za rozsadna kase. Mysle zeby silnik mial minimum 40 koni i zeby jakos onwygladal najlepiej chyba 1 lub dwu cylindrowy bo one najmniej waza. Mozna juz dostac fajne okazy ale nie wiadomo jaki by pasowal. Wiadomo ze trzeba bedzie przerobic mocowania i takie duperele male, ale czy wogule sie da jakis inny wstawic. Mysle jak zabraknie mocy mi w mz to cos wmontowac w rame lepszego. Mam na oku sciga 400ccm i ma okolo 50 koni. Mysle ze jest to juz rozsadny silnik którry by bylo mozna wstawic. Male spalanie granice 5 lub 6 litrów a frajdy juz duzo z jazdy. Wiadomo ze pewnie rame tez troche trzeba bedzie przerobic ale dla polaka jak wiadomo nic trudnego. Jak bedzie kasa do kupie silnik jakas moze 250 z krosa to ma 40 lub 50 koni i juz pelen odjazd a mocy mu nie zabraknie. Jak macie jakies ciekawe propozycje do piscie. Mówcie co by bylo zmienic w motorku zeby silnik dobrze wygladal w ramie i dobrze sie sprawowal i nie duzo kosztowal koszta tu mysle o 1000zl. Mz najbardziej mi sie podoba i jakbym dorwal jakas bez silnika to czemu nie mozna by bylo po eksperymentować. Piscie co wiecie na temat zmiany silnika na inny od innego moto.
Widzialem w necie z silnikiem 4 gary mz chyba byl silnik 750pojemnosci i niesle to wygladalo ale to juz rame trzeba wzmacniac i wogule. Niezlego kopa miala cos kolo 5s do 100km/h i 200 na maxa szla ( dane podaje z glowy bo nie pamietam dokladnie)


P.S.


PROSZĘ NIE USUWAĆ TEMATU BO MOŻE KTOŚ Z NIEGO SKORZYSTA.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH I CZEKAM NA WYPOWIEDZI



To sie mija z celem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:22, 23 Cze 2007    Temat postu:

To profanacja świętości MZ-etki wg mnie.
Przerabiać sprzęt który nie jest stworzony do dużych przeciążeń, sportowej jazdy, ściagania się...jest dużą przesadą.
Po pierwsze rama po drugie..jak zaczniesz wzmacniać ramę sprzęt będzie ciężki - będziesz miał motocykl który ma 40 koni mocy i waży 210 kg.
Do tego ten ograniczony budżet...1000 zł - życzę powodzenia
Kup coś mocniejszego a nie baw się w przerabianie. Oczywiście na zakup sprzętu japońskiego trzeba wydać zdecydowanie więcej niż na MZ-etkę czy Jawę w bardzo dobrym stanie.
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Sob 23:25, 23 Cze 2007    Temat postu:

początkującymotocyklista napisał:
To profanacja świętości MZ-etki wg mnie.
Przerabiać sprzęt który nie jest stworzony do dużych przeciążeń, sportowej jazdy, ściagania się...jest dużą przesadą.
Po pierwsze rama po drugie..jak zaczniesz wzmacniać ramę sprzęt będzie ciężki - będziesz miał motocykl który ma 40 koni mocy i waży 210 kg.
Do tego ten ograniczony budżet...1000 zł - życzę powodzenia
Kup coś mocniejszego a nie baw się w przerabianie. Oczywiście na zakup sprzętu japońskiego trzeba wydać zdecydowanie więcej niż na MZ-etkę czy Jawę w bardzo dobrym stanie.
zgadzam sie w 100%

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 23:45, 23 Cze 2007    Temat postu:

teraz jeszcze raz przeczytałem i na silnik do 1000 zł....czyli na całość będziesz musiał wydać kilka - tysięcy, za taką kwotę 4-6 tysięcy kupisz japońską-krosową-dwustupięćdziesiątkę.
Przerabianie na siłe Jawy czy MZ-etki na jakieś cudo jest szaleństwem, które tak naprawdę będzie kosztować drożej niż japoński sprzęt.
Ostatnio jeden z userów miał pomysł budowy motocykla i to japońskiego od początku, to również był szalony pomysł.
Kupujesz gotowego krosa MZ-etkę 250 za 2 tysiące złótych (stan techniczny i wizualny co najmniej dobry, nie wiele pieniędzy będziesz musiał wsadzić w remont, co najwyżej opony, akumulator, i standardowe bajery typu: świeca, przewód zapłonowy + fajka, olej, filtr powietrza, elementy gumowe które bedą w nienajlepszym stanie) i będziesz sobie śmigał, spokojnie kilka tysięcy kilometrów.
Teraz napewno już wiesz co masz zrobić...bo wierzę że masz swój rozum.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 14:26, 24 Cze 2007    Temat postu:

Masz absolutną racje, na chuu.. przerabiać, jak masz dobre.
Powrót do góry
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Nie 16:46, 24 Cze 2007    Temat postu: heh

osobiscie uwazam troche to za profanacje ;-) i ogolenie przerabianie takich motorkow ;-)
ale ale ciekawe by bylo przerobic mz na trajka:D heeh;-) a tak naprawde zostawic tylko przed i zbiornik ;-D

A tak pozatym wkaldajac taki silnik od sciga to oprocz ramy, opon, przelozenia napedu musisz zadbac o hamulce, co za tym idzie kolejne koszty. Nadodatek skutek moze byc mizerny.
Juz latwiej bylo by pzerabiac ruska (to tez profanacja!!!) ale i tka trzeba zadbac o zawieszenie lepsze i hamulce, ogumienie itp itd.

Wedlog mnie malym kosztem nie zrobisz maszyny bezpiecznej, dobrze si eprowadzacej, i jako tako wygladajacej. Na to trzeba by wydac pare lub nawet parenascie tys ;-) zeby to mialo jaksi wyglad i bylo bezpieczne.
Zeby przypominalo to MZ i zachowalo bezpieczenstwo i wlasciwosci jezdne mz to musial bys zbudowac od podstaw nowa MZ ale wieksza.

Lepiej jak poprostu wezmiesz kupisz pare rur ;-) spaware zawieszenie do japanca ;-) i pospawasz to tka by ci powstala rama ;-) Najlepiej wogle to sobie narysuj to na kartce ;-)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin