Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Panowie > prośba o informacje.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 18:25, 10 Lis 2010    Temat postu: Panowie > prośba o informacje.

Poszukuje wszelakiego info na temat zaworów membranowy do silników 2T.
Jezeli ktoś posiada takie informacje prosze o kontakt na PW lub email.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:24, 19 Lis 2010    Temat postu:

Potrzebujesz konkrety, jakieś wzory tabele, czy wystarczy teoria po co to w ogóle jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:40, 20 Lis 2010    Temat postu:

wszystko dosłownie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:12, 02 Gru 2010    Temat postu:

Nie mam teraz czasu nawet do kompa dojść więc dlatego dopiero teraz odpisuje. Zawór membranowy moim zdaniem nie jest bardzo potrzebny. Głównie chodzi o to by mieszanka w czasie przelotu nie cofała się z powrotem do gaźnika, no i dzięki niej można mieć dodatkowy kanał przelotowy, gdy ssący jest zamykany przez membranę i mieszanka jest kierowana jakby nad nim, lub ssący idzie bezpośrednio do skrzyni korbowej, co automatycznie daje dużo więcej miejsca do poprowadzenia przelotowych i maksymalnie rośnie czas ssania.
Jednak jakby nie było mieszanka zanim trafi do skrzyni korbowej musi pokonać membranę, i nie ma "bezwładności mieszanki" czyli zjawiska w którym rozpędzona mieszanka jeszcze wciska się pod tłok w czasie gdy ten już wędruje w dół.
Tu jest fajna stronka ze zdjęciami jak można sobie poradzić bez membrany [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:14, 02 Gru 2010    Temat postu:

dzieki Mruga

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin