Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

simek po tuningu osłabł pomocy!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 16:01, 24 Kwi 2007    Temat postu:

tej rury do konca nie zrobiłem bo mam kolanko enduro to do góry i nie mmogłem go skrucić a zrobięm 2 dziury w głuszniku i rozbiłęm końcówkę

a jak mi przyjdzie nowy tłok to myślkę roziercić cyla na 4 lub 6 płukiów tylko nie wiem czy to ma sens
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Wto 18:03, 24 Kwi 2007    Temat postu:

powiem tak tez mam simsona enduro tez wydech do góry Wesoly
i zrobiłem pełna przeróbke AoA1 czyli skrucenie kolanka o 3cm (ja skróciłem o 6cm)
2dziury w wyciszaczu oczywiście tym co jest przy wylocie sa tam, 2 wyciszacze i trzeba przewiercić ten co jest zaraz przy wylocie i ta rurka co leci w srodku tzn końcówka wydechu to ona zweża sie w tłumiku trzeba ja poszezyć Wesoly
dodatkowo można jeszcze zrobic dziurke 6mm w tym pierwszym wyciszaczu w tym drugim powinły być 2dziurki po 10mm
jesli zrobiłes poprawnie AoA1 czyli dziurki w tym wyciszaczu od strony końca wydechu to to niezmniejszyło ci mocy wrecz powinło dodać.. Wesoly
najpierw zakładaj tłok i powiedz czy pomogło bedziemy szukac dalej ale wydaje mi sie że to tałok do wymiany tylko Wesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 6:46, 25 Kwi 2007    Temat postu:

wydech dobrze zrobiłęm wiem ze to nie jego wina bo na nim tydzien jeździłęm i dobrze było to tłóok ale op mozę w pt mi przyjdzie i keszcze jedno czy opłaca mi sie wiercić kanały w cylu
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 8:41, 26 Kwi 2007    Temat postu:

jak bedziesz wiercił kanały w cylku to odrazu przydałby sie szlif ( sam robiłem tak u siebie i bez szlifu ciezko było Jezyk ) XD
a czy sie opłaca... jesli lubisz jazde na wysokich obrotach i masz dobry gaznik ( przynajmniej rozwiercony 16N1 ,a najlepiej jakis amal ) to ta przeróbka jest dla ciebie ale jesli nierobiłes tego nigdy lub nie czujesz sie na siłach nierób tego bo mozesz cylek rozwalic...

P.S najlepiej sprubuj na jakims starym cylku Wesoly
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Czw 14:08, 09 Sie 2007    Temat postu:

zmien dysze,na pewno sie dlawi czysz nie??
Powrót do góry
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Pią 1:47, 10 Sie 2007    Temat postu:

po co odkopales..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin