Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZ ETZ 250 CROSS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Janota8
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:54, 13 Lut 2012    Temat postu: MZ ETZ 250 CROSS

Witam jestem nowy na tym forum Wesoly .Dostałem silnik chyba z mz etz 250 (bo nw czym sie różni silnik od 251 ) i rame z crossa cz 250 i tu moje pytania czy silnik sam w sobie z mz etz dał by rade w terenie (pola lasy ) czy trzebaby było jakieś innowacje np.TUNING Laughing wiem że napiszeie że ''było już tyśiac tematów o tuningu'' ale w tamtych tematach jest wrzystko fajnie zrozumiale opisane ale jak ktoś ma przecietne umiejetnosci to nic z tego nie rozumie prosze o krok po kroku (najlepiej ze zdjęciami ). myślałem o wypełniaczach na wał dało by to coś?? (chodzi mi tu głównie (jak to w crrosówkach) o moc , moment i żeby silnik zbierał sie od dolnych obrotów) nw może cos z gaźnikiem zrobić myślałem o zapłonie z jawki co o tym sądzicie czy dyfuzor z full crossa dał by cos?? splanowanie głowicy o co w tym chodzi ?? wiem że dużo napisałem ale myśle że forumowicze poradzą sbie z tym Wesoly z góry thx i czekam na odp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 10:22, 14 Lut 2012    Temat postu:

Powiem Ci tak silnik MZ jest tak już podkręcony że z niego wyciśniesz już niewiele, a jego żywotność będzie spadać na łeb.

Możliwe jest przeniesienie sprzęgła na wałek sprzęgłowy, wtedy silnik szybciej wkręca się na obroty. Można zastosować większy gaźnik.

Jeżeli będziesz chciał się bawić w wydechy to nie polecam. Do tego trzeba mieć wiedzę i narzędzia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Janota8
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Lut 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:29, 14 Lut 2012    Temat postu:

no dzieki ale jak byś mógł konkretnie opisać coś z tym sprzęgłęm i gaźnikiem (jaki ??)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin