Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MZ ETZ 251 ---- cylinder od 301
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sylwekziomxd
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:47, 13 Sty 2010    Temat postu: MZ ETZ 251 ---- cylinder od 301

Co myślicie o założeniu cylindra od 301 do 251??? czy warto i czy to coś da może ktoś z was już to robił jakie były efekty??
ile może kosztować mz etz 251 z tym cylindrem mam takoł "na oku" jest z 90r. w idealnym stanie
Czekam na odp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:24, 14 Sty 2010    Temat postu:

No ok ale jak byś chciał założyć cylek to nie wiadomo czy sworzeń tłoka będzie pasował w korbowód?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwekziomxd
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:11, 14 Sty 2010    Temat postu:

zyrafao2 napisał:
No ok ale jak byś chciał założyć cylek to nie wiadomo czy sworzeń tłoka będzie pasował w korbowód?




tam już jest wszystko dopasowane idealnie i podobno pali 4,5-5,5 l na 100 km oglądałem ją i pięknie chodzi ją robił inżynier mechaniki więc musi być wszystko idealnie dograne Rock ya


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:41, 14 Sty 2010    Temat postu:

Aha hmm... No to spoko jak pasuje Jezyk ciekawy motyw Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:05, 14 Sty 2010    Temat postu:

Ogólnie to można rozwiercić zwykły cylinder 250 pod tłok 300 i wtedy dokładnie jest 291cc
Wszystko pasuje ale co oryginał to oryginał.
Mnie ciekawi jak tam wyglądają kanały, czy w 301 jest tak jak w cylindrze 250 czy 251.
Jak kolega kupi to bym miał prośbę żeby zdjął głowice i sprawdził Wesoly
A i 301 to teoretycznie 2 konie więcej na całej krzywej mocy. Jak znajde to wstawie wykresy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwekziomxd
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:45, 17 Sty 2010    Temat postu:

ok jak kupie to dam znać a ile ona może wartać??? bo nie wiem czy dużo chce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 15:18, 18 Sty 2010    Temat postu:

A ile chce za nią?? A może to jest oryginalna 301, czy mówił Ci że to 251 z cylindrem 300? I jeszcze jak masz jakieś foty to daj Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwekziomxd
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:44, 20 Sty 2010    Temat postu:

fotek nie mam wiem że to na 100% 251 jest w idealnym stanie lepszy stan trudno sobie wyobrazić niesamowicie dopieszczona podobna do tej na linku tylko że fioletowa perła no i cycek troche większy Super to link do tej podobnej. gość chce za nieą 2500 ale za 20000 bym ją wzią [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 13:38, 21 Sty 2010    Temat postu:

No to jak Cie stać to bierz Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwekziomxd
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:06, 21 Sty 2010    Temat postu:

Własnie z kasą to największy problem jest a ty ile byś dał za nią jast z 90r.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:49, 21 Sty 2010    Temat postu:

Po pierwsze to ja na rok nie patrze, bo to wcale nie świadczy o motocyklu.
wszystko rozchodzi sie o stan i jak była traktowana, a remont to był na bank i to nie jeden. Dla przykładu miałem ETZ250 i miałem zapłon elektroniczny bo ktoś zamontował a teraz w 251 z 91r mam platynki a rocznik mówi coś zupełnie innego.
2000 to i tak sporo ale jak od inżyniera w idealnym stanie i z 300cc to myśle że warto.
górna granica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwekziomxd
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:43, 22 Sty 2010    Temat postu:

dzięki za rady teraz tylko kase składać do wiosny się wyrobie ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin