Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

silnik od 250 do ramy 150
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jamadera
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:36, 05 Mar 2010    Temat postu: silnik od 250 do ramy 150

witam mam pytanie czy silnik od 250 lub 251 bedzie pasował do ramy od 150 mz etz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:11, 05 Mar 2010    Temat postu:

Kiedyś to przerabiałem, ciężko ale da rade. Potrzeba mocowania dopasować do ramy z prawej dość łatwo i zmienić kolanko bo będzie uderzać o koło. I tylna zębatka może nie wytrzymać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamadera
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 10:47, 06 Mar 2010    Temat postu:

a czemu zebatka miala by nie wytrzymac a mogł bys zrobic zdjecia i napisac jak to przerobiles. a na wysokosc pasuje???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:12, 06 Mar 2010    Temat postu:

nie mam zdjęć i już nie zrobie bo nie mam t ego motoru. Trzeba z prawej strony na mocowanie dać dystans od ramy żeby było tak samo jak z lewej. A zębatka nie wytrzyma bo w 250 są wypełnienia a w 150 nie ma więc robi sie jakby kwadratowa, i ma słabszy zabierak bo z okrągłymi otworami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jamadera
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 18:08, 06 Mar 2010    Temat postu:

a twoim zdaniem oplaca sie to przerabiac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:59, 06 Mar 2010    Temat postu:

Zależy jaka sytuacja.
Ja to robiłem bo miałem etz250 bez papierów i znalazłem gołą ramę od 150.
Najlepiej mieć mocowania silnika z 251 bo są krótsze niby niewiele bo 10mm ale zawsze coś, i kolanko też z 251 ale to nie gwarantuje sukcesu. Ja jakbym nie miał możliwości wygięcia rury bym sie po raz drugi nie zabierał, chociaż do tego wystarczy byle jaka kuźnia lub palnik.
Może przedstaw swoją sytuacje to będzie mi łatwiej ocenić czy sie opłaca.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 10:49, 07 Mar 2010    Temat postu:

ośkę będzie krzywić
Powrót do góry
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:16, 07 Mar 2010    Temat postu:

Jelon;
Cytat:
ośkę będzie krzywić

Co masz na myśli? Jeśli oś w kole to powiem że jest ona taka sama jak w 250 pod względem wytrzymałości, różnić się może tylko długością.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 11:20, 07 Mar 2010    Temat postu:

jest mniejsza i będzie krzywić miałem silnik w ramie 150 i wiem była tak powyginana że się nie dało jeździć dopiero wstawiłem do tej ramy wejście na ośkę od mz 250 która jest grubsza i teraz już nie krzywi i mi nikt nie przegada że nie będzie krzywić ośki w ramie mz 150 z silnikiem 250:)
Powrót do góry
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 12:48, 07 Mar 2010    Temat postu:

Gadasz głupoty może miałeś jakąś inną oś, albo inne koło. Średnica jest ta sama. Może Tobie nikt nie przegada ale nie wprowadzaj w błąd innych. Ośki sie wyginają tak samo w 150 jaki w 250 i 251 ale nie od silnika tylko od ciężaru motocykla.
Żeby sie dalej nie kłócić niech każdy kto zakłada silnik 250 do 150 wyposaży się też w koło od 251 z kołem zębatym itd.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 22:03, 11 Mar 2010    Temat postu:

przeżyłem widziałem i wiem jak jest i już się nie odzywam niech robi jak uważa.
Powrót do góry
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 16:46, 12 Mar 2010    Temat postu:

Oska od 150,250,251 jest ta sama, niczym się nie różni Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin