Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Simson s-51 Enduro lub zwykły
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Wady i zalety motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Pon 22:26, 18 Wrz 2006    Temat postu: Simson s-51 Enduro lub zwykły

Piszcie wady i zalety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojas3
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gubin

PostWysłany: Śro 17:07, 01 Lis 2006    Temat postu:

Enduro:
- zalety: można pojeździć w troche wiekszym terenie niż zwykłym , dla niektórych fajnie wygląda
- wady: w większości nie można otworzyć prawej klapy ponieważ jest zagrodzona rurą wydechową ,przez wyżej poprowadzoną rurę nie można zamontować bagażnika pocznego
Zwykły:
-zalety: Po przeróbkach wygląda bardziej jak Ścigacz Wesoly ,można mieć bagaznik boczny , rura jest nisko , wieć sie nie oparzymy nawet bez osłony Wesoly ,mamy dostęp do prawej puszki ( tam gdzie filtr powietrza ) , lepszy dostęp do silnika, zawsze można przerobić na enduro. Np. simson s51 komfort ma lepsze wyposarzenie Wesoly
-wady:W wiekszym terenie możemy zachaczyć rurą ,

Jeśli wiecej jeździsz po lasach , łąkach itp - ENDURO
Jeśłi jeździsz przeważnie po mieście , zwykłych drogach - ZWYKŁY


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Śro 20:04, 01 Lis 2006    Temat postu:

a ja mam enduro i tak jak wojas3 bym opisał simka ale kape boczna moge otwozyc tylko troche wyobraxni
i czeńściej śmigam po drogach publicznych niz w terenie:)
i nieopazyłem sie jak narazie rura wydechowąWesoly
bardziej mi sie podoba enduro niz zwykły simeq:)

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojas3
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 01 Lis 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gubin

PostWysłany: Czw 9:30, 02 Lis 2006    Temat postu:

Jeśłi ma sie osłone to na pewno się nie oparzymy , ale jak niektorzy nie mają , albo dawają pseudo sporty w mijsce zwykłej rury to można sie oparzyć . A Enduro tez wcale nie musi w terenie jezdzic , moze tylko po drogach , ale lubi też w terenie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:06, 02 Lis 2006    Temat postu:

Jak sie dba o Simsona i o inne to ci się popsuje po 2Latach wystaczy dbać o motorek i bedziesz jeżdził a jeżdził.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Czw 17:21, 02 Lis 2006    Temat postu:

nom wiem tylko ja nazywam terenem drogi asfaltowe wkouł mojej miejscowości są tak dziurawe że ummm jak jedziesz z 40km/h to skaczesz jak niewiem jedyna droga ktura naprawili ostatnio to nią cały czas śmiga nawet niezły odcineczek:) naniej kazxdy co ma motor sprawdza V-maxa:)

a ja dbam o mojego simka i co najlepsze sąsiad ma też simsona elektronik zwykły i ma na nim przejechane niecałe 6tys km wszystko ddr i nim tak jexdzi chyba 18 lat ale mówie raz dał mi się przejechać to ma takiego kopa !!! dałem temu simkowi odrzyć bo sąsiad na ryby i do sklepu nim jeździ i nie wiecej niz 40km/h(przepisy) i popatrzcie ile jeździ a tylko co zmieniał to olej świece i coś z elektryki i pierścionki tak to wszystko ddr

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:04, 02 Lis 2006    Temat postu:

Nieraz czeba dać cały gaz bo poto jest motor tylko nie jeżdzić nonstop na piżdzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Czw 21:54, 02 Lis 2006    Temat postu:

no ja mu dałem odzyc i sie kulłem nim około 70 było na liczniku:) nieźle nie:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pią 17:54, 03 Lis 2006    Temat postu:

wojas3 napisał:
- wady: w większości nie można otworzyć prawej klapy ponieważ jest zagrodzona rurą wydechową
bez przesady że nie mozna jak sie umie to niema problemu chyba że jest coś przerabiane

Każdą z wersji Enduro różni od typowego S-51:
- opony terenowe z kostką
- wyższa kierownica
- wyżej poprowadzony układ wydechowy
- dłuższy prawy podnóżek
- mniejszy bagażnik
- wodoodporna fajka (nie zawsze)
- rurki wzmacniające ramę
- wyżej chowająca się centralna podstawka
- pierwsze E miały też krótszy tylny błotnik
- obręcze kół są aluminiowe a nie stalowe chromowane jak w innych

Ja dodam że wyższe osoby powinny zdecydowanie wybrać enduro ze względu na wyższą kierownicę
Powrót do góry
kamilion12
Gość






PostWysłany: Sob 22:20, 11 Lis 2006    Temat postu:

hej mam pytanie czy jest możliwe przerobienie simsona s51 ( comforta) na enduro i w jaki sposob?
Powrót do góry
gucio
Street
Street



Dołączył: 04 Wrz 2006
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Daszewic

PostWysłany: Sob 23:04, 11 Lis 2006    Temat postu:

nie w temacie zachowaj pożądek na 4um ok???
a co do przeróbek to załatw sobie nakleiki od enduro i podnies wydech tyle co mozna zobić i jedynie jeszcze kierownice od enduro i przedni błotnik od enduro plasik:)

pozrawiam:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 19:59, 12 Lis 2006    Temat postu:

Jesli naprawde masz Comfort to musisz kupić
- koła aluminiowe z oponami terenowymi
- kierownica od enduro
- dłuższe linki sprzęgła, gazu, ssania i hamulca przedniego
- kolanko rury wydechowej enduro
- osłona tłumika i jego uchwyt
- dekiel filtra z wyprofilowaniem na tłumik (obejdzie sie)
- mniejszy bagażnik (obejdzie sie)
- rurki wzmacniające ramę i dospawać ich uchwyt pod bakiem

i wtedy bedzie można nazwać to Enduro
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Wady i zalety motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin