Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Modyfikacje male mz etz
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 8:44, 01 Cze 2007    Temat postu: Modyfikacje male mz etz

witam przymierzam sie do kupienia na wakacje jakiejs mz etz mysle tu o 150 bo jest mniejszy silnik, a mozna go troche podciagnac na mocy tak z 5 koni nic mu nie zrobi mysle. Maszyna, chce zeby wygladala tak jak seryjna mz ale troche inaczej mianowicie przerobiona na supermoto. Czy moge dostac za 800zl mz jakis dobry egzemplarz

-Chcialbym z przody podniesc zawieszenie mam dobry patent znajomy poprostu u tokarza dorobil tyleje do amortyzatorów i wkreca je na miejsce tej sruby przy górnej polce i fajnie za to wyglada.

- Chce przerobic tylni wahacz tak zeby byl dluzszy o pare cm np chcialbym go wydluzyc o 4cm i przerobic na jeden amoryzator centralny. Czy sie da to zrobic na seryjnym wahaczu czy kupic od krosa wahacz bo jest zajebiecie dlugi np od 650. Co wy na to.

- Kolejna modyfikacja bedzie przeszprychowanie kola na 16 cali przedniego i usuniecie zbędnych elementów metalowych czyli przedni blotnik i tylny i zamienienie ich na od supermoto lub enduro zeby tyl tak ladnie do tylu szedl prosto jak w sm. i przednia owiewke wstawic zamiast lampy okrągłej.

- Moze powiecie jak zrobiz zeby tlumik szedl mi góra tak jak w supermoto lub krosach pod siedzeniem . Mysle ze jakos sie uda to srobic pomysle nad tym jak dostane w swoje rece mz i obmysle plan dzialania moze ktos z was wie to niech napisze. Mysle tu o zastosowaniu tlumika calego od krosa z ta puszka lub bez niej tylko rure ladnie dogiąć.

Czekam na wasza pomoc co i jak mozna zmienic w mz. Oczywiscie mz będę sie poruszał potem po drogach ulicznych i kupuje ja z papierami zeby zarejestrowac ja narazie na ojca bo nie chce mi sie zdawacjuz prawka na motor bo za rok prawko na samochud. Jak mozecie cos mi pomuc to czekam na posty które mi w tym pomoga lub linki do stron. Pozdrawiam wszystkich jestem pawel
Powrót do góry
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:32, 01 Cze 2007    Temat postu:

Ona wg ciebie będzie wyglądała jak seryjna MZ ????? To będzie całkiem inny motocykl Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 16:05, 01 Cze 2007    Temat postu:

troche bedzie inny i troche podobny to moze doradzicie mi ja zrobic te niektóre zeczy a najbardziej chodzi mi o tylny wahacz jak go przerobic tak zeby wydluzyc o 5 cm i zrobic na centralnym amortyzatorze.

jeszcze jedno pytanko jaka szerokosc opony mozna wstawic do mz na kolo 16 cali przod jak i tyl bo wtedy ladniej sie prezentuje.Na przod mysle o 120/70/16 powinna weisc, a jaka do tylu czy wejdzie 150/70/16 czy nie, moze bedzie obcierac to mniejsza wezme . powiedzcie. proszeeeeee
Powrót do góry
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pią 21:10, 01 Cze 2007    Temat postu: lol

szczeze mowiac najelpiej kupic inny wachacz. moza pociac i spawac nie?:) ewnetualnie rure w rure wbijac i spawac, zeby bylo wmiare solidnie ;-)

A anapewno to nie bedzi eprzypominac seryjnego motocykla;) jeszcze podniesienie przodu i wachacz tylnei ok kazdy moze powie ze to mz;-D ale blotniki kola tlumik ;-) to juz lipa:D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 23:00, 01 Cze 2007    Temat postu:

okaze sie jak bede ja przerabial mam maly wzór ale on jest troche tandetny.

A z przodu jak bede te tulejki wkrecal to one maja miec zaspawana dziure z dolu ta czy nie. Nad tylnym tez sie wlasnie zastanawialem i mysle ze go poprosty wzmocnie albo kupie za 130 zl na allegro od crosa 650 i powinno pasowac tylko nie wiem jak z kolem bedzie pewnie jakies tuleje bedzie dorabiac ale chyba zostane przy seryjnym wahaczu.

Tlumik chce przeniesc tylko na gore tak jak w simsonie enduro. tylko nie wiem jak to zrobic. Moze powiecie od czego wstawic tlumik zeby byl rasowy dzwik krosa lub jakiegos sciga , ale zeby na mocy nie stracil. Czy jak kupie np od krosa 250 tlumik z tym kolankiem dziwnym i je wstawie z nim to nic sie nie stanie ( nie straci mocy)

Co do opon to moze powiecie jaki rozmiar mozna najwiekszy wstawic do tylu na kolo 16 i do przodu tez na kolo 16 cali. Podajcie rozmiar opony na asfalt i w teren duza kostka. Czy na asfalt podejdzie do tylu opona 150/70/16, a do przodu 120/70/16. Jak tak to czy beda pasowac tez kostki o tym rozmiarze ale wyczynowe . Prosze o to mi powiedziec jak mozecie.

Jeszcze jaedna sprawa czy da sie jakos podniesc moc w silniku
mz etz 250 o jakies 5 koni zeby bylo 25 kucy. Bedzie lepiej szla w terenie i czy mocno silnik dostanie na tej modyfikacji co podacie w kość. Bo do tereny zaloze o jeden zab mniejsza zembadke z przodu chce zasmakowac jak to jest w 17 lat posmakowac jazdy motorem w terenie i na asfalcie mysle zeby nauczyc sie paru trików robic na etce. Odpowiedzcie na moje pytania Prosze bo zastanawiam sie i szukam czesci pomalu.


P.S.
Powiedzcie skad wziasc zawieszenieprzednie zeby wstawic dwie tarczówki i zeby hamowaly.
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Sob 14:20, 02 Cze 2007    Temat postu: Tuning silnika

25KM da sie osiagnac
(na tym forum chyba niewiele sie pisze o podnoszeniu mocy silnika w mz)
ja bym zrobil tak:
- kupil tlok na 300ccm i zrobil szlif cylindra pod wlasnie taki tlok, do tego trzeba odpowiednio splanowac glowice, zregenerowac wal i dac lozyska jakies leprze KOYO (masz juz po takiej przerubce 24KM, tyle miala ETZ 300ccm)- mozna jeszcze podciac tlok o strony ssania o 2mm i o tyle samo podpilowac kanal wydechowy w cylindrze (gorna czesc, i na boki ale tak zeby zamek na pierscionki nie popadl w to samo miejsce)
- tlok spilowuje sie od gory tak aby mieszanka lagodnie wpadala do cylindra (tlok nieprzyslania okien)
- wypolerowac kanaly w cylindrze
- skrucic kolanko i moze zrobic dwie dziury w wyciszczu w tlumiku (w simsonie to pomaga i dzwiek jest bardziej rasowy)
- na allegro sa takie moduly elektroniczne do zaplonu ktore daje sie zamiast kondensatora tez mozna zalozyc (podobno mozna zlutowac cos takiego samemu i koszt wtedy wyniesie ok10zł)

tak ja bym zrobiljak bym pozadnie chcial tuningowac, jesli cos zle napisalem to koniecznie napiszcie co i dlacego Jezyk

co do podwojnej tarczy ti jest to zbedne lepiej zaluz tak dla picu bo jedna w zupelnosci wystarczy tylko zrob z niej wentylowana i pompe daj od japonca


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ostap dnia Sob 14:25, 02 Cze 2007, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siro13
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 212
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: tkc

PostWysłany: Sob 14:23, 02 Cze 2007    Temat postu:

czlowieku, zastanow sie co chcesz zrobic z ta MZ. ETZ to nie jest jakis wyczynowy cross, tylko motocykl dla ludzi ktorzy szanuja starsze motocykle. jak chcesz przerabiac silnik to radze kupic wsk lub wfm i poszukac na necie jest pelno stron jak podrasowac te silniki. poza tym rama w mz nie nadaje sie do terenu bo jest to rama otwarta. przednie zawieszenie tez zaraz pojdzie sie jeba*. jak chcesz cos do terenu to szukaj CZ 125 typ 516 ma 125cmm pojemnoci i ok 30KM

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Sob 14:36, 02 Cze 2007    Temat postu:

CZ 125 to nieglupi pomysl ale nieskreslaj tak szybko MZ
popatrz na to:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

taka bym chcial: [link widoczny dla zalogowanych]
zobaczcie inne z tej stronki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 0:37, 03 Cze 2007    Temat postu:

nie mowilem ze chce do konca popsuc wyglad mz etz. Jets juz zaplanowane na bank ze z przdu zmienie obrecz na 16 cali, i z tylu taka sama dam tez 16. Oponki to tez beda nowe przod 110/80/16 , tyl 130.70.16.. Podniosę zawieszenie o jakies 15 cm zeby ladnie sie prezentowała. tlumik bedzie lecial dolem ale chce go potem zagiac do góry tak jak idzie w niektórych supermoto bokiem ale w góre skierowany. I to na tyle z moich modyfikacji , no i jeszcze kupie drugie felgi zeby w teren lekki mozna bylo w jechac drogi piaszczyste i błotniste poprostu drogi polne opony przod 100x100 tyl 100/90
Mozecie mi powiedziec czy mz etz 150 bo taka chyba kupie pojedzie na tych oponach 90 km/h z mniejsza zebatka z przodu o jaies 2 zeby zeby miala kopa. Jak nie to kupie 250 i bede zadowolony.Prosze nie krytykujcie mnie tak mocno bo nie chce zrobi jakiejs choinki z mz. Jerts to dobry sprzet temu go wybralem.Jest pare ladnie zrobionych i tylko na tych sie pede opieral. Pozdraiwma i bede wdzieczny za wyrozumialosc i pomoc
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Śro 0:05, 06 Cze 2007    Temat postu:

ej mozecie mi powiedziec jak mz bedzie ladniej sie prezentowac na amorku z tylu centralnym czy tak jak teraz. Prosze odpowiedzcie.

Czy jak zmniejsze zebatke z przodu o jeden zab mniejsza to mz 150 przybedzie mocy( lepiej bedzie sie zbierac) prosze opowiedzcie
Powrót do góry
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Śro 7:56, 06 Cze 2007    Temat postu:

mz lepiej wyglada oryginalna, czyli ze zwyklymi mztowskimi amorkami, przynajmniej ja tak uwazam, a jak dasz mniejsza zebatke to chyba normalne ze bedzie miala wiekszego zrywa i przyspiech, ale straci na v-maxie Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarioMz
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 24 Lip 2006
Posty: 827
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Legnica

PostWysłany: Śro 8:00, 06 Cze 2007    Temat postu:

ale bardziej funkcjonalne sa centralne amorki ale bys musiał przerabiac rame wiec lepiej zostaw orginalnie Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin