Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

WSK 125
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Wady i zalety motocykli
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 22:58, 12 Maj 2007    Temat postu: WSK 125

zalety:

Silnik nie do zajechania
Zapłon nie wymagający aqu
Części ogólnie dostępne

Wady:

nie ma Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 1:48, 13 Maj 2007    Temat postu:

ciężko teraz za małe pieniądze dostać taki oto sprzęt....

"wiejski sprzęt kaskaderski"
"wygoda szybkość komfort"

smigałem kiedyś takim czymś, ale to cos bylo sąsiada;/ wrażenia niesamowite;]

w sumie to motocykl ma budowę prostą jak budowa cepa- coś jak komarek, tylko w powiększeniu;]
Powrót do góry
Łukasz89
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 8:02, 13 Maj 2007    Temat postu:

to jest zajebisty sprzęt. bezawaryjny Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 19:34, 13 Cze 2007    Temat postu:

Zajebisty, nie podlega dyskusji. Odnośnie bezawaryjności możnaby dyskutować, ale wielkim plusem jest że wszelkie awarie można usunąć w "szczerym polu" za pomocą sznurka szpagatowego i drutu Wesoly
Czasem przydaje się śrubokręt, ale to już do kapitalnego remontu Wesoly
Powrót do góry
Muszy
Moto-guruu
Moto-guruu



Dołączył: 05 Lut 2007
Posty: 288
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Ostrowiec Św

PostWysłany: Śro 19:41, 13 Cze 2007    Temat postu:

bakczysaraj napisał:
ciężko teraz za małe pieniądze dostać taki oto sprzęt....


...nie powiedziałbym ze ciezko chociaz zalezy gdzie Jezyk ...
...motorek bardzo fajny i tani w uzytku wszelkie naprawy mozna wykonac praktycznie samemu a i czesci sa tanie...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ostap
WYMIATACZ
WYMIATACZ



Dołączył: 26 Maj 2006
Posty: 911
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie, podlasie

PostWysłany: Śro 19:45, 13 Cze 2007    Temat postu:

motocykl jest podatny na tuning Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:08, 13 Cze 2007    Temat postu:

hehe mój brat kiedyś miał wueskę.... postanowił ją stuningować, więc głowicę na szlifierke i jazda....
owszem podatna, głowica nie miała nic przeciwko Wesoly
po złożeniu motorka do kupy stwierdziliśmy ogromny przyrost mocy... na prawde ogromny... nie wiem ile milimetrów tą głowicę splanował (miałem wtedy jakieś 10 lat i za bardzo mnie to nie interesowało), ale motor po dwóch dniach (około 30km) miał dość. silnika się już nie udało uratować przykre....
Powrót do góry
Toniu3546
Crossman
Crossman



Dołączył: 13 Sty 2007
Posty: 509
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:22, 13 Cze 2007    Temat postu:

wszystko trzeba robić z umiarem Jezyk

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 20:29, 13 Cze 2007    Temat postu:

Oczywiście... ale jeżeli ktoś chce udowodnić że jego WSK ma lepsze kopyto od np. MZ 150 (nie wnikamy czy ts czy etz) to wiadomo jak to zrobić Wesoly najlepiej się uczyć na cudzych błędach. a planowanie głowicy więcej niż ok. 0,5mm to już dużo jak na taki motorek... pozdrawiam
Powrót do góry
benny hill
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 05 Lip 2007
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: francja

PostWysłany: Sob 16:25, 11 Sie 2007    Temat postu:

racja. to zajebis*y sprzęt!!!
nie do zaje*ania.
części to można dostać nawet na złomie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kobzopower
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Połomia k/Rzeszowa

PostWysłany: Wto 18:18, 30 Paź 2007    Temat postu:

też miałem wsk 125 motorek jak jest dobrze zrobiony to będzie chodził i chodził a większość napraw można zrobić na drodze sam nie raz wymieniałem pierścionki gdzieś w lesie i podobnych miejscach ale lepiej zawsze mieć przy sobie drut i pare kluczy WSK motor nie do zajechania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:21, 30 Paź 2007    Temat postu:

Co do planowania głowicy to ja splanowałem głowice o 1.5mm w głowicy od simka i oczywiście wzmacniany wał i kumpel jezdzi Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> Wady i zalety motocykli Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin