Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Temat do usunięcia.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
cysiu997
Gość






PostWysłany: Czw 22:35, 10 Sie 2006    Temat postu: Temat do usunięcia.

Temat do usunięcia.

Ostatnio zmieniony przez cysiu997 dnia Pią 16:41, 24 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
matisl
Administrator
Administrator



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 3175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Olkusz

PostWysłany: Pią 9:46, 11 Sie 2006    Temat postu:

zębatke to sie zmienia tą w silniku, a nie z tyłu. To sie nazywa planowanie głowicy, a nie szlif. Owszem coś tam da, ale szybko polecą łożyska na wale.
Mówisz, że w motocynie miałeś 80cm3?? Chyba 60, bo żaden cylinder, lub tuleja nie wejdzie do motoryna większa niż 65-70cm3


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacky
Street-race
Street-race



Dołączył: 08 Sie 2006
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Pią 9:48, 11 Sie 2006    Temat postu:

cos ci tam da na pewno, sprobój to sie przekonasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:11, 18 Sie 2006    Temat postu:

Ja ucinałem tłok do sworznia ale na dole a ugury zostawiłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mlody99
Moto-Senior
Moto-Senior



Dołączył: 09 Paź 2006
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zamość

PostWysłany: Wto 18:03, 17 Paź 2006    Temat postu:

Ale jak juz pilujesz tlok na dole to od gaznika i to o 3 mm.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pietro
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jurków

PostWysłany: Wto 18:41, 17 Paź 2006    Temat postu:

A co do tego, to napewno nie jest silniejszy od WSK Wesoly

Pzdr Pietro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eloziom
Offroad
Offroad



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:03, 17 Paź 2006    Temat postu: Re: Szlif głowicy?? co o tym myślicie??

cysiu997 napisał:
Witam, kiedyś miałem motorynkę po slifie głowicy i cylindra (na poj. 80cm3) i leciała ona jak szalona.Żaden kadet, ogar oraz inna motorynka nie miała szans. Zastanawiam się czy gdybym dał głowicę do szlifu od mojego suzuki rv50 to czy by rozwinął większą predkość np 70km/h (teraz wyciąga 50 ale na siłę jest silniejszy od WSKi).Mianowicie czy mi się to uda?? i czy rozwinie taką prędkośc?? próbowałem już zmieniać zebatkę styłu na najmniejszą jaką się dało ale dało mi to tylko 10km/h różnicy


ile Ci ta motorynka pociskala??

i na jakie wymiary robiłes te szlify??
ja w motorynie mam jak narazie splanowaną głowicę Wesoly

i jak zrobiłes szlif cylindra to jaki tłok Ci tam potem spasowal??

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:48, 17 Paź 2006    Temat postu:

ja miałem motorynke i obćiełem jej tłok jak jest strzałka naduł do wydechu to opciełęm tłok na dole.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
eloziom
Offroad
Offroad



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:47, 17 Paź 2006    Temat postu:

zyrafao2 napisał:
ja miałem motorynke i obćiełem jej tłok jak jest strzałka naduł do wydechu to opciełęm tłok na dole.


i co Ci to dało?? chodzi oto że większa komora sie robi i wiecej mocy??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:19, 18 Paź 2006    Temat postu:

Ja też miałem planowaną głowice w motorynce (własnym sposobem) i leciała 55km/h.więcej nie wycisnołem nawet jak zmieniłem zębatki.
Powrót do góry
eloziom
Offroad
Offroad



Dołączył: 11 Cze 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:47, 18 Paź 2006    Temat postu:

nie wiem czemu ale mi tyle chyba nie leciała Smutny Smutny Wsciekly Wsciekly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 17:06, 19 Paź 2006    Temat postu:

pietro napisał:
A co do tego, to napewno nie jest silniejszy od WSK Wesoly

Pzdr Pietro

WSK WS-ce nie rowna Mruga
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Tuning motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin