Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

podniesienie mocy etz 150..najlepsze metody
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 17:33, 06 Sie 2006    Temat postu:

Sportowy gaźnik typu bing, splanowanie głowicy, skrócenie tłoka, polerka kanałów dolotowych, płuczących. To chyba wszystko no i ta zmiana przełozeń
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Sob 21:42, 10 Lut 2007    Temat postu:

A jesli nie chodzi okase, nie wazne jak cena to jak mozna zrobić zeby lepiej szła, tylko nie piście żeby kupic inny motor, chodzi o etz 150.
Powrót do góry
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 10:10, 11 Lut 2007    Temat postu:

Poczytaj sobie na stronkach o dwusuwach, pełno jest tego w necie, ale w ETZ 150 to się nie opłaca, zyskasz może 3-4 konie, a będzie paliła dużo więcej niż 250, takie jest moje zdanie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 13:20, 11 Lut 2007    Temat postu:

THX.

Pozdro!
Powrót do góry
Muszy
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Nie 17:25, 11 Lut 2007    Temat postu:

... ja bym dysz nie rozwiercał kumpel miał tak w ETZ250 to mu paliła ok 16-18l/ 100 km... mozna wypolerowac kanały wlotowe i wylotowe...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 11:16, 02 Mar 2007    Temat postu:

ja bym nic nie planowal, ani nie rozwiercal. to zalezy od katow otwarcia okien skrzyni korbowodowej, tloka itd... dlugi temat. przerobilem po swojemu 250, na wysokich obrotach czuje jak kolko podrywa, przy wysunietym tylnim kole o jakies 15 cm kole do tylu! pozdro
Powrót do góry
manius
MZ-RACERRRRRR
MZ-RACERRRRRR



Dołączył: 01 Cze 2006
Posty: 669
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nosówka kolo Rzeszowa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:35, 03 Mar 2007    Temat postu:

byl kiedys taki tuning dosyc obszerny..bodajze na 2takt,nie moge teraz znalezc tej stronki ale palila etka wtedy wiecej niz jawa 350..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 12:13, 04 Mar 2007    Temat postu:

Ile 15l na 100 to ciekawe jaka miała w tedy moc.
Powrót do góry
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 23:57, 26 Mar 2007    Temat postu: Luol

moja 251 zamyka licznik bez dopalacza na benzynce 95 z mixolem ;-)
i pali srednio 3.7-3.8 do 4.2 L
jedyne co w niej robilem to polerka kanalu dolotowego, pozadna regulacja gaznika i zaplonu, oraz odpowiednie zaprogramowanie zaplonu ;-) ale bez programowalnego zaponu uzyskasz tez 140km/h

Pozatym skoro wyciskasz 115 ;-) to mozesz sprobowac oprocz polerki kanalu dolotowego przykoric troche okienka w cylindrze (wzrosnie spalanie ale i moc) dzieki takim przerubkom zurzycie silnika nie wzrosnie. No wiadomo planowanie glowicy ale to juz efekt krotkotrwaly wienc nie wchodzi w gre.
DO tego mozesz wymienic zembatki biegu 4 i 5 ;-) w celu rozwiniecia wiekszych predkosci ;-)
No i wiaodmo to trzbea wiencej mocy silnika ale o to mozesz zadbac modyfikujac wal korbowy. Tzn (podkowka, i wywiercenie odpowiednio 3 otworow w przeciwnej polowie walu) dzieki temu wiekszy zamach, przy 1000-1200 rpm troche bardziej odczuwalne sa wibracje, ale tomozesz sobie inna poduszke zastosowac. hehe no i pamietaj by dobremieszanki olejowe robic ;-) bo jak mocno sie nagrzeje a bendziesz dluugo bedziesz jechal na max predkosci i powyzej 5000rpm to moze ci wywalic wal korbowy pod motor ;-D

Chociaz mysle ze w 150 hymm.. ciekawe;) no jak by nie patrzec w 251 wywalilo ;-D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin