Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE
Naprawa, porady, forum, eksploatacja, tuning, usprawnienia motocykli MZ, Jawa, Suzuki, Honda, JAWA, SUZUKI, KAWASAKI, CBR, stunt, whhelie, yzf, fazer, r6, r1, palenie, gumy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dziwne tarcie MZ ETZ 250
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DawidCWR
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Pon 18:18, 27 Sie 2007    Temat postu: Dziwne tarcie MZ ETZ 250

Witam, tak jak w temacie, dochodzi to prawdopodobnie spod lewej pokrywy silnika, odgłos tarcia wydaje mi się że najbardziej go słychać jak się sprzęgło wciśnie, ale jak je puszcze to silnik idzie głośniej więc nie jestem tego pewien, miałem wymieniane wszystkie zębatki od obrotomierza na nowe nie dawno, obrotomierz chodził potem przestał, a po paru jazdach usłyszałem tarcie, czy to coś od tego obrotomierza ?? Jest to taki odgłos tarcia jakby cos tarło o obudowę i właśnie martwię się żeby jej nie przetarło Confused Sad
Z góry THX za odpowiedzi
Aha i obrotomierz nie chodzi przez coś co jest w silniku bo jak sie odkręci linkę to nie obraca się to co ją napędza:/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon 21:26, 27 Sie 2007    Temat postu: lol

taa to ten naped obrotomierza ci sie albo poluzowal albo sie juz zuzyl ;-P to element ktory w etkach lubi sie zuzyc szybko ;-) napczoatku wskazowka tak skacze jak w zuku a potem przestaje. MIalem identyk wymienilem naped obrotomierza i juz jest ok. Najlepiej znajdz jakies z pozadnego materialu. Lub moze byc i jakis zemieslniczy ale dokladnie przesmaruj linke obrotomierza. jak ma duze opory to sie zurzywa szybko

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DawidCWR
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Wto 13:01, 28 Sie 2007    Temat postu:

Może masz racje ale mechanik wymieniał w nim jakieś części i mówił że napęd obrotomierza jest teraz w super stania a zrobiłem od tamtej pory nie wiem czy 100km Sad czy możliwe żeby tak szybko sie zużył, a jeśli chodzi o tą skaczącą wskazówkę obrotomierza to rzeczywiście dość trochę skakała jak jeszcze obrotomierz chodził, a jeśli to to, to grozi coś silnikowi, jakieś poważne uszkodzenie jak będę narazie tak jeździł??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:53, 29 Sie 2007    Temat postu:

No wiesz nie wiadomo co ci tak trze?, a robiłeś remont silnika? jak tak to co wymieniałeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DawidCWR
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Śro 14:16, 29 Sie 2007    Temat postu:

Nie, remontu nie robiłem, ale z tym obrotomierzem był u mechanika i on tam patrzył też na sprzęgło bo nie działało jak trzeba i stwierdził że zła jest linka i ją wymienił(zła długość) a sprzęgło wygląda na w dobrym stanie, a od obrotomierza wymieniał jakieś zębatki i podobno było to tam już w bdb stanie jak ją odebrałem. Aha no i po tej naprawie sprzęgło chodziło dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DawidCWR
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Śro 15:11, 29 Sie 2007    Temat postu:

Dodam jeszcze że tarcie zaczyna być słyszalne/nasila sie w miarę wzrostu temp. silnika, jak jest silnik jest zimny ja go nie słyszę bądź wogóle go nie ma dopiero jak silnik zacznie nabiera temperatury je słychać, proszę o szybkie odp bo dopóki nie wiem co to wole nie jeździć na moto żeby go nie uszkodzić Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zyrafao2
Moderator
Moderator



Dołączył: 29 Cze 2006
Posty: 3843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Katowic
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 10:15, 30 Sie 2007    Temat postu:

Weś go odpal i zrób tak żeby tarł i wtedy zobacz z kąd idzie te tarcie Wesoly

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DawidCWR
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Czw 16:37, 30 Sie 2007    Temat postu:

Znajomy powiedział że może być luźny łańcuszek sprzęgłowy i trze o oboudowę a jak będę tak jeździł to ją przetrę, czy to prawda, czy naciągnięcie/wymiana takiego łańcuszka jest trudna, jak bardzo trzeba rozebrać silnik żeby to naprawić, bo rozbierałem silniki ogara i takie drobne powieszchowne rzeczy robiłem w mz ale boje się zagłębiać za bardzo w silnik żeby go nie uszkodzić, więc czy dużą jego część trzeba rozebrać żeby to naprawić ?? Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 18:06, 30 Sie 2007    Temat postu:

Czeba spuscic olej i sciagnac kosz sprzęgłowy,nakładasz nowy łancuszek i przykręcasz kosz sprzęgłowy i musi chodzic a niewiem zeby taki łancuszek sie uciagało,wiec chyba pozostaje kupic nowy
Powrót do góry
shark2
Offroad
Offroad



Dołączył: 16 Maj 2006
Posty: 339
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Sob 23:10, 01 Wrz 2007    Temat postu: lol

yop trza nowy lancuszek... Jest mozliwopsc ze t olancuszek jak ci trze to na sluch sprawdz bedzie to mniejwiencej w polowie pokrywy po lewej stronie. Obudowa moze sie nie przetrze ale bedzie sie scierac scierac co za tym idzie do skrzyni sie benda dostawac male drobinki. No i po jakism czasie moze nadkruszyc sie pokrywa kosza sprzeglowego i wycieknie olej itp itd ;-D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DawidCWR
Moto-Amator forum
Moto-Amator forum



Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kęty

PostWysłany: Pią 22:17, 14 Wrz 2007    Temat postu:

Panowie pytanie, podobno w Mz etz 250 nie ma lancuszka tylko na zebatkach to idzie to jak to jest, podkreslam mz etz 250 nie 251 Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Łukasz89
Moto-Maniaq
Moto-Maniaq



Dołączył: 14 Sty 2007
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 9:52, 18 Wrz 2007    Temat postu:

bo w etce nie ma lancuszka tylko zebatki. i nie ma roznicy czy to etka 250 czy 251. skrzynia jest ta sama

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum MOTOCYKLE MZ ETZ HONDA SUZUKI KAWASAKI JAWA WSK SHL I INNE Strona Główna -> WARSZTAT Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin