Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Czy warto??
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Wady i zalety motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:52, 03 Kwi 2010    Temat postu: Czy warto??

Witam , przymierzam się do kupna silnika wsk 125 [link widoczny dla zalogowanych] , i pytanie czy moglibyscie go pooglodac bo ja juz nie mam sił , rozmawiałem z gosciem i podobno silnik jezdzi pali od kopa , poprostu cud miód malina , bardzo prosze o porade bo nie chce kupic bubla , i silnik ma słuzyc do jazdy a nie zapasówka na czesci , bo chcialem tak zrobic ze przysle silnik i wkładam w rame i odpał , no tylko zeby to nie był bubel , prosze o rady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:22, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Hmm. Trochę cena poszła. Do tego przesyłka. Ogólnie trochę drogo Cie wyniesie. Ale jak masz do wydania 200 nowych polskich złotych (z przesyłką) to możesz powalczyć jak ma wyjść więcej to chyba się nie opłaca. Co do tego czy będzie działać to nie ma się co martwić bo te silniki to odpalają nawet jak jest rdza w cylindrze, ten widać że zadbany, ale z zewnątrz nie da się ocenić. Z takim czymś jak ustawienie zapłonu, świeca, kondensator, przewód WN musisz sie zawsze liczyć ale to drobiazgi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 15:19, 03 Kwi 2010    Temat postu:

jak nie chcesz kupic bubla to lepiej kupywac na real, wtedy mozesz sprwadzic wszystko. czy jest kompresja czy loozyska walu nie maja luzu, czy skrzynia nie jest uszkodzona.
Bo silnik mozna odpicowac a w srodku moze byc juz do remontu lub na zlom.

"Dziś mam do zaoferowania silnik od WSK 125cc. Silnik ma wymieniony tłok na którym jest przejechane niecałe 20km. Silnik składałem tak jak dla siebie, wiec jest w znakomitej kondycji. Nic w nim nie stuka, nic w nim nie puka. Nie ma żadnych luzów. Wszystko jest bardzo dobrze skręcone. Jako gratis dorzucam nowy pokrowiec na siedzenie. Silnik ma wszystkie oryginalne części."

Orginalny tlok i gdzie on go kupil,a sam twierdzi ze czesci wszystkie sa oryginalne....uszczelka od strony dekla lewego brana na silikon a pomiedzy polowkami juz nie.czyli albo dal stara uszczelke i nie rozpolawial silnika,albo skrecil na star uszczelke i beda przedmuchy...pozatym jakby rzeczywisicie zrobil remont to by tego silnika nie sprzedal za 200 zlotych bo by to nie bylo oplacalne.....ja bym sie dwa razy zastanowil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez motorzysta86 dnia Sob 15:41, 03 Kwi 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 16:47, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Oryginalny tłok można kupić niemal wszędzie, to nie mz że podrabiają. Po co polski tłok podrabiać?? Nawet jak ma oryginalne części to nic złego, ja miałem oryginalny silnik tylko tarcze sprzęgłowe wymieniane i tłok ale wszystko nominał i spokojnie 85 wyciągał, w porywach do 90.
No i zapytaj czemu sprzedaje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:56, 03 Kwi 2010    Temat postu:

oryginalne tloki sa tylko na allegro a ich ilosc mozna liczyc na palcach i oryginal ma na denku znak ZMD wybity a prywaciarskie nie maja. a prywaciarksie sie zapiekaja podczas wysilonej eksploatacji a oryginalu nie. wiec oryginal to oryginal a nie tania podrobka prywaciarza....
Oryginalow nie produkuje sie od 1986 roku kiedy zamknieto fabryke WSK.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:14, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Produkcji części zamiennych na pewno nie kończy się równo z produkcją maszyn. Na czymś trzeba maszyny serwisować, a jak klient zażyczy sobie na gwarancji oryginalną część?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 21:47, 03 Kwi 2010    Temat postu:

hmmm juz kurna nie wiem co robic , ale jeszcze jest do kupienia MZ etz 150 , oryginał , 12 tys przebiegu , pierwszy własciciel zarejestrowana i opłacona , takze nie wiem co wybrac , bo mz stoi nie daleko ode mnie i dzisiaj bylem ją sprawdzic i wydaje mi sie wszystko ok , tylko trzeba ją wyczyscic i koles sie zastanawia nad ceną , zaproponowałem mu 600 zł , bo koles i tak nie ma co z tym zrobic , takze jak dobrze pójdzie i do wtroku da mi odpowiedz ile chce za nia to wezme mz , a jak mi palnie cene ze mnie z butów wyrwie to kupie silnik , wiem ze dobre mz chodzą nawet po 2tys , ale narazie jestem w kropce bo nie wiem czy dalej truc się starą wsk do tego przerobioną na crossa , czy lepiej zainwestowac i kupic cos lepszego ,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OsteR9019
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 810
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:34, 03 Kwi 2010    Temat postu:

Zdecydowanie ETZ. Jeśli budżet Ci na to pozwoli, resztę gratów od wsk możesz opchnąć na allegro zawsze coś sie wróci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 1:06, 04 Kwi 2010    Temat postu:

OsteR9019 napisał:
Produkcji części zamiennych na pewno nie kończy się równo z produkcją maszyn. Na czymś trzeba maszyny serwisować, a jak klient zażyczy sobie na gwarancji oryginalną część?

ale mowimy o WSK ktorej okres produkcji skonczyl sie w 1986 i fabryke zamknieto,natomiast pozostaly zapasy magazynowe ktore juz dawno zostaly sprzedane. a mozesz sobie zazyczyc ze chcesz oryginalne czesci do Wsk Wesoly ale czy je kupisz to inna bajka;p

Binladen staraj sie o ta ETZ 150 fajny motorek z osiagami bez porownania do WSK'a.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Binladen
Moderator
Moderator



Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 793
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa/Dźbów/Dąbie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 9:34, 04 Kwi 2010    Temat postu:

dzieki za odpowiedz , ale wczoraj wieczorem przemyslałem sprawe i jednak wezmę etz , bo wsk to juz stary motór na pola mi zostaje , a mz to oryginalna jest i wogóle fajna , a co najwazniejsze przejechane 12 tys km , powiedzcie czy to mało czy duzo?? aha i ta mz jest z 1989 roku , to jest ta etz ale jeszcze ten bak ma taki bardziej okragły i tył ma taki niski , nie mówie tutaj o TS , tylko o etz bo wiem jak wyglądają etz i ts , pozdro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Binladen dnia Nie 9:35, 04 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motorzysta86
Moderator
Moderator



Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1390
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 23 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gródek k. Białegostoku
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:56, 04 Kwi 2010    Temat postu:

12 tys jak na motorek z 89 roku to jest bardzo dobrze.
jesli dobrze utrzymany silnik to przechodzi drugie tyle.
rozumiem ze to ETZ z wczesniejszych modeli,one tez sa ladne.
Kupuj i smigaj.potarguj sie tez troche z cena jak moto nie byl nigdy naprawiany Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 16:35, 04 Kwi 2010    Temat postu:

Tak to prawda weś lepiej kup tą mz a nie inwestuj w wsk Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Wady i zalety motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin