Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

JAWA TS 350 TIUNING NA CHOPPERA

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 17:21, 06 Sie 2006    Temat postu: JAWA TS 350 TIUNING NA CHOPPERA

Witam serdecznie.

Oto troche o mojej jawie

Rama oryginalna jawowska tylko tyle że wachacz był wydłużany tak aby się zmieściło koło z oponą 150/80/16, przednie koło oryginalne. Kierownica prawdopodobnie z junaka, bak na paliwo z schowkiem na narzędzia. Waga całości około 200Kg. Spalanie około 7-8 litrów, w cyklu mieszanym. prędkość max. około 140Km/h. Akumulator żelowy 12V 7Ah (usytułowany koło silnika na osi wachacza. Wydech cięty tak jak na fotce (głośna praca wydechu). Amortyzatory tylnie pracują tylko na około 3 cm. (usztywniane) prze normalnej pracy amora opona brusi po nadkolu.

Witam serdecznie.

Oto troche o mojej jawie

Rama oryginalna jawowska tylko tyle że wachacz był wydłużany tak aby się zmieściło koło z oponą 150/80/16, przednie koło oryginalne. Kierownica prawdopodobnie z junaka, bak na paliwo z schowkiem na narzędzia. Waga całości około 200Kg. Spalanie około 7-8 litrów, w cyklu mieszanym. prędkość max. około 140Km/h. Akumulator żelowy 12V 7Ah (usytułowany koło silnika na osi wachacza. Wydech cięty tak jak na fotce (głośna praca wydechu). Amortyzatory tylnie pracują tylko na około 3 cm. (usztywniane) prze normalnej pracy amora opona brusi po nadkolu. Poprzez te zmiany motor jest bardzo stabilny i świetnie się trzyma na zakrętach, niestety te modyfikacje wpływają poważnie na spalanie średnio 1-1.5litra więcej niż noram. Jeśli chodzi o gaźnik to mam ustawiony tak że iglica jest na środkowym rowku, jak miałem iglice nastawioną na mieszanke ubogą to motor miał problem z wkręcaniem się na 5000 rpm. Wyprzedznanie zapłonu mam ustawione na 5mm i w tedy najlepiej pali. Kanapa została tak przerobiona aby jej nadać dwupoziomowe siedzenie. Obecnie pracuję nad zmodernizowaniem koloru silnika oraz nad zmianą powłoki lakierniczej na baku, jeśli chodzi o elektryke to nie bede wprowadzał zmian, poza wymianą kierunkowskazów na jakieś chromy, no i dodam do niego lusterka.
fotki na mojej stronie o JAWIE CHOPPER [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Nie 19:30, 06 Sie 2006    Temat postu:

ładna ta Jawa. dobra robota. tłumik ma zarąbisty Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Nie 10:02, 20 Sie 2006    Temat postu:

Fajna Jawka tylko siedzenie daj pojedyńcze bedzie lepiej wygladac Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 11:16, 29 Mar 2007    Temat postu:

Widze ze baki od iż'a goruja:DWesolyWesoly tylko ja w czeszcze zrobilem wsporniki zeby przod baku byl wyzej niz tyl (daje lekko dragowaty charakter a nie ujmuje nic z wygladu choppera). Ja bym jeszcze dodal tylni blotnik w stylu kaczki i tak jak powiedzial marioMz siedzenie rozbilbym na 2 (pasazer nie musi mietak duzego bo lepiej przeciez jak laska bardizej sie na ciebie kladzie niz rozsiada jak w fotelu:>:>:> i jakos mi fredzle nie pasuja do tego motorku. Ale ogolnie poza tymi uwagami motorek swietnie sie prezetuje!!. Robiles cos z widelcem czy to orginalna dlugosci u kat ustawienia??
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 11:18, 29 Mar 2007    Temat postu:

a i mam jeszcze jedno wazne dla mnie pytanko: w jaki sposob usztywniles tylnie amortyzatory????
Powrót do góry
juzef
Road
Road



Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 352
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wlkp

PostWysłany: Pią 14:21, 30 Mar 2007    Temat postu:

zajefajna jawa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Sob 14:04, 31 Mar 2007    Temat postu:

hehe, skąd ja znam tylny błotnik Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 15:09, 31 Mar 2007    Temat postu:

Jak bys mogl to zrob filmik jestem ciekaw jak ta Jawa chodzi, jednym slowem ladny motorek musial kosztowac wiele pracy.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin